"Ik ben prettig gestoord hihi"quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef febster het volgende:
Vooral als ze dat over zichzelf zeggen. Brrrrr.
pics van je zus!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn zus had ooit stekeltjes. En droeg gothickleding. En toen ik als 11jarig onschuldig meisje aan d'r vroeg of ze nou gothic werd heeft ze jarenlang een betoog op haar profiel van een site gehad over waarom ik dat vroeg en dat ik zo kortzichtig was.
vooral dat hihiquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]! Dat is de ergste afknapper ooit volgens mij.
not the same thing, vraag maar aan de kappertquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja borstelen, same thing. Maar het gaat er meer om dat als ik kam of borstel ik de krullen eruit. En nu heb ik veel mooiere krullen dan normaal.
Ik wil net zeggen, hier is alles +745 voorspelbaarquote:
idd... +getal roep je maar op dumpert/geenstijlquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pics van je zus!
Ja Levi, voorspelbaar...jij ook
Vieze Gothic!quote:
Jij mag het me ook wel uitleggen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
not the same thing, vraag maar aan de kappert
Ik zeg nix! En dat is bij mij eigenlijk opmerkelijk.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pics van je zus!
Ja Levi, voorspelbaar...jij ook
Chilllllll. Vriendin van mij doet ook kappersopleiding en dat was idd ook heel goed geknipt. *gaat googlen*quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:16 schreef amaranta het volgende:
Ik ga altijd naar IMKO-kappers. Kost ongeveer 2,50 euro of ietsjes meer als je in de salon gaat.
In de salon staan meesal gediplomeerde kapsters, die met de vervolgopleding bezig zijn. En dus moeten leren kleuren etc.
Kleuren kost iets van 17,50
Ja, ik ben een schrale. En ja, ik durf naar de kapperschool te gaan. Ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik niet goed geknipt, gekleurd of gekapt was.
Eerder heel goed. Die meisjes deon enorm hun best, itt sommige kapsters, die knipknapknop doen en 40 euro afrekenen.
Deze meisjes nemen de tijd en de moeite om het goed te doen ze worden er immers op beoordeeld.
Hoe maak je daar een afspraak? Gewoon bellen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef amaranta het volgende:
Er zitten twee kappersopleidingen in Eidhoven naar mijn weten.
1. Imko (in het centrum) is een prive opleidng
2. Roc kappersschool op de sterrenlaan in het grote zwarte gebouw
Ook vaak savonds kun je terecht.
PM komt eraan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:24 schreef amaranta het volgende:
als je mij een pm stuurt, dan wil ik je wel het nummer van mijn 'kapster' geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |