*wappert met haar*quote:
Dat lijkt toch meer op mannen speelgoed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om het goed te maken;
[ afbeelding ]
quote:
WTF?!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om het goed te maken;
[ afbeelding ]
Time for some anal actionquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt toch meer op mannen speelgoed.
Ja ik dacht, ik doe even wild, zo op Vrijdag, lekker wild, zo dolletjesquote:
Tijd voor een nachtkastje, voor LLquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt toch meer op mannen speelgoed.
Heb je al wat ingeschonken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik doe even wild, zo op Vrijdag, lekker wild, zo dolletjes
Ik las héééél wat anders.quote:
*redt Vaduz*quote:
Ik ben onschuldigquote:
Geen last vanquote:Dat krijg je met alle woknokmomenten en die plaatjes die hier geplaatst worden
fijn he zon konijnenvachtje eromquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*redt Vaduz*
Je bent wel lekker licht, goed te doen
Ik las de vraag of ik er al wat had ingeschovenquote:
Positief.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Bos81 het volgende:Best lekker gewerkt, als pa niet zou komen, had ik er wellicht een half uur aangeplakt. Maar dat zou misschien wel overhaastend zijn geweest
Niet jaloers doen crv, ik zal straks over je baguette buikje aaienquote:
Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*redt Vaduz*
Je bent wel lekker licht, goed te doen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet jaloers doen crv, ik zal straks over je baguette buikje aaien
Nee, zoiets zou ik nooit vragenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las de vraag of ik er al wat had ingeschoven![]()
Ik vond het al niks voor jou
Gewoon eenquote:
Nu wel redelijk. Heb wel een paar slechtere dagen achter de rug, Voel me nu wel op om eerlijk te zijn. dus was het toch slim om na 2 uur werk naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe gaat het voor de rest met je?
Kuttiming hebbenquote:
Wat gaan sporten? Ben je ook lekker van huis om je kop leeg te maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wil afvallen, maar nu we hier wonen eten we nog ongezonder dan dat we al deden. Hoe kan ik dan ooit afvallen.
Kutperiode, slechte muziek, slechte films, kutgames.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
Wie vroeg er nou laatst wat over een 90's forum op FOK! ?
Gelukkig maar.. Hoop dan idd ook dat dat kan doorzetten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nu wel redelijk. Heb wel een paar slechtere dagen achter de rug, Voel me nu wel op om eerlijk te zijn. dus was het toch slim om na 2 uur werk naar huis te gaan.
Ik heb er mede door psychische problemen lang uit gelegen. Ik ben nu al wel meer dan een jaar aan de slag op vrijwillige basis, maar dat gaat niet altijd even goed. Vandaag dus een piekdag gehad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon eenzonder te weten waar het over gaat, maar voor een positieve noot
Sporten? Ga hardlopen ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik wil afvallen, maar nu we hier wonen eten we nog ongezonder dan dat we al deden. Hoe kan ik dan ooit afvallen.
Wat voor sport dan? Ik heb geen geld om ergens bij een club ofzo te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat gaan sporten? Ben je ook lekker van huis om je kop leeg te maken.
Een stukje hollen of fietsen is gratiesquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor sport dan? Ik heb geen geld om ergens bij een club ofzo te gaan.
De fiets ook, mits station in de buurtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een stukje hollen of fietsen is graties
Waarom niet, je kent niemand en als je hardloopt kom je siewosie stoer over.quote:
je moet ook niet voor een lul gaan hardlopen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat dat er niet uitziet, dan zet ik mezelf gigantisch voor lul.
Serieus, dit hoor ik al weken. Het lukt me gewoon niet om werk te vinden. Of ik krijg geen reacties.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
En niet om lullig te doen, maar ik denk serieus dat gewoon werk of iig een dagbesteding ook nuttig zou zijn.
Heb je wat meer regelmatig in je leven, is ook goed voor de spijsvertering, en heb je niet de hele dag de neiging maar te gaan snacken e.d.
Ik merk het al in het weekend, dan pak je ook vaak wat sneller ff een snack ofzo, terwijl als je aan het werk bent lunch je gewoon, en misschien bij de koffie nog iets, en thats it.
En je hebt meer geld tot je besteding dus je kan een teamsport dan doen ofzo, of zelf eens wat anders te eten maken als je ma ongezond eten kookt/haalt
Ik zou eerder buiten gaan hollen dan in een sportschool op zo'n bandquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe je het als het donker isquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
psssttt meisjahquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
In deze wijk van Rotterdam? Denk het niet.
Dat zelf koken vind ik een goed advies van Ll. Dat van het werk is klote, maar geef vooral niet op met zoeken. Maar aan de de dingen thuis kun je zelf ook een positieve bijdrage leveren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
Serieus, dit hoor ik al weken. Het lukt me gewoon niet om werk te vinden. Of ik krijg geen reacties.
Heftig, ook weer "de weg terug"quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb er mede door psychische problemen lang uit gelegen. Ik ben nu al wel meer dan een jaar aan de slag op vrijwillige basis, maar dat gaat niet altijd even goed. Vandaag dus een piekdag gehad.
Ow, wist niet dat je daar zat. Nee, daar zou ik ook niet gaan rennen, dan denkt men dat je op de vlucht bentquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
In deze wijk van Rotterdam? Denk het niet.
Die heeft het koud.quote:
5 euro.quote:
Per persoon?quote:
uitbaterquote:
Haar hoofd is net zo groot als 1 tiet.quote:
Tactisch ondernemen.quote:
quote:
Heeft ze meer tepels dan tieten?quote:
ja, ik geef het berichtje alleen maar door hoor.quote:
Hajeeequote:
Hallo Bellatrix.quote:
Nog een paar uurquote: