De mijne is best goed, in welke wijk woon je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Even een serieuze vraag: weet iemand een goede huisarts in Eindhoven? En een goed(kop)e kapper?
Het blijft een lelijk station.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Station Tilburg op dit moment: [ afbeelding ]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
De mijne is best goed, in welke wijk woon je?
Das vlakbij mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.Maar Pastoor van Arslaan iig.
Het dak is wel vet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk station.
en bij Ingridquote:
Vlakbij mijn oude kamer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.Maar Pastoor van Arslaan iig.
Ok, omdat je graag wilt dat wel het vragen: hoe zit het met de wout en het lint?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Station Tilburg op dit moment: [ afbeelding ]
Mensfort heet het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vlakbij mijn oude kamer.Heb ook geen idee welke wijk het is.
Maar is je kapsel wel enigszins goed als je er vandaan komt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mexicaantje, de goedkoopste kapper is stadskapper jacques van beek op de Bergstraat, die knipt studenten voor 7 euro. Hij föhnt je echter niet en hij kijkt gewoon TV terwijl hij knipt.
Coeliejoelie.quote:
Ik volg je nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, omdat je graag wilt dat wel het vragen: hoe zit het met de wout en het lint?
Oja, Mensfort, da's waar... wist ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mensfort heet het.
Ik zit bij dokter J. de Paepe en C. Schreurs. Ik PM je de details wel. Zit op de Barrierweg 3c. Vanaf oktober zitten ze ook in de Pastoor van Arskerk, dat moet vlakbij jou zijn.
welk woord snap je niet?quote:
Pastoor van Arslaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mensfort heet het.
Ik zit bij dokter J. de Paepe en C. Schreurs. Ik PM je de details wel. Zit op de Barrierweg 3c. Vanaf oktober zitten ze ook in de Pastoor van Arskerk, dat moet vlakbij jou zijn.
omdat ze geen twitter heeftquote:
Ik ga naar Cosmo in het centrum, maar die is best aan de prijs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar is je kapsel wel enigszins goed als je er vandaan komt?
[..]
Coeliejoelie.Welke kapper is het waar jij heen gaat als ik vragen mag?
Ik Fok al ik weiger te hyven, facebooken, twitteren, pingen and what so ever.quote:
jij wel, ik volg jequote:
Allemaalquote:
Facebook wel dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik Fok al ik weiger te hyven, facebooken, twitteren, pingen and what so ever.
Oh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef febster het volgende:
[..]
Allemaal. Nee, ik wil niet dat je vraagt naar poltieman en lint en ik snap ook niet wat daar aan te vragen valt
. Ik dacht, ik laat even zien hoe het er nu uitziet, ook omdat bv BB daar 300 meter vandaan werkt.
Dusquote:
vond je dat veel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef febster het volgende:
Ik ga/ging naar de Iraanse kapper op Grote Berg, kost wel 15 euro, maar is wel goed en hij is tof.
Ik ben snel met editten.quote:
Mijn kapper kost 35 euro en soms meer als ik er een verfje in laat gooien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef febster het volgende:
Ik ga/ging naar de Iraanse kapper op Grote Berg, kost wel 15 euro, maar is wel goed en hij is tof.
serieus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Levitation het volgende:
Ik stond trouwens afgelopen maand op mijn werk van 2000 man bovenaan met internet gebruik (tijd, niet data). Dus doe ik maar weer ff rustig aan met Fokken op de zaak.
De rest is gewoon rete braaf.quote:
mij hoor je toch ook niet klagen, ik ben net een postduifquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Levitation het volgende:
Ik ben meestal >70 euro kwijt bij de kapper. Jong grijs worden sucks.
Bij vrouwen is verouderen not-done. Mannen mogen alles.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
mij hoor je toch ook niet klagen, ik ben net een postduif
Muu haha dat ga ik er niet aan uitgeven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mijn kapper kost 35 euro en soms meer als ik er een verfje in laat gooien.
Wat heb je gewonnen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Levitation het volgende:
Ik stond trouwens afgelopen maand op mijn werk van 2000 man bovenaan met internet gebruik (tijd, niet data). Dus doe ik maar weer ff rustig aan met Fokken op de zaak.
Zou je toch een keer 'mijn' kapper moeten proberenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Levitation het volgende:
Ik ben meestal >70 euro kwijt bij de kapper. Jong grijs worden sucks.
Ik vrees dat het alleen streng toezicht oplevert.quote:
das best weinig voor jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben altijd rond de 30 euro kwijt. Alleen wassen knippen en drogen
Nee, dat vind ik cheap, maar door je verhaal van 7 euro ging ik even twijfelenquote:
jij bent bijna net zo oud als ik, bovendien, iemand moet er topic-ouderling zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij vrouwen is verouderen not-done. Mannen mogen alles.
Besides, jij bent gewoon oud.![]()
Wie weet volgende keer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou je toch een keer 'mijn' kapper moeten proberen
Moet je zelf weten, ik vind het het geld wel waard.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Muu haha dat ga ik er niet aan uitgeven.
Echt niet, volgens mij scheel in minder met Mexicaantje dan met jou.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent bijna net zo oud als ik, bovendien, iemand moet er topic-ouderling zijn
Hier?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef FUFR het volgende:
het interesseert geen vent wat het kost maar ik betaal 18,50. ik ga naar Frits, das bij Mevrouw om de hoek.
Mevrouw, misschien moet je je huisnummer niet posten? ik kwam dat ergens tegen denk ik..
je krijgt 55+ korting?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef FUFR het volgende:
het interesseert geen vent wat het kost maar ik betaal 18,50. ik ga naar Frits, das bij Mevrouw om de hoek.
Mevrouw, misschien moet je je huisnummer niet posten? ik kwam dat ergens tegen denk ik..
Nouja als ik het geld zou hebben zou ik het wel doen, maar het is gelijk weet ik veel hoeveelste van mijn stufi.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ik vind het het geld wel waard.
Ik ben best lang op zoek geweest naar een goeie kapper toen ik in Eindhoven kwam wonen. Het eerste jaar ben ik nog op en neer naar Arnhem gegaan. Ik heb Kinki uitgeprobeerd maar die knipten echt slecht en bleekten mijn haar veel te ver uit, Max Ooms (geloof ik) knipte ook niet echt super terwijl die echt peperduur is en daarna hoorde ik van een collega over Cosmo. En die knipt echt altijd goed, en hebben ook regelmatig hele leuke ideeën. Dus ik ben helemaal blij ermee.
Logisch. Ik verdien ook iets meer dus kan ik wat meer uitgeven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nouja als ik het geld zou hebben zou ik het wel doen, maar het is gelijk weet ik veel hoeveelste van mijn stufi.
Verven hoeft nog niet, plus dat ik dat toch zelf zou doenquote:
whehequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Echt niet, volgens mij scheel in minder met Mexicaantje dan met jou.![]()
Je bent oud, live with it.
Kort haar kan je inderdaad prima zelf verven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verven hoeft nog niet, plus dat ik dat toch zelf zou doen
Ga geen 45 euro betalen voor iets wat ik zelf ook voor minder dan een tientje kan...
Zelf verven sucks. En is nooit zo mooi als bij de kapper.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Verven hoeft nog niet, plus dat ik dat toch zelf zou doen
Ga geen 45 euro betalen voor iets wat ik zelf ook voor minder dan een tientje kan...
Lang ook als je met zijn 2'en bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kort haar kan je inderdaad prima zelf verven.
Ik wil altijd meerdere kleuren, wat donkere en wat lichtere. En dat doet de kapper heel wat beter dan ik. En ik hoef dat dan ook maar eens per 3 of 4 maanden te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zelf verven sucks. En is nooit zo mooi als bij de kapper.
Het kan wel maar liever niet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lang ook als je met zijn 2'en bent
En dan zit je te wachten met die vieze meuk in je haar en dan valt er weer net een pluk 'naar beneden' .quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Vaak wordt het dan toch een beetje vlekkerig.
Gewoon allemaal doen dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil mijn haar ook weer verven, maar weet niet welke kleur.
Jep.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan zit je te wachten met die vieze meuk in je haar en dan valt er weer net een pluk 'naar beneden' .
is niet meer zo kort. Maar vooral donker haar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kort haar kan je inderdaad prima zelf verven.
niet met mijn haarkleurquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Vaak wordt het dan toch een beetje vlekkerig.
laat je het groeien?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is niet meer zo kort. Maar vooral donker haar.
Ik zit altijd helemaal onder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dan zit je te wachten met die vieze meuk in je haar en dan valt er weer net een pluk 'naar beneden' .
pics!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef ArTiC het volgende:
Way before emo bestond heb ik mijn haar ooit eens zwart geverfd
Nee, we hebben een reeks omdat we al 1872 topic hebben volgeluld.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft Eindhoven een reeks omdat er zoveel 'speciaaltjes' wonen?
Vroeger heette dat gothic.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef ArTiC het volgende:
Way before emo bestond heb ik mijn haar ooit eens zwart geverfd
Daar heb ik heul geen pics van...dat is 15 jaar geleden ofzoquote:
Ok respectquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, we hebben een reeks omdat we al 1872 topic hebben volgeluld.
Daarom heet dit topic ook 1873quote:
je dacht dat we bij 1863 waren begonnen?quote:
Ik roep al 5 jaar dat ik het lang wil laten groeien maar steeds had ik er genoeg van en liet ik het weer kort(er) knippen.quote:
Neuh...maar niet van dat heule kortequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef -moppie- het volgende:
Op de een of andere manier moet een vrouw gewoon lang haar hebben.
hihi toen ik zulks haar had is Colt vlieft op mij geworden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh...maar niet van dat heule korte
Vrouwen met stekeltjes.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neuh...maar niet van dat heule korte
kammen is niet erg. Borstelen daarentegen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik roep al 5 jaar dat ik het lang wil laten groeien maar steeds had ik er genoeg van en liet ik het weer kort(er) knippen.Maar nu heb ik eindelijk doorgezet en is het bijna langer dan het ooit geweest is.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat als ik het niet kam nadat ik heb gedoucht dat het dan 100 keer mooier zit
Verkapte homo dat het isquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hihi toen ik zulks haar had is Colt vlieft op mij geworden.
oneens, maar van dat paarse stekelhaar is wel heel naarquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef -moppie- het volgende:
Op de een of andere manier moet een vrouw gewoon lang haar hebben.
toen bestonden er nog geen camera'squote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen pics van...dat is 15 jaar geleden ofzo
Zo ben ikquote:
Who's body is that?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
Dit is ook zo eeuwig zonde:
[ afbeelding ]
Zij is gewoon zonde. Ik dacht dat ze nog wel een beetje inhoud had, maar ze was laatst aan het praten met Leco en je-zus, daar kwam echt totaal niks nuttigs uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar al afgeschreven naar haar rol in Vrouwenvleugelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef febster het volgende:
[..]
Zij is gewoon zonde. Ik dacht dat ze nog wel een beetje inhoud had, maar ze was laatst aan het praten met Leco en je-zus, daar kwam echt totaal niks nuttigs uit.
Welnee, ze kan het goed hebben!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
om de vrijdag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
BB is toch altijd vrij op vrijdag?
nee SQ, het is doodzonde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, ze kan het goed hebben!
Als mensen op die leeftijd het kort laten knippen komt het er meestal niet meer aan (en nee, dat is niet omdat het haar niet meer groeitquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
En haar afknippen eeuwig zonde noemennet alsof het nooit meer aan kan groeien
Oh ja borstelen, same thing. Maar het gaat er meer om dat als ik kam of borstel ik de krullen eruit. En nu heb ik veel mooiere krullen dan normaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kammen is niet erg. Borstelen daarentegen...
geen digitale volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen bestonden er nog geen camera's
Tudum tsssj.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef febster het volgende:
Het koffertje: [ afbeelding ]
BB: volgens 9292ov is het station dicht tot 23:59.
"Ik ben prettig gestoord hihi"quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef febster het volgende:
Vooral als ze dat over zichzelf zeggen. Brrrrr.
pics van je zus!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zus had ooit stekeltjes. En droeg gothickleding. En toen ik als 11jarig onschuldig meisje aan d'r vroeg of ze nou gothic werd heeft ze jarenlang een betoog op haar profiel van een site gehad over waarom ik dat vroeg en dat ik zo kortzichtig was.
vooral dat hihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]! Dat is de ergste afknapper ooit volgens mij.
not the same thing, vraag maar aan de kappertquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja borstelen, same thing. Maar het gaat er meer om dat als ik kam of borstel ik de krullen eruit. En nu heb ik veel mooiere krullen dan normaal.
Ik wil net zeggen, hier is alles +745 voorspelbaarquote:
idd... +getal roep je maar op dumpert/geenstijlquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pics van je zus!
Ja Levi, voorspelbaar...jij ook
Vieze Gothic!quote:
Jij mag het me ook wel uitleggen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
not the same thing, vraag maar aan de kappert
Ik zeg nix! En dat is bij mij eigenlijk opmerkelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pics van je zus!
Ja Levi, voorspelbaar...jij ook
Chilllllll. Vriendin van mij doet ook kappersopleiding en dat was idd ook heel goed geknipt. *gaat googlen*quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef amaranta het volgende:
Ik ga altijd naar IMKO-kappers. Kost ongeveer 2,50 euro of ietsjes meer als je in de salon gaat.
In de salon staan meesal gediplomeerde kapsters, die met de vervolgopleding bezig zijn. En dus moeten leren kleuren etc.
Kleuren kost iets van 17,50
Ja, ik ben een schrale. En ja, ik durf naar de kapperschool te gaan. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik niet goed geknipt, gekleurd of gekapt was.
Eerder heel goed. Die meisjes deon enorm hun best, itt sommige kapsters, die knipknapknop doen en 40 euro afrekenen.
Deze meisjes nemen de tijd en de moeite om het goed te doen ze worden er immers op beoordeeld.
Hoe maak je daar een afspraak? Gewoon bellen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef amaranta het volgende:
Er zitten twee kappersopleidingen in Eidhoven naar mijn weten.
1. Imko (in het centrum) is een prive opleidng
2. Roc kappersschool op de sterrenlaan in het grote zwarte gebouw
Ook vaak savonds kun je terecht.
PM komt eraan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef amaranta het volgende:
als je mij een pm stuurt, dan wil ik je wel het nummer van mijn 'kapster' geven
Die vriednin van mij moest masseren oefenen, op mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
mijn kapster was gezakt op elviskapsel
je moet bij het examen loten wat voor kapsel je bij een man moet doen, en zij had elvis kapsel.
Sowieso iemand vinden die er een wil....
huisnummert 6?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hier?
Ik heb m'n adres hier niet gepost.
alba, toen ze nog lekker was ...quote:
oh s dat wat ik aan je zag!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:27 schreef amaranta het volgende:
mijn kapster was gezakt op elviskapsel
je moet bij het examen loten wat voor kapsel je bij een man moet doen, en zij had elvis kapsel.
Sowieso iemand vinden die er een wil....
oh! vandaar dat mijn vacht zo glanst!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
Kam is voor ontwarren, borstel is voor het zacht en glanzend maken. Ies grote verschil!
Maar ik was mijn haar niet elke dag!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het ook doen als je haar nat is!
borstel je je haar dan elke dag?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar ik was mijn haar niet elke dag!
Ja! En mijn krullen zijn bijna weg na een nacht slapen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
borstel je je haar dan elke dag?
Of hoe hou je anders je krullen?
die is al bijna kaalquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja niet aan Rob in ieder geval he.
spaanse vrouwens..quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef amaranta het volgende:
Als ik heel lang wacht, kan ik dalijkmet min snor ooknaar de kapper.
zou ik ook niet hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zowel hij als ik hebben daar geen problemen mee.
rrrrquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:56 schreef amaranta het volgende:
Als ik heel lang wacht, kan ik dalijkmet min snor ooknaar de kapper.
de DNS van Vodafone zakelijkquote:
hi terug, maar nu kan ze er niet meer bij.quote:
ik heb geen geheimen, maar ze heeft de hele dag dit topic (weten) te verversen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:32 schreef -moppie- het volgende:
ze kwam niet net de douche uitgelopen?![]()
Neem aan dat ze je andere topics ook heeft gelezen!
ik heb het ook niet over geheimen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb geen geheimen, maar ze heeft de hele dag dit topic (weten) te verversen.
ik zal je de opmerkingen besparen
net verteldquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik heb het ook niet over geheimen.
doelde meer op dingen met voorbedachte rade
waterboarding, met hoopvolle ogen natuurlijkquote:
onderschat ze niet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:37 schreef FUFR het volgende:
denk niet dat ze in een ander topic weet te komen.
je moet woemens ook niet te wijs maken, ze lezen de viva enzo al en daar krijgen ze al genoeg vreemde ideeen van
ik ga onderduiken onder een ander naamquote:
nog half uurtje/quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:44 schreef -moppie- het volgende:
Moeten gullie nog niet naar het zwembad?
klaagt over buikpijn maar dat kan nog van de pannenkoeken zijn.quote:
ze weet zelf niet dat ze vorige week .....quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
klaagt over buikpijn maar dat kan nog van de pannenkoeken zijn.
(ik denk dat ze onderhand ook wel doorheeft dat het examen vorige week was)
dat vertellen ze de kinderen niet, speciaal voor de zenuwlijers.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze weet zelf niet dat ze vorige week .....
ik ben afgewerkt...laatste storing ook verholpen pfffquote:
ik zocht nog een nieuwe naam. Olifanta bevalt me wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:46 schreef FUFR het volgende:
ik twijfel tussen Furtic, JUFR, Stormfuf, Olifanta, meneer voor jou
ik ook, in m'n uppiequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat een hint? Ik ben aan het borrelen
Ah...quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat een hint? Ik ben aan het borrelen
Zuipschuit!quote:
Ja, ga jezelf verdedigen op fok SQ...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, jij was er nog niet, en bij de blokhut is klets
ik ken 'mquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja, ga jezelf verdedigen op fok SQ...
Ik ook en ik weet waar dit op uit gaat draaien...straks zegt bb weer wat en dan ben je weer boos omdat bb je terecht zou wijzen hierquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet waar dit op uit gaat draaien...straks zegt bb weer wat en dan ben je weer boos omdat bb je terecht zou wijzen hier
Heb ik per sms gedaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook en ik weet waar dit op uit gaat draaien...straks zegt bb weer wat en dan ben je weer boos omdat bb je terecht zou wijzen hier
quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan ren je naar een andere kroegquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zeggen hier dat bb zondag heeft beloofd om vandaag hier langs te komen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ben ik toch weer aan het roken. Kutbier
Morgen? Als je zelf ook weer nuchter bent?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef FUFR het volgende:
wat een gelal hier
Ik kom trug als iedereen weer nuchter is
Ik heb nog geen enkel biertje op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:58 schreef FUFR het volgende:
wat een gelal hier
Ik kom trug als iedereen weer nuchter is
Wel wijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel biertje op.
hey, maar ik drink geen bier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Morgen? Als je zelf ook weer nuchter bent?
plebs!quote:
goed zo, hou vol. Lees vanavond laat dit topique door voor voorbeelds en besef dat alle onzin die je hier zat uitkraamt over 10 jaar gewoon voor je kind te vinden isquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel biertje op.
Nouja ik ga zo nog uit. Dus helemaal nuchter zal ik niet blijven, maar ook niet dronken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
goed zo, hou vol. Lees vanavond laat dit topique door voor voorbeelds en besef dat alle onzin die je hier zat uitkraamt over 10 jaar gewoon voor je kind te vinden is
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:18 schreef FUFR het volgende:
http://www.jaggle.nl/medi(...)to_and_amazing_song/
ben nu even wat albums aan het checken, zit wel leuk spul tussen.quote:
Is t enige wat ik nog niet gecheckt heb maar ik gebruikte toen mijn ex en ik nog bij elkaar waren anticonceptie en ben alweer 2 keer ongesteld geweest.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef FUFR het volgende:
colt, jij vertelde toch laatst over die griet die én ongesteld én zwanger van een drieling was?
Hoeveel bier heb je op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef FUFR het volgende:
Die ik eens op de hond heb gesprietst bedoel ik.
geen. drink op af en toe een dropwodka na niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je op?
fufr drinkt geen bier, alleen dropshot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je op?
ons kent onsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fufr drinkt geen bier, alleen dropshot.
+ koffie&Spaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fufr drinkt geen bier, alleen dropshot.
En boeffie is je hond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen. drink op af en toe een dropwodka na niet.
Maar het is gewoon een moeilijke zinbij mij ruikt de afterschaaf iig beter dan bij Boeffie.
niet eerder dan morgenvroegquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Niet van mij in ieder geval. Ga zelf maar eerst baren.
nee, van Samantha, mijn dochter. Let toch es op, zo wordt het nooit wat.quote:
Euh, jij laat hem altijd uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, van Samantha, mijn dochter. Let toch es op, zo wordt het nooit wat.
want wij zijn veel te leuk om dronken te wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
ons kent ons
en ikzelf drink uit principe geen alcohol, oke, zelden alcohol.
Heb je Samantha after shave opgespoten of haar hond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, van Samantha, mijn dochter. Let toch es op, zo wordt het nooit wat.
wacht tot jouw dochter 8 is, halen we die om 23 uur uit bed om ze uit te latenquote:
echt welquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
want wij zijn veel te leuk om dronken te worden
AAARRGH!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb je Samantha after shave opgespoten of haar hond?![]()
Sowwy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |