ben nu even wat albums aan het checken, zit wel leuk spul tussen.quote:
Is t enige wat ik nog niet gecheckt heb maar ik gebruikte toen mijn ex en ik nog bij elkaar waren anticonceptie en ben alweer 2 keer ongesteld geweest.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:41 schreef FUFR het volgende:
colt, jij vertelde toch laatst over die griet die én ongesteld én zwanger van een drieling was?
Hoeveel bier heb je op?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:45 schreef FUFR het volgende:
Die ik eens op de hond heb gesprietst bedoel ik.
geen. drink op af en toe een dropwodka na niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je op?
fufr drinkt geen bier, alleen dropshot.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:49 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je op?
ons kent onsquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fufr drinkt geen bier, alleen dropshot.
+ koffie&Spaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fufr drinkt geen bier, alleen dropshot.
En boeffie is je hond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
geen. drink op af en toe een dropwodka na niet.
Maar het is gewoon een moeilijke zinbij mij ruikt de afterschaaf iig beter dan bij Boeffie.
niet eerder dan morgenvroegquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet. Niet van mij in ieder geval. Ga zelf maar eerst baren.
nee, van Samantha, mijn dochter. Let toch es op, zo wordt het nooit wat.quote:
Euh, jij laat hem altijd uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, van Samantha, mijn dochter. Let toch es op, zo wordt het nooit wat.
want wij zijn veel te leuk om dronken te wordenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
ons kent ons
en ikzelf drink uit principe geen alcohol, oke, zelden alcohol.
Heb je Samantha after shave opgespoten of haar hond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, van Samantha, mijn dochter. Let toch es op, zo wordt het nooit wat.
wacht tot jouw dochter 8 is, halen we die om 23 uur uit bed om ze uit te latenquote:
echt welquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
want wij zijn veel te leuk om dronken te worden
AAARRGH!quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Heb je Samantha after shave opgespoten of haar hond?![]()
Sowwy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |