Boh ik moet zo veel doen hequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Schiet op dag, ik heb er geen zin in.
Amen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Nog ff volhouden, ik hoorde uit betrouwbare bron dat je biertje alvast in de koeling staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef HeatWave het volgende:
ik heb hier echt een goede tip voor...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boh ik moet zo veel doen heIk raak er serieus gestressd van.
Voorlopig zit ik aan een krentenbolletje, koffie en FOK!. En ben niet van plan erg veel meer uit te voeren vandaagquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet wachten tot 10 uur voor ik aan de slag kan gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hier echt een goede tip voor...
Ga die dingen dan doen
Rustig ademhalen en gewoon beginnen. Wat niet afkomt komt maandag welquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus er is ook niks waar ze je wakker voor kunnen maken?
Goed bezig jij. Dus hopen op geen spoedjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren zoveel gedaan (ja echt waar) dat er vanmorgen niks op me lag te wachten... ik hoef dus alleen te doen wat er als spoedje binnen komt vandaag.... chill
Whaha dat is wel prachtigquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word sowieso één keer per nacht wakker gemaakt voor een kusjeMaar ik ben daar inmiddels zo aan gewend dat ik wel een kus geef maar niet meer wakker word
Hier ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:31 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren zoveel gedaan (ja echt waar) dat er vanmorgen niks op me lag te wachten... ik hoef dus alleen te doen wat er als spoedje binnen komt vandaag.... chill
Je ligt ook weleens te snurken tijdens de sex hoorde ik laatstquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik word sowieso één keer per nacht wakker gemaakt voor een kusjeMaar ik ben daar inmiddels zo aan gewend dat ik wel een kus geef maar niet meer wakker word
Haha vet lief, alleen jammer dat je niet meer wakker wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:33 schreef rival het volgende:
Je ligt ook weleens te snurken tijdens de sex hoorde ik laatst
Hahahaha, ja kloptquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:35 schreef rival het volgende:
Ja als ie merkt dat je niet wakker wordt van het kusje pakt ie zijn kans hoorde ik
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
Hahahaha, ja kloptWant zoals het hoort ben ik frigide geworden en krijgt ie nooit meer
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Wat heb jij voor werk en waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Even kijken, eigen laptop, werklaptop, extra monitor voor werklaptop, muis van werklaptop, extra toetsenbord voor werklaptop, muis van eigen laptop, oordopjes van eigen laptop en twee adapters... Volgens mij ben ik klaar om een dagje Civ5 te spelen onder werktijd
poe, die ene dag dat je werken moetquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Werken. Hoewel dat niet doorgaat als ik me zo blijf voelen
Ik ben programmeur bij een itc-detacheerder zonder opdrachtquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wat heb jij voor werk en waar kan ik solliciteren?
Aha, professioneel bankzitter dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben programmeur bij een itc-detacheerder zonder opdracht
Het is even relaxed. En deze setup kom ik ook echt niet elke dag mee weg. Ik zit nu in een hoekje en er is nauwelijks iemand. Trust me, na een week of drie wordt je het best zat. Dan heb je het internet wel zo'n beetje uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aha, professioneel bankzitter dus.
Ik werk al 6 jaar bij mijn ict-detacheerder en heb nog nooit op de bank gezeten! Best relaxed als ik het zo hoor.
Dat is ook wel zo. Als er bij ons mensen lang op de bank zitten gaan ze hun huis verbouwen, maar goed daar kun je ook niet eeuwig mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Het is even relaxed. En deze setup kom ik ook echt niet elke dag mee weg. Ik zit nu in een hoekje en er is nauwelijks iemand. Trust me, na een week of drie wordt je het best zat. Dan heb je het internet wel zo'n beetje uit.
Ik wilde dat het kan, maar ik moet zo'n 6 uur per dag op het werk zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Als er bij ons mensen lang op de bank zitten gaan ze hun huis verbouwen, maar goed daar kun je ook niet eeuwig mee bezig zijn.
Ik las hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef automatic_ het volgende:
Whoei, Grey's staat aan om binnen te halen![]()
Succes hequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Flippiee het volgende:
Het is bijna 10 uur, dus dat betekent dat de stress volle uren gaan beginnen.
Jaaquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Best eng. Volgens mij is een vrouwelijke collega of niet heelmaal lekker of doodmoe, want ze valt telkens korte tijd weg achter de pc
ik gok op doodmoe... ik heb dit ook weleens gehad namelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Best eng. Volgens mij is een vrouwelijke collega of niet heelmaal lekker of doodmoe, want ze valt telkens korte tijd weg achter de pc
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag je haar toch even wat er is
Haar collega's weten er wel vanaf wat ik zag. Dus vast niks ernstigs.. maar wel eng als je er naast zit en het ziet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan vraag je haar toch even wat er is en anders bel je een dokter of haal op zn minst de baas erbij
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Als er bij ons mensen lang op de bank zitten gaan ze hun huis verbouwen, maar goed daar kun je ook niet eeuwig mee bezig zijn.
"op de bank" moet ik ook gewoon naar kantoor komen. waar ik verder kan doen en laten wat ik zelf wil...quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wilde dat het kan, maar ik moet zo'n 6 uur per dag op het werk zijn.
Lekker zinvol. Of je nou thuis zit te lamballen of op kantoor, meer dan beschikbaarheids-premie vangen doe je toch niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:59 schreef rival het volgende:
"op de bank" moet ik ook gewoon naar kantoor komen. waar ik verder kan doen en laten wat ik zelf wil...
uiteraard zit ik liever thuis maar dat mag dan weer niet
Werken aan je netwerk...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lekker zinvol. Of je nou thuis zit te lamballen of op kantoor, meer dan beschikbaarheids-premie vangen doe je toch niet.
als je op kantoor zit kunnen ze je nog af en toe een klusje laten doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Lekker zinvol. Of je nou thuis zit te lamballen of op kantoor, meer dan beschikbaarheids-premie vangen doe je toch niet.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef Myraela het volgende:
Mensen die verwachten dat ik meteen vrolijk/druk ben als ik wakker word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |