Zoals koffie halen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:03 schreef rival het volgende:
als je op kantoor zit kunnen ze je nog af en toe een klusje laten doen
Nooitquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zoals koffie halen bijvoorbeeld
Leave Myraela alone!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:08 schreef Myraela het volgende:
Echt he.Meteen om me heen springen, het raar vinden als ik er niet meteen uit vlieg.
Zo ongeveer ging het.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Leave Myraela alone!
[ afbeelding ]
Bij ons laten ze mensen ook mensen rondchauffeuren of pakjes naar de verschillende vestigingen brengen etc.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:09 schreef rival het volgende:
Nooit![]()
Ik heb bv een dagje zitten zoeken naar relatiegeschenken waar een logo van ons bedrijf op moest... dat was wel leuk.. contact met die bedrijven kijken wie de goedkoopste was enzo
of lease auto's verplaatsen van de ene vestiging naar de andere, beetje betaald rondrijden... best oke
DKNY purequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga straks even op quest voor n nieuw luchtjenog aanraders?
Lovely.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
hoe dan.... ik zou nee zeggenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Bij ons laten ze mensen ook mensen rondchauffeuren of pakjes naar de verschillende vestigingen brengen etc.
Het ergste wat ik ooit gehoord heb was dat ze mensen dagen lang schroefjes lieten sorteren.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef DustPuppy het volgende:
Het ergste wat ik ooit gehoord heb was dat ze mensen dagen lang schroefjes lieten sorteren.
Precies. Staat dat in mijn taakomschrijving, op één of andere, hoe vaag dan ook? Nee? Zoek maar iemand anders die niet 120 euro in het uur oplevert.quote:
Tommygirl en Hugo Boss XX edit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef littledrummergirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |