Coco Mademoiselle, Mochino Couture of Chanel no 5. De laatste twee zijn erg aanwezige geuren, daar moet je wel van houdenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga straks even op quest voor n nieuw luchtjenog aanraders?
Mijn lievelingsgeurquote:
Ja en? Mijn nichtje al toen ze 10 wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
Tommygirl is wel heel lekker. Die had ik alleen al toen ik 12 was.
als ik die ruik denk ik ook standaard terug aan al die leuke avontuurtjes van toen ik nog een klein rivaltje wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:49 schreef Myraela het volgende:
Tommygirl is wel heel lekker. Die had ik alleen al toen ik 12 was.
Wel met zoenen, daar hou ik vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent best makkelijk te kalmeren![]()
Het is inderdaad een lekkere geur, maar heel jeugdig, vind ik zelf. Ik heb m ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn lievelingsgeur
[..]
Ja en? Mijn nichtje al toen ze 10 was
hoi hoiquote:
Voor mij is dat wel handig, gewoon kiss and make upquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
noujah handig? ik heb daar nu weinig aan
Hottentottententententoonstelling?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Femke Halsema
Als Frankrijk morgen een groot probleem met de Hottentotten krijgt, krijgen wij het dan een week later ook? #durftevragen
7 minutes ago from TweetDeck
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar eens gaan kijken van de weekquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
TommyGirl had ik ook, die is lekker. Maar ik ben echt fan van DKNY als het om geurtjes gaat. Ik heb 5 of 6 verschillende soorten
Ik heb er nog zat vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad een lekkere geur, maar heel jeugdig, vind ik zelf. Ik heb m ook(bija op
)
Ik vind die nieuwe appeltjes niet zo lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
TommyGirl had ik ook, die is lekker. Maar ik ben echt fan van DKNY als het om geurtjes gaat. Ik heb 5 of 6 verschillende soorten
Het is een jeugdig, fris geurtje. Iets wat je sneller bij jonge meiden ruikt dan bij volwassen vrouwenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit geprobeerd. Maar eens gaan kijken van de week
[..]
Ik heb er nog zat vanpas weer gehad.
En ik snap de link met leeftijd niet
nu was er dan ook niks aan de hand, dit werkt niet altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel handig, gewoon kiss and make up
Laat mij nu even in de waan dat het altijd kanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
nu was er dan ook niks aan de hand, dit werkt niet altijd natuurlijk
Hahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:09 schreef littledrummergirl het volgende:
dus ik moet eens op zoek naar dkny, tommy, boss en coco?
Ik vind het altijd zon gedoe, luchtjes kopen, na het ruiken van vijf verschillende weet ik al niet meer wat ik wilen dan haal ik maar weer wat ik altijd al had..
hangt er vanaf waar je kust dan hequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mij nu even in de waan dat het altijd kan
ik ben niet zo heel erg van het zoetige, maar verder weet ik t echt nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Ik vind Hugo Boss Orange ook lekker, maar daar moet je wel van houden (maar goed, dat is met alles) & daar is nu ook een nieuwe versie van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |