Aaaaaawquote:
Sorry, ik blijf wel weg danquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zeker de helft heeft gewoon een partner en die wrijven het er allemaal nog ff in dat wij alleen zijn
Shit zegquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
kut geslapen ook.Ik haat het om midden in de nacht wakker te worden.
Kippensoep om tien voor 9 's ochtends? Nee dank uquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aaaaaaw
Kopje thee? Kippensoep (of kippesoep, daar wil ik vanaf zijn)?
Ben je gek, hij leert er maar lekker mee levenquote:
Ik niet!quote:
ik geniet daar van.... wakker worden en erachter komen dat je nog slapen magquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
kut geslapen ook.Ik haat het om midden in de nacht wakker te worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij leert er maar lekker mee leven
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik geniet daar van.... wakker worden en erachter komen dat je nog slapen mag![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij leert er maar lekker mee leven
Psst ik stiekem ook nietquote:
Enough reason to stayquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:57 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga met je mee.
de groetjes allemaal.
hoezo? omdat je na het wakker worden die gedachtes hebt en niet meer verder kan slapen oid?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Hele nacht naar de klote dan.
Als ik de nacht wakker wordt is vaak echt mijn nachtrust naar de klote. Nu was het vannacht wel heel erg met elke half uur na 04.00.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo? omdat je na het wakker worden die gedachtes hebt en niet meer verder kan slapen oid?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die is blond he, we kunnen het haar niet kwalijk nemen
Dat moet je ook niet doen! Gewoon werken met je luie reet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
geef ik mezelf n vrije dagben ik al om 9 uur wakker
elk half uur een keertje wakker worden? damnquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik de nacht wakker wordt is vaak echt mijn nachtrust naar de klote. Nu was het vannacht wel heel erg met elke half uur na 04.00.
Mijn hele leven is spanning en sensatiequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
elk half uur een keertje wakker worden? damn![]()
iets spannends vandaag oid iets waar je mee zit?
Dat is waardeloos inderdaad. En dan het laatste uurtje nog even heel diep slapen zodat je niet wakker kan worden; of dat je wakker wordt op een tijdstip dat je net nog niet op kan staan (want: klaarwakker) maar besluit nog te blijven liggen en dan nog even een half uurtje heel diep slaapt voor je wekker. Waardeloos.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
Als ik de nacht wakker wordt is vaak echt mijn nachtrust naar de klote. Nu was het vannacht wel heel erg met elke half uur na 04.00.
Ik ruik mezelf vooralquote:
Ik vind wakker worden tijdens slapen altijd kut. Ook als het 1 keer is. En hoe vaker het is hoe kutter het gaat worden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waardeloos inderdaad. En dan het laatste uurtje nog even heel diep slapen zodat je niet wakker kan worden; of dat je wakker wordt op een tijdstip dat je net nog niet op kan staan (want: klaarwakker) maar besluit nog te blijven liggen en dan nog even een half uurtje heel diep slaapt voor je wekker. Waardeloos.
Maar verder is het heerlijk om rond 2/3 uur wakker te worden, wetende dat je zo weer in slaap valt en dus ziet dat je nog heel lang kan slapen.
Laat ik eens lief reagerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ruik mezelf vooralEn dat klinkt negatiever dan ik het bedoel
![]()
Wasverzachterquote:
Die is volgens mij heel lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wasverzachter
Maar vooral deze![]()
[ afbeelding ]
Dus er is ook niks waar ze je wakker voor kunnen maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind wakker worden tijdens slapen altijd kut. Ook als het 1 keer is. En hoe vaker het is hoe kutter het gaat worden.
Niet goed?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ruik mezelf vooralEn dat klinkt negatiever dan ik het bedoel
![]()
Dag Flipsterquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:23 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen Singles! en de niet zo Singles
Flippingsquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:23 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen Singles! en de niet zo Singles
Boh ik moet zo veel doen hequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Schiet op dag, ik heb er geen zin in.
Amen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Nog ff volhouden, ik hoorde uit betrouwbare bron dat je biertje alvast in de koeling staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
ik heb hier echt een goede tip voor...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh ik moet zo veel doen heIk raak er serieus gestressd van.
Voorlopig zit ik aan een krentenbolletje, koffie en FOK!. En ben niet van plan erg veel meer uit te voeren vandaagquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet wachten tot 10 uur voor ik aan de slag kan gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hier echt een goede tip voor...
Ga die dingen dan doen
Rustig ademhalen en gewoon beginnen. Wat niet afkomt komt maandag welquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus er is ook niks waar ze je wakker voor kunnen maken?
Goed bezig jij. Dus hopen op geen spoedjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren zoveel gedaan (ja echt waar) dat er vanmorgen niks op me lag te wachten... ik hoef dus alleen te doen wat er als spoedje binnen komt vandaag.... chill
Whaha dat is wel prachtigquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word sowieso één keer per nacht wakker gemaakt voor een kusjeMaar ik ben daar inmiddels zo aan gewend dat ik wel een kus geef maar niet meer wakker word
Hier ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren zoveel gedaan (ja echt waar) dat er vanmorgen niks op me lag te wachten... ik hoef dus alleen te doen wat er als spoedje binnen komt vandaag.... chill
Je ligt ook weleens te snurken tijdens de sex hoorde ik laatstquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word sowieso één keer per nacht wakker gemaakt voor een kusjeMaar ik ben daar inmiddels zo aan gewend dat ik wel een kus geef maar niet meer wakker word
Haha vet lief, alleen jammer dat je niet meer wakker wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:33 schreef rival het volgende:
Je ligt ook weleens te snurken tijdens de sex hoorde ik laatst
Hahahaha, ja kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:35 schreef rival het volgende:
Ja als ie merkt dat je niet wakker wordt van het kusje pakt ie zijn kans hoorde ik
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hahahaha, ja kloptWant zoals het hoort ben ik frigide geworden en krijgt ie nooit meer
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Wat heb jij voor werk en waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Even kijken, eigen laptop, werklaptop, extra monitor voor werklaptop, muis van werklaptop, extra toetsenbord voor werklaptop, muis van eigen laptop, oordopjes van eigen laptop en twee adapters... Volgens mij ben ik klaar om een dagje Civ5 te spelen onder werktijd
poe, die ene dag dat je werken moetquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werken. Hoewel dat niet doorgaat als ik me zo blijf voelen
Ik ben programmeur bij een itc-detacheerder zonder opdrachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat heb jij voor werk en waar kan ik solliciteren?
Aha, professioneel bankzitter dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben programmeur bij een itc-detacheerder zonder opdracht
Het is even relaxed. En deze setup kom ik ook echt niet elke dag mee weg. Ik zit nu in een hoekje en er is nauwelijks iemand. Trust me, na een week of drie wordt je het best zat. Dan heb je het internet wel zo'n beetje uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aha, professioneel bankzitter dus.
Ik werk al 6 jaar bij mijn ict-detacheerder en heb nog nooit op de bank gezeten! Best relaxed als ik het zo hoor.
Dat is ook wel zo. Als er bij ons mensen lang op de bank zitten gaan ze hun huis verbouwen, maar goed daar kun je ook niet eeuwig mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Het is even relaxed. En deze setup kom ik ook echt niet elke dag mee weg. Ik zit nu in een hoekje en er is nauwelijks iemand. Trust me, na een week of drie wordt je het best zat. Dan heb je het internet wel zo'n beetje uit.
Ik wilde dat het kan, maar ik moet zo'n 6 uur per dag op het werk zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Als er bij ons mensen lang op de bank zitten gaan ze hun huis verbouwen, maar goed daar kun je ook niet eeuwig mee bezig zijn.
Ik las hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef automatic_ het volgende:
Whoei, Grey's staat aan om binnen te halen![]()
Succes hequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Flippiee het volgende:
Het is bijna 10 uur, dus dat betekent dat de stress volle uren gaan beginnen.
Jaaquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Best eng. Volgens mij is een vrouwelijke collega of niet heelmaal lekker of doodmoe, want ze valt telkens korte tijd weg achter de pc
ik gok op doodmoe... ik heb dit ook weleens gehad namelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Best eng. Volgens mij is een vrouwelijke collega of niet heelmaal lekker of doodmoe, want ze valt telkens korte tijd weg achter de pc
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag je haar toch even wat er is
Haar collega's weten er wel vanaf wat ik zag. Dus vast niks ernstigs.. maar wel eng als je er naast zit en het ziet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan vraag je haar toch even wat er is en anders bel je een dokter of haal op zn minst de baas erbij
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Als er bij ons mensen lang op de bank zitten gaan ze hun huis verbouwen, maar goed daar kun je ook niet eeuwig mee bezig zijn.
"op de bank" moet ik ook gewoon naar kantoor komen. waar ik verder kan doen en laten wat ik zelf wil...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde dat het kan, maar ik moet zo'n 6 uur per dag op het werk zijn.
Lekker zinvol. Of je nou thuis zit te lamballen of op kantoor, meer dan beschikbaarheids-premie vangen doe je toch niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef rival het volgende:
"op de bank" moet ik ook gewoon naar kantoor komen. waar ik verder kan doen en laten wat ik zelf wil...
uiteraard zit ik liever thuis maar dat mag dan weer niet
Werken aan je netwerk...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lekker zinvol. Of je nou thuis zit te lamballen of op kantoor, meer dan beschikbaarheids-premie vangen doe je toch niet.
als je op kantoor zit kunnen ze je nog af en toe een klusje laten doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lekker zinvol. Of je nou thuis zit te lamballen of op kantoor, meer dan beschikbaarheids-premie vangen doe je toch niet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef Myraela het volgende:
Mensen die verwachten dat ik meteen vrolijk/druk ben als ik wakker word.
Zoals koffie halen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:03 schreef rival het volgende:
als je op kantoor zit kunnen ze je nog af en toe een klusje laten doen
Nooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoals koffie halen bijvoorbeeld
Leave Myraela alone!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:08 schreef Myraela het volgende:
Echt he.Meteen om me heen springen, het raar vinden als ik er niet meteen uit vlieg.
Zo ongeveer ging het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Leave Myraela alone!
[ afbeelding ]
Bij ons laten ze mensen ook mensen rondchauffeuren of pakjes naar de verschillende vestigingen brengen etc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:09 schreef rival het volgende:
Nooit![]()
Ik heb bv een dagje zitten zoeken naar relatiegeschenken waar een logo van ons bedrijf op moest... dat was wel leuk.. contact met die bedrijven kijken wie de goedkoopste was enzo
of lease auto's verplaatsen van de ene vestiging naar de andere, beetje betaald rondrijden... best oke
DKNY purequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga straks even op quest voor n nieuw luchtjenog aanraders?
Lovely.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe dan.... ik zou nee zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Bij ons laten ze mensen ook mensen rondchauffeuren of pakjes naar de verschillende vestigingen brengen etc.
Het ergste wat ik ooit gehoord heb was dat ze mensen dagen lang schroefjes lieten sorteren.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef DustPuppy het volgende:
Het ergste wat ik ooit gehoord heb was dat ze mensen dagen lang schroefjes lieten sorteren.
Precies. Staat dat in mijn taakomschrijving, op één of andere, hoe vaag dan ook? Nee? Zoek maar iemand anders die niet 120 euro in het uur oplevert.quote:
Tommygirl en Hugo Boss XX edit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Sedan als in "dé" Sedan?quote:
Coco Mademoiselle, Mochino Couture of Chanel no 5. De laatste twee zijn erg aanwezige geuren, daar moet je wel van houdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn lievelingsgeurquote:
Ja en? Mijn nichtje al toen ze 10 wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
Tommygirl is wel heel lekker. Die had ik alleen al toen ik 12 was.
als ik die ruik denk ik ook standaard terug aan al die leuke avontuurtjes van toen ik nog een klein rivaltje wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
Tommygirl is wel heel lekker. Die had ik alleen al toen ik 12 was.
Wel met zoenen, daar hou ik vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent best makkelijk te kalmeren![]()
Het is inderdaad een lekkere geur, maar heel jeugdig, vind ik zelf. Ik heb m ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn lievelingsgeur
[..]
Ja en? Mijn nichtje al toen ze 10 was
hoi hoiquote:
Voor mij is dat wel handig, gewoon kiss and make upquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
noujah handig? ik heb daar nu weinig aan
Hottentottententententoonstelling?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Femke Halsema
Als Frankrijk morgen een groot probleem met de Hottentotten krijgt, krijgen wij het dan een week later ook? #durftevragen
7 minutes ago from TweetDeck
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar eens gaan kijken van de weekquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
TommyGirl had ik ook, die is lekker. Maar ik ben echt fan van DKNY als het om geurtjes gaat. Ik heb 5 of 6 verschillende soorten
Ik heb er nog zat vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een lekkere geur, maar heel jeugdig, vind ik zelf. Ik heb m ook(bija op
)
Ik vind die nieuwe appeltjes niet zo lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
TommyGirl had ik ook, die is lekker. Maar ik ben echt fan van DKNY als het om geurtjes gaat. Ik heb 5 of 6 verschillende soorten
Het is een jeugdig, fris geurtje. Iets wat je sneller bij jonge meiden ruikt dan bij volwassen vrouwenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar eens gaan kijken van de week
[..]
Ik heb er nog zat vanpas weer gehad.
En ik snap de link met leeftijd niet
nu was er dan ook niks aan de hand, dit werkt niet altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel handig, gewoon kiss and make up
Laat mij nu even in de waan dat het altijd kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
nu was er dan ook niks aan de hand, dit werkt niet altijd natuurlijk
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
dus ik moet eens op zoek naar dkny, tommy, boss en coco?
Ik vind het altijd zon gedoe, luchtjes kopen, na het ruiken van vijf verschillende weet ik al niet meer wat ik wilen dan haal ik maar weer wat ik altijd al had..
hangt er vanaf waar je kust dan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij nu even in de waan dat het altijd kan
ik ben niet zo heel erg van het zoetige, maar verder weet ik t echt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik vind Hugo Boss Orange ook lekker, maar daar moet je wel van houden (maar goed, dat is met alles) & daar is nu ook een nieuwe versie van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |