VoHquote:
EXCITING.quote:
quote:
Doe mij nog maar zo'n Benquote:
Doe mij maar zo'n Simon, en dan zo in een tutu en voor de rest naakt een slangendans voor me uitvoeren.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n Simon, en dan zo in een tutu en voor de rest naakt een slangendans voor me uitvoeren.
Is Ben die broer of die zanger die door is?quote:
Die zangerquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Ben die broer of die zanger die door is?
Nee die was idd nog lekkerder maar kon niet zo goed zingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zanger![]()
Die broer heet Jamie dacht ik, nog lekkerder maar die zie je niet meer
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die was idd nog lekkerder maar kon niet zo goed zingen.
Volgens mij is prosecco minder calorieën ofzo..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
O en ik ga wijnloos vanavond![]()
Ik heb besloten 3 kilo af te vallen dus moet even van de calorie bommen afblijven
Jaquote:
Nog lekkerder, bedoel je dat je die zanger lekker vindt, neequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zanger![]()
Die broer heet Jamie dacht ik, nog lekkerder maar die zie je niet meer
Ja maar ik wil het snel kwijt dus ik neem wel theequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is prosecco minder calorieën ofzo..
Niet als in knap knap, maar hij heeft wat, een bepaalde uitstraling, ja sorry dat ben ik dan weer ik val niet op mooi maar op uitstralingquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog lekkerder, bedoel je dat je die zanger lekker vindt, neeDie broer is wel oke, wel wat opgepompt en pafferig, maar ja. Maar Ben
Nee die vloer, die is echt smerigquote:
Ja ik vind zijn bakkes nogal scheef.quote:
Ik had het over vorige weekquote:
Ah oke, dan snap ik jequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet als in knap knap, maar hij heeft wat, een bepaalde uitstraling, ja sorry dat ben ik dan weer ik val niet op mooi maar op uitstraling
Als ze dat zouden doen dan zou iedereen mij een onschuldig lief poppetje vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Veroordeel mensen niet op jeugdfoto's.
Ik heb hem verleden week voor het eerst gezienquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dan snap ik je
Ik vind hem juist geen leuke uitstraling hebben, wel als hij zingt dacht ik, maar als ik hem in een interview zie, vind hem niet sympathiek overkomen. Jaren geleden al nukkig joch en nu...
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ze dat zouden doen dan zou iedereen mij een onschuldig lief poppetje vinden.
Uh neequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou die Carice bril moet hij laten varen, en tattoo's kunnen me nooit teveel zijn, tót je voorbij je polsgrens gaat. Op je handenquote:
Ik heb ook een foto van mezelf op het netvlies waar zelfs ik me voor schaam.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die Carice bril moet hij laten varen, en tattoo's kunnen me nooit teveel zijn, tót je voorbij je polsgrens gaat. Op je handen![]()
Sorry Kally, ik ben klaar met mauwen
Carice bril.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou die Carice bril moet hij laten varen, en tattoo's kunnen me nooit teveel zijn, tót je voorbij je polsgrens gaat. Op je handen![]()
Sorry Kally, ik ben klaar met mauwen
Dat is het niet, hij is nu nog steeds hetzelfde alleen dan met accessoires.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had toen ik onder de 10 was kort haar, ze dachten altijd dat ik een jongetje was, zat ook meer in bomen dan achter de poppenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto van mezelf op het netvlies waar zelfs ik me voor schaam.
Ja tattoo's, sleeves, overal, maar je vingers is het énige bij mij dat ik echt niet hoef.quote:
Nou ja eerlijk is eerlijk, handen hoeven van mij ook nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja tattoo's, sleeves, overal, maar je vingers is het énige bij mij dat ik echt niet hoef.
Verder mag je doorkalken
We all do duzziequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto van mezelf op het netvlies waar zelfs ik me voor schaam.
Dat heb ik ook, echt afschuwelijk gewoon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had toen ik onder de 10 was kort haar, ze dachten altijd dat ik een jongetje was, zat ook meer in bomen dan achter de poppen![]()
Daarna gaat het redelijk, alleen die kleding
En dan nog denken dat je er goed en flex uitziet. Terwijl je later ziet dat het echt niet kon.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Kally het volgende:
Daarna gaat het redelijk, alleen die kleding
Ik had in jou niet zo'n tattoolover gezien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja tattoo's, sleeves, overal, maar je vingers is het énige bij mij dat ik echt niet hoef.
Verder mag je doorkalken
Maar dat hebben we allemaal toch, tóen was die kleding en hairdo vaak wel gewoon in enzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan nog denken dat je er goed en flex uitziet. Terwijl je later ziet dat het echt niet kon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |