Aaaaaawquote:
Sorry, ik blijf wel weg danquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zeker de helft heeft gewoon een partner en die wrijven het er allemaal nog ff in dat wij alleen zijn
Shit zegquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
kut geslapen ook.Ik haat het om midden in de nacht wakker te worden.
Kippensoep om tien voor 9 's ochtends? Nee dank uquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Aaaaaaw
Kopje thee? Kippensoep (of kippesoep, daar wil ik vanaf zijn)?
Ben je gek, hij leert er maar lekker mee levenquote:
Ik niet!quote:
ik geniet daar van.... wakker worden en erachter komen dat je nog slapen magquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
kut geslapen ook.Ik haat het om midden in de nacht wakker te worden.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij leert er maar lekker mee leven
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik geniet daar van.... wakker worden en erachter komen dat je nog slapen mag![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, hij leert er maar lekker mee leven
Psst ik stiekem ook nietquote:
Enough reason to stayquote:Op vrijdag 24 september 2010 08:57 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga met je mee.
de groetjes allemaal.
hoezo? omdat je na het wakker worden die gedachtes hebt en niet meer verder kan slapen oid?quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Hele nacht naar de klote dan.
Als ik de nacht wakker wordt is vaak echt mijn nachtrust naar de klote. Nu was het vannacht wel heel erg met elke half uur na 04.00.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
hoezo? omdat je na het wakker worden die gedachtes hebt en niet meer verder kan slapen oid?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die is blond he, we kunnen het haar niet kwalijk nemen
Dat moet je ook niet doen! Gewoon werken met je luie reet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
geef ik mezelf n vrije dagben ik al om 9 uur wakker
elk half uur een keertje wakker worden? damnquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik de nacht wakker wordt is vaak echt mijn nachtrust naar de klote. Nu was het vannacht wel heel erg met elke half uur na 04.00.
Mijn hele leven is spanning en sensatiequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
elk half uur een keertje wakker worden? damn![]()
iets spannends vandaag oid iets waar je mee zit?
Dat is waardeloos inderdaad. En dan het laatste uurtje nog even heel diep slapen zodat je niet wakker kan worden; of dat je wakker wordt op een tijdstip dat je net nog niet op kan staan (want: klaarwakker) maar besluit nog te blijven liggen en dan nog even een half uurtje heel diep slaapt voor je wekker. Waardeloos.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:05 schreef Godtje het volgende:
Als ik de nacht wakker wordt is vaak echt mijn nachtrust naar de klote. Nu was het vannacht wel heel erg met elke half uur na 04.00.
Ik ruik mezelf vooralquote:
Ik vind wakker worden tijdens slapen altijd kut. Ook als het 1 keer is. En hoe vaker het is hoe kutter het gaat worden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waardeloos inderdaad. En dan het laatste uurtje nog even heel diep slapen zodat je niet wakker kan worden; of dat je wakker wordt op een tijdstip dat je net nog niet op kan staan (want: klaarwakker) maar besluit nog te blijven liggen en dan nog even een half uurtje heel diep slaapt voor je wekker. Waardeloos.
Maar verder is het heerlijk om rond 2/3 uur wakker te worden, wetende dat je zo weer in slaap valt en dus ziet dat je nog heel lang kan slapen.
Laat ik eens lief reagerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ruik mezelf vooralEn dat klinkt negatiever dan ik het bedoel
![]()
Wasverzachterquote:
Die is volgens mij heel lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wasverzachter
Maar vooral deze![]()
[ afbeelding ]
Dus er is ook niks waar ze je wakker voor kunnen maken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind wakker worden tijdens slapen altijd kut. Ook als het 1 keer is. En hoe vaker het is hoe kutter het gaat worden.
Niet goed?quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ruik mezelf vooralEn dat klinkt negatiever dan ik het bedoel
![]()
Dag Flipsterquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:23 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen Singles! en de niet zo Singles
Flippingsquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:23 schreef Flippiee het volgende:
Goedemorgen Singles! en de niet zo Singles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |