Dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dit is een oude simkaart, zonder brieven enzo erbij.
Uitleg wil ik, UITLEG.quote:
Als dat op je simkaart staat, dan zal dat het wel zijn. Misschien oud simmetje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zie dit staan: 010321002815OM71
Maar telfort hoort te zijn met 893126 + 13 cijfers
Ja met jou welquote:
Eerst zegt ze dat het niet normaal is dat meiden zich uitkleden als ze beroemd worden en later staat ze naakt in een blad.quote:
Staat LL in bermuda?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die mensen achter je eerder ehm... ja
Mijn nichtjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die mensen achter je eerder ehm... ja
Maar als ik dat invoer gaat hij niet verder.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als dat op je simkaart staat, dan zal dat het wel zijn. Misschien oud simmetje?
Bel met Telfort en gooi je verhaal bij hen neer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar als ik dat invoer gaat hij niet verder.
Dus dat werkt niet![]()
Wil nummerbehoud aanvragen.
En wat zei Telfort toen je belde?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar als ik dat invoer gaat hij niet verder.
Dus dat werkt niet![]()
Wil nummerbehoud aanvragen.
Delen, nee daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met jou welmaar ik ga je niet delen met iedereen hier
![]()
Mooi lichaam hoor, maar die scheve bakkes.quote:
Jonguh, das m'n familie.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, sorry...
Ik dacht je schoolklas
Zat al te kijken waarom je zoveel juffen had
OMG en weet je truitje uit en die hangen, dat zie je meteen, en dat voor zo'n jong dingquote:
Ja vooral op die foto jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi lichaam hoor, maar die scheve bakkes.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi lichaam hoor, maar die scheve bakkes.
Ze zou de potloodtest niet doorstaan nee. Ik heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG en weet je truitje uit en die hangen, dat zie je meteen, en dat voor zo'n jong ding
En die met die bril?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jonguh, das m'n familie.
Ja ook die 2 negerts ja
Ik wel, en hij bleef liggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zou de potloodtest niet doorstaan nee. Ik heb het nog nooit geprobeerd.
Ik ga maar weer wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is echt het enige waar ik trots op ben wat mijn lichaam aangaat, de potloodtest doorsta ik nog steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |