VoHquote:
EXCITING.quote:
quote:
Doe mij nog maar zo'n Benquote:
Doe mij maar zo'n Simon, en dan zo in een tutu en voor de rest naakt een slangendans voor me uitvoeren.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n Simon, en dan zo in een tutu en voor de rest naakt een slangendans voor me uitvoeren.
Is Ben die broer of die zanger die door is?quote:
Die zangerquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Ben die broer of die zanger die door is?
Nee die was idd nog lekkerder maar kon niet zo goed zingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zanger![]()
Die broer heet Jamie dacht ik, nog lekkerder maar die zie je niet meer
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee die was idd nog lekkerder maar kon niet zo goed zingen.
Volgens mij is prosecco minder calorieën ofzo..quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
O en ik ga wijnloos vanavond![]()
Ik heb besloten 3 kilo af te vallen dus moet even van de calorie bommen afblijven
Jaquote:
Nog lekkerder, bedoel je dat je die zanger lekker vindt, neequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zanger![]()
Die broer heet Jamie dacht ik, nog lekkerder maar die zie je niet meer
Ja maar ik wil het snel kwijt dus ik neem wel theequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij is prosecco minder calorieën ofzo..
Niet als in knap knap, maar hij heeft wat, een bepaalde uitstraling, ja sorry dat ben ik dan weer ik val niet op mooi maar op uitstralingquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog lekkerder, bedoel je dat je die zanger lekker vindt, neeDie broer is wel oke, wel wat opgepompt en pafferig, maar ja. Maar Ben
Nee die vloer, die is echt smerigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |