De mijne is best goed, in welke wijk woon je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Even een serieuze vraag: weet iemand een goede huisarts in Eindhoven? En een goed(kop)e kapper?
Het blijft een lelijk station.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Station Tilburg op dit moment: [ afbeelding ]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
De mijne is best goed, in welke wijk woon je?
Das vlakbij mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.Maar Pastoor van Arslaan iig.
Het dak is wel vet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Het blijft een lelijk station.
en bij Ingridquote:
Vlakbij mijn oude kamer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee welke wijk, vraag ik me al tijden af.Maar Pastoor van Arslaan iig.
Ok, omdat je graag wilt dat wel het vragen: hoe zit het met de wout en het lint?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef febster het volgende:
Station Tilburg op dit moment: [ afbeelding ]
Mensfort heet het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vlakbij mijn oude kamer.Heb ook geen idee welke wijk het is.
Maar is je kapsel wel enigszins goed als je er vandaan komt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mexicaantje, de goedkoopste kapper is stadskapper jacques van beek op de Bergstraat, die knipt studenten voor 7 euro. Hij föhnt je echter niet en hij kijkt gewoon TV terwijl hij knipt.
Coeliejoelie.quote:
Ik volg je nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, omdat je graag wilt dat wel het vragen: hoe zit het met de wout en het lint?
Oja, Mensfort, da's waar... wist ik eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mensfort heet het.
Ik zit bij dokter J. de Paepe en C. Schreurs. Ik PM je de details wel. Zit op de Barrierweg 3c. Vanaf oktober zitten ze ook in de Pastoor van Arskerk, dat moet vlakbij jou zijn.
welk woord snap je niet?quote:
Pastoor van Arslaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Mensfort heet het.
Ik zit bij dokter J. de Paepe en C. Schreurs. Ik PM je de details wel. Zit op de Barrierweg 3c. Vanaf oktober zitten ze ook in de Pastoor van Arskerk, dat moet vlakbij jou zijn.
omdat ze geen twitter heeftquote:
Ik ga naar Cosmo in het centrum, maar die is best aan de prijs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar is je kapsel wel enigszins goed als je er vandaan komt?
[..]
Coeliejoelie.Welke kapper is het waar jij heen gaat als ik vragen mag?
Ik Fok al ik weiger te hyven, facebooken, twitteren, pingen and what so ever.quote:
jij wel, ik volg jequote:
Allemaalquote:
Facebook wel dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik Fok al ik weiger te hyven, facebooken, twitteren, pingen and what so ever.
Oh.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef febster het volgende:
[..]
Allemaal. Nee, ik wil niet dat je vraagt naar poltieman en lint en ik snap ook niet wat daar aan te vragen valt
. Ik dacht, ik laat even zien hoe het er nu uitziet, ook omdat bv BB daar 300 meter vandaan werkt.
Dusquote:
vond je dat veel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef febster het volgende:
Ik ga/ging naar de Iraanse kapper op Grote Berg, kost wel 15 euro, maar is wel goed en hij is tof.
Ik ben snel met editten.quote:
Mijn kapper kost 35 euro en soms meer als ik er een verfje in laat gooien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:34 schreef febster het volgende:
Ik ga/ging naar de Iraanse kapper op Grote Berg, kost wel 15 euro, maar is wel goed en hij is tof.
serieus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:36 schreef Levitation het volgende:
Ik stond trouwens afgelopen maand op mijn werk van 2000 man bovenaan met internet gebruik (tijd, niet data). Dus doe ik maar weer ff rustig aan met Fokken op de zaak.
De rest is gewoon rete braaf.quote:
mij hoor je toch ook niet klagen, ik ben net een postduifquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Levitation het volgende:
Ik ben meestal >70 euro kwijt bij de kapper. Jong grijs worden sucks.
Bij vrouwen is verouderen not-done. Mannen mogen alles.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
mij hoor je toch ook niet klagen, ik ben net een postduif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |