Ja dat vind ik al van jou generatie, ik had een rok met vest (zo'n lange) geel, afgemaakt met kobalt blauw shirt en kobaltblauwe laarzenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, echt afschuwelijk gewoon.En wat ik me dan altijd afvraag, zouden de kinderen van deze generatie dat ook over hunzelf zeggen over 20 jaar, want de meeste dragen nu toch wel leukere kleren. Of ja.
Ik heb zelf ook wel wat inkt zittenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik had in jou niet zo'n tattoolover gezien.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vind ik al van jou generatie, ik had een rok met vest (zo'n lange) geel, afgemaakt met kobalt blauw shirt en kobaltblauwe laarzen![]()
![]()
De kleuren pasten dan wel weer bij elkaar.
En nog jonger van die fluoriserende beenwarmers in de kleuren geel, oranje en rose AAAAAAAAAAAAAAA
Ja, en soms wil ik te graag waardoor ik weer in verval raak. Maar ik houd hoop voor de toekomstquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heftig, ook weer "de weg terug", maar je klinkt als een taaie die hard z'n best doet.
Ja erggggggggggggggggquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan nog denken dat je er goed en flex uitziet. Terwijl je later ziet dat het echt niet kon.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Kally het volgende:
En nog jonger van die fluoriserende beenwarmers in de kleuren geel, oranje en rose AAAAAAAAAAAAAAA
Het gaat niet eens zozeer over in zijn, ik zag er ook voor die tijd eigenlijk totaal niet uit. Ik had het alleen niet door.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat hebben we allemaal toch, tóen was die kleding en hairdo vaak wel gewoon in enzo
Ja die van nu, niet in die kleuren met bijpassende gebreide truiquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
__!
Beenwarmers zijn echt wel vet hoor.
Ciao poezelquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Dat schreeuwt om een foto![]()
Volgens mij staat kort haar jou wel tof Kally?
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het gaat niet eens zozeer over in zijn, ik zag er ook voor die tijd eigenlijk totaal niet uit. Ik had het alleen niet door.
De jaren 80 heeft echt geweldige mode gebracht, ben zo blij dat die dingen weer allemaal terugkeren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja die van nu, niet in die kleuren met bijpassende gebreide trui
Kleine stapjes, zijn eigenlijk met alles vaak het bestquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en soms wil ik te graag waardoor ik weer in verval raak. Maar ik houd hoop voor de toekomst
Komt helemaal goed met jouquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en soms wil ik te graag waardoor ik weer in verval raak. Maar ik houd hoop voor de toekomst
Haha grappig toch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een oom op Facebook, die had laatst een foto geupload van vroegah, alle neefjes en nichtjes bij elkaar. Nou prima, dat ziet toch niemand van mijn vrienden.
GAAT HIJ HEM OOK TAGGEN![]()
![]()
Dus echt een dag later iedereen op Facebook 'Hehe, wat een mooie trui had je aan'.
Ik zat nog in dubio, zal ik die tag verwijderen, maar daar krijgt hij ook weer bericht van dan, en tis echt zo'n ouwetje die nu helemaal Facebook en IT aan het ontdekken is. Wat ook wel weer leuk is, want verder hij heeft weinig (ja mijn tante, maar dat is meer een 'zorg' dan dat ze samen wat leuks doen, ze heeft MS).
Dus ik heb het maar gewoon zo gelaten.![]()
Boeiend, dan lachen ze maar om mij (of m'n trui)
Ik vind die oude kiekjes leuk, en uitlachen heeft geen nut want allemaal lopen we op de oude foto's in fesjun van toenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een oom op Facebook, die had laatst een foto geupload van vroegah, alle neefjes en nichtjes bij elkaar. Nou prima, dat ziet toch niemand van mijn vrienden.
![]()
Dus echt een dag later iedereen op Facebook 'Hehe, wat een mooie trui had je aan'.
Ik zat nog in dubio, zal ik die tag verwijderen, maar daar krijgt hij ook weer bericht van dan, en tis echt zo'n ouwetje die nu helemaal Facebook en IT aan het ontdekken is. Wat ook wel weer leuk is, want verder hij heeft weinig (ja mijn tante, maar dat is meer een 'zorg' dan dat ze samen wat leuks doen, ze heeft MS).
Haha.quote:
Hear hear.quote:
Ach boeien eigenlijk, dat was toen 'in' en zo niet ook boeien dat was toen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Kun je niet op zo'n site je foto uploaden en dan kapsels "passen"?quote:
waquote:
Ja volgens mijquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha grappig toch.
En krijg je serieus bericht van onttagt worden, want ik doe dat ook meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |