quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef nikky het volgende:G$^%%$&^%^@#^!!!!
Het is gebeurd hoor. De schaar is in der pijpenkrullen gezet. Ze kwam aanlopen en ik zag hele plukken blonde lokken op haar gebreide jasje.
Woest omdat ze liegt en woest omdat ze best wat van der haren heeft afgeknipt. Terwijl ik aldoor zeg dat ze alleen papier mag knippen. Gelukkig zie je niet echt dat er geknipt is, maar toch.. ze heeft zulk mooi haar.

!

Meimeltje, leuk om je hier te zien...

Jeeeeeeeeezzzzzzzzzzz. Ohhhhhhhhhhhhhh wat zonde. Ik ben zoooooooo blij dat mijn meiden dat nooit verzonnen hebben. Sommige kindjes hebben dat gewoon. Die kun je 1000000000x zeggen dat je alleen in papier mag knippen, maar het blijft gewoon zo verleidelijk om te kijken of het in haren ook kan.
Fijn dat het in elk geval niet goed te zien is, maar ik kan me je frustratie goed voorstellen.
En hier een eigenwijs peutertje.... Zo moe dat ze gewoon rode ogen ervan heeft, maar ondanks ze al in bed gelegd is geweest, zit ze nu rustig in de gang te spelen en te wachten tot haar zus naar bed gaat. Want dat is de normale gang van zaken... .samen naar boven. Maar omdat Maud moe is en Fleur naar de finale van het Junior Song Festival mocht kijken, wilde ik een poging doen om ze apart naar boven te brengen.... missie mislukt.
@SC, neuh. Maud knipt gewoon aan de knutseltafel. Dat ga ik niet in de gaten houden. Ze kan knippen, ze weet dat ze d'r vingers niet ertussen moet houden, dus de basis veiligheid is aanwezig. En als ze iets kapot knipt dat ze heel wilde houden, dan heeft ze pech. Ik zorg alleen dat ze niet aan de dierbare tekeningen van d'r zus kan komen.