Geen idee?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
peuterbedjes slapen niet geweldig
Denken jullie ook dat hij toe is aan een echt bed?
Hij slaapt in een slaapzakquote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Wat heeft hij dan ipv dekbedje?
Leander heeft een deken in een dekbedhoes, maar volgens mij is het wel echt tijd voor een dekbed. Ik krijg het 's nachts iig koud onder dat dekentje
Maar Leander kruipt eronder weg...
PSZ spannend! Even foto's maken!
Hier hakt de PSZ er wel echt inHij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
Hier is het als ze 2 zijn, gaan ze 2 dagdelen (een ochtend en een middag), als ze 3 zijn, 3 dagdelenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Spannend zeg, zo'n 1e keer psz. Succes!
Gaan jullie mannen 2 dagdelen? Of 4?
Duo is gezond, blij, druk en gezellig.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Chaca, Als ze dan echt iets in hun bol hebben, willen ze wel opschieten he...
KP, hoe is het met je duo?
Dat is wel jammer Bla, zeker als je er dan een heel weekend bent. Volgend jaar nog maar eens proberen![]()
Chris is ook niet zo'n held. De droomvlucht ging wel, maar de fata was wel erg donker. En ik had het idee dat hij bij de mens-achtige poppen (fata&carnaval festival) meer last had dan bij de elfjes van droomvlucht.
Ik had vanochtend op de commode opeens het idee dat Chris gegroeid was. Dus even tegen de meetlat gezet: resultaat van 4 weken is 2,5 cm. Schotse berglucht doet wonderen. We hebben nu een hele meter kind
woensdagmorgen en donderdagmiddag.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Op welke dagen gaat Leander heen?
Ik heb het idee dat Jan dat ook doet, maar omdat hij op ma en wo ochtend gaat, heb ik dus eigenlijk vier dagen "ellende". Vandaag bv de hele dag aan het klieren geweest en om half zes gewoonweg op .. hij rolde zó in slaap in z'n bedje. Ik wil de psz volhouden voor hemzelf, omdat hij het spelen daar hartstikke leuk vind heb ik het idee (bij het weggaan nog steeds verdrietig, maar bij het ophalen zit ie met een blij snoetje in de kring en blijft dan ook netjes zitten op z'n stoeltje, behalve als hij mij ziet staan bij het raamquote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Hier hakt de PSZ er wel echt inHij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
quote:
Ja ik denk het welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:12 schreef freecell het volgende:
Noh LL![]()
Zouden ze dat soort dingen expres doen?
ik wel in ieder geval, voor mezelf, maar ook omdat jz dat van me eiste (al was ik er al mee bezig voor jz met die eis kwam). Hij heeft het contact met de andere kindjes gewoon wel nodig, en hier wonen nou niet echt veel kinderen van zijn leeftijd. In de buurt waar we straks gaan wonen weet ik dat niet, maar onze buurvrouw is een oud vrouwtje alleen dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef mrien het volgende:
Peuterspeelzaal gaat Lotte niet heen, hebben jullie daarvoor gekozen omdat ze niet naar een kdv gaan?
Veel plezier morgen Meike!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Morgen naar K3!!!!!![]()
En Meike vindt het niet eerlijk dat Lars niet mee mag....."jongens vinden dat wel leuk hoor mama!"
Hoe lief is dat!
Hiet net zo. Voorgeen 1 dag kdv en 1 ochtend psz. Sinds dit jaar 2 dagen kdv, maar heb dus ook de ochtend psz gehouden omdat hij het gewoon zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dacht ook altijd dat 't te veel zou zijn. KDV & PSZ.
Tot 'k wel merkte dat ze eraan toe was.. toen ging ze 2 dagen KDV & 2 ochtende in de week PSZ.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef nikky het volgende:
G$^%%$&^%^@#^!!!!
Het is gebeurd hoor. De schaar is in der pijpenkrullen gezet. Ze kwam aanlopen en ik zag hele plukken blonde lokken op haar gebreide jasje.
Woest omdat ze liegt en woest omdat ze best wat van der haren heeft afgeknipt. Terwijl ik aldoor zeg dat ze alleen papier mag knippen. Gelukkig zie je niet echt dat er geknipt is, maar toch.. ze heeft zulk mooi haar.!
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef nikky het volgende:
G$^%%$&^%^@#^!!!!
Het is gebeurd hoor. De schaar is in der pijpenkrullen gezet. Ze kwam aanlopen en ik zag hele plukken blonde lokken op haar gebreide jasje.
Woest omdat ze liegt en woest omdat ze best wat van der haren heeft afgeknipt. Terwijl ik aldoor zeg dat ze alleen papier mag knippen. Gelukkig zie je niet echt dat er geknipt is, maar toch.. ze heeft zulk mooi haar.!
De schaar lag in de lade van de salontafel. Ik was in de keuken ( open keuken btw ) bezig de was te vouwen die ik net uit de dorger had geplukt. Ze was ook niet met de schaar aan het spelen ( voorzover ik wist ) . Dat moet ze altijd eerst vragen, maar ze was met haar kraaltjes bezig.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
!!!
Maar hoe kan dat dan?
Als Isa bezig is met een schaar dan zit ik er naast.
Haha ja dat kan ook, maar mij gaat het erom dat ze moet leren dat ze niet mag liegen. En dat mamma bozer wordt van liegen dan van haartjes knippen. Alhoewel die grens flinterdun isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:12 schreef SacreCoeur het volgende:
Het trucje 'kijken op je voorhoofd' werkt uitstekend.
Ik heb haar nu bij elke nee op de gang gezet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar door 't trucje weet ze dat 'k het toch wel kan zien wie 't gedaan heeft.
En daarom verteld ze 't netjes.
Anders zou ze misschien iets hebben van je was er toch niet bij & ik blijf dus gewoon volhouden.
Is dat bijzonder voor Floorquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Vandaag waren ze te vroeg wakker en floor heeft werkelijk de hele dag lopen miepen en zeiken over van alles en nog wat. Het was vandaag sterallures ten top. Ieder zin begon met
" ik wil......"
" ik wil dat niet, want ik wil...."
" ik ......"
" pien zei ...."
" pien deed ...... "
Wel lekker wezen zwemmen, dat was super gezellig. Tenminste als we deden wat floor wou, natuurlijk.
Uh jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:47 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zo extreem is wel redelijk bijzonder.
Gaat jullie horroprinses dan ook om iedere scheet rete irritant en aanstellerig huilen ?
Herkenbaar!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
, maar normaal regelt ze het liefst ook de hele dag wat iedereen wel/niet doet. Erg vermoeiend...
Yade heeft daar ook een handje van. Kleine bijdehand. "Nee pappa, jij...." Nee mamma, niet ...." "Nee oma, Yade..." en vul maar aan. Yade moet die puzzel maken, pappa moet het drinken pakken, mamma mag niet met haar voeten op de bank.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Uh ja![]()
Helaas wel. Nou is ze de laatste paar dagen niet helemaal lekker en nu is het echt niet te harden, maar normaal regelt ze het liefst ook de hele dag wat iedereen wel/niet doet. Erg vermoeiend...
Goedzo. Ik beken eerlijk dat ze bij mij niet logen op deze leeftijd. Fleur heeft laatst uitgeprobeerd. En gelukkig kan ik haar er in betrappen. Ik geef dan ook heel duidelijk aan dat ik daar boos van wordt en heeeeeel verdrietig, omdat ik dan niet meer weet wanneer ze wel en wanneer niet de waarheid spreekt. Dat ik ze dan niet meer alleen thuis kan laten. Dus duidelijk op het vertrouwen gooien. Maar goed dat is nu en op deze leeftijd (2-4 jaar) nog niet echt duidelijk te maken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb haar nu bij elke nee op de gang gezet.
het volhoudertje
Ja en de hele dag "nee jij mag niet!" en "ja en dan ga ik... en dan moet jij..." en de "ik moet..." is ook populairquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:27 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yade heeft daar ook een handje van. Kleine bijdehand. "Nee pappa, jij...." Nee mamma, niet ...." "Nee oma, Yade..." en vul maar aan. Yade moet die puzzel maken, pappa moet het drinken pakken, mamma mag niet met haar voeten op de bank.
En ze houdt dr klep niet dicht. Weet niet of er nog meer 2 en een half jarige zijn, maar Yade praat van 's morgens vroeg, tot 's avonds laat non-stop. Ook wordt ze ineens brutaal. "Ga je naar pappa luisteren?" en dan zegt ze glashard "Nee."
Over het algemeen is ze wel lief hoor.
Ja zelfde hier. Yae zegt al sorry als ze haar beker per ongeluk omstoot. Kijk als ze hem moedwllig ondersteboven houdt, ben ik minder blij. Maar ik zeg inderdaad dat het niets geeft, zo'n 5 keer per dag.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:09 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik zo heerlijk stoot ze onwijs hard haar hoofd zegt ze oh sorry!!!![]()
Laatst heeft ze echt uren verdriet gehad want ze had haar ontbijt bord laten vallen.![]()
Maar ik ben juist zo makkelijk ermee. En ik zeg altijd als ze iets laat vallen of kapot maakt dat het echt niet uit maakt en dat het kan gebeuren.. Hoevaak ik wel niet zeg, "Schatje dat maakt niet uit het ging per ongeluk"
hahahaquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Whehe als dana haar beker per ongeluk omstoot zegt ze: Kan gebeuren toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |