Dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is een oude simkaart, zonder brieven enzo erbij.

Uitleg wil ik, UITLEG.quote:

Als dat op je simkaart staat, dan zal dat het wel zijn. Misschien oud simmetje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie dit staan: 010321002815OM71
Maar telfort hoort te zijn met 893126 + 13 cijfers

Ja met jou welquote:
 maar ik ga je niet delen met iedereen hier
 maar ik ga je niet delen met iedereen hier   

Eerst zegt ze dat het niet normaal is dat meiden zich uitkleden als ze beroemd worden en later staat ze naakt in een blad.quote:
 __! Zeg dan niks.
__! Zeg dan niks.

Staat LL in bermuda?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die mensen achter je eerder ehm... ja

Mijn nichtjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die mensen achter je eerder ehm... ja

Maar als ik dat invoer gaat hij niet verder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als dat op je simkaart staat, dan zal dat het wel zijn. Misschien oud simmetje?

Bel met Telfort en gooi je verhaal bij hen neer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar als ik dat invoer gaat hij niet verder.
Dus dat werkt niet
Wil nummerbehoud aanvragen.

En wat zei Telfort toen je belde?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar als ik dat invoer gaat hij niet verder.
Dus dat werkt niet
Wil nummerbehoud aanvragen.

Delen, nee daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met jou welmaar ik ga je niet delen met iedereen hier

Mooi lichaam hoor, maar die scheve bakkes.quote:

Jonguh, das m'n familie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, sorry...
Ik dacht je schoolklas
Zat al te kijken waarom je zoveel juffen had

OMG en weet je truitje uit en die hangen, dat zie je meteen, en dat voor zo'n jong dingquote:

Ja vooral op die foto jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi lichaam hoor, maar die scheve bakkes.

quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

Ze zou de potloodtest niet doorstaan nee. Ik heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG en weet je truitje uit en die hangen, dat zie je meteen, en dat voor zo'n jong ding

En die met die bril?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jonguh, das m'n familie.
Ja ook die 2 negerts ja

Ik wel, en hij bleef liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zou de potloodtest niet doorstaan nee. Ik heb het nog nooit geprobeerd.

Ik ga maar weer wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

Dat is echt het enige waar ik trots op ben wat mijn lichaam aangaat, de potloodtest doorsta ik nog steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

quote:

Mij valt eerder die blik altijd op, zo lekker mallootjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

Net geprobeerd met een pen en het lukt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is echt het enige waar ik trots op ben wat mijn lichaam aangaat, de potloodtest doorsta ik nog steeds

NOOOO!quote:

quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net geprobeerd met een pen en het lukt.

Foto's of het gebeurde niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

lekker gek...quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij valt eerder die blik altijd op, zo lekker mallootjes
[ afbeelding ]

Maar wat is het idee, je doet het onder je boobs ofzo? Juist als je hangers hebt blijft het dan toch zitten? Of moettie vallen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]

Ja maar ze kijkt zo ook als ze niet "grappig" doet, ze heeft van die mega grote ogen die altijd zo kijken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
lekker gek...
Ik vind da wel grappig

Die ja... een nichtje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe, sidonia?
Iedereen daar zijn (achter)nichtjes en neefjes

quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Benny, tjsek overigens het hoofd van die pannenkoek waar ik naar kijk

Ja, en die heeft weer dat jung waar ik naar kijk uitgepoept. Duidelijk dat dat niet de bijdehandte tak is, niet?quote:

Een potlood op je tieten leggen en kijken of die blijft liggen.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.

quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een potlood op je tieten leggen en kijken of die blijft liggen.

quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een potlood op je tieten leggen en kijken of die blijft liggen.
 Jongen, heb je weleens tieten gezien... Dat werkt toch niet
 Jongen, heb je weleens tieten gezien... Dat werkt toch niet  

Ja precies, en bij mij viel ie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
"Als je een potlood horizontaal onder je borsten plaatst en hij valt op de grond dan ben je geslaagd, blijft hij onder je borsten hangen dan ben je gezakt"

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |