kammen is niet erg. Borstelen daarentegen...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik roep al 5 jaar dat ik het lang wil laten groeien maar steeds had ik er genoeg van en liet ik het weer kort(er) knippen.Maar nu heb ik eindelijk doorgezet en is het bijna langer dan het ooit geweest is.
En ik ben er vandaag achter gekomen dat als ik het niet kam nadat ik heb gedoucht dat het dan 100 keer mooier zit
Verkapte homo dat het isquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hihi toen ik zulks haar had is Colt vlieft op mij geworden.
oneens, maar van dat paarse stekelhaar is wel heel naarquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef -moppie- het volgende:
Op de een of andere manier moet een vrouw gewoon lang haar hebben.
toen bestonden er nog geen camera'squote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen pics van...dat is 15 jaar geleden ofzo
Zo ben ikquote:
Who's body is that?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
Dit is ook zo eeuwig zonde:
[ afbeelding ]
Zij is gewoon zonde. Ik dacht dat ze nog wel een beetje inhoud had, maar ze was laatst aan het praten met Leco en je-zus, daar kwam echt totaal niks nuttigs uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb haar al afgeschreven naar haar rol in Vrouwenvleugelquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef febster het volgende:
[..]
Zij is gewoon zonde. Ik dacht dat ze nog wel een beetje inhoud had, maar ze was laatst aan het praten met Leco en je-zus, daar kwam echt totaal niks nuttigs uit.
Welnee, ze kan het goed hebben!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
om de vrijdag.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
BB is toch altijd vrij op vrijdag?
nee SQ, het is doodzonde.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welnee, ze kan het goed hebben!
Als mensen op die leeftijd het kort laten knippen komt het er meestal niet meer aan (en nee, dat is niet omdat het haar niet meer groeitquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
En haar afknippen eeuwig zonde noemennet alsof het nooit meer aan kan groeien
Oh ja borstelen, same thing. Maar het gaat er meer om dat als ik kam of borstel ik de krullen eruit. En nu heb ik veel mooiere krullen dan normaal.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kammen is niet erg. Borstelen daarentegen...
geen digitale volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toen bestonden er nog geen camera's
Tudum tsssj.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef febster het volgende:
Het koffertje: [ afbeelding ]
BB: volgens 9292ov is het station dicht tot 23:59.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |