abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87051999
*krak* zijn mijn moederhart toen ik Koen achterliet bij de PSZ
En dat terwijl ik er een goed gevoel over had, want hij ging lekker spelen, totdat ik wegging, afscheid nam en hij met zijn pruillip in het raam een handkusje gaf en naar me zwaaide.....
pi_87052129
*troost* LL :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87052197
Noh LL ;(
Zouden ze dat soort dingen expres doen? :+
pi_87052247
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:10 schreef simmu het volgende:
*troost* LL :*
:*

quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:12 schreef freecell het volgende:
Noh LL ;(
Zouden ze dat soort dingen expres doen? :+
Ja ik denk het wel :D
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 10:20:38 #105
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87052423
:* voor LL. De eerste stap in het loslaten.....
pi_87052700
Aahw LL :*
pi_87053304
LL, dat hart wordt straks wel geplakt als je jochie lekker gespeeld heeft, en later met vrolijke liedjes en verhalen thuis gaat komen :Y :*

Wij hebben op vakantie wat meer gelet op Chris zijn verlegenheid. Er viel toch wel iets typisch op: gewoon op straat/winkel duwt hij volwassenen zo aan de kant, of loopt er dwars doorheen. Ook kerels van 2 meter hoog en 1 meter breed. Maar zodra er kindjes zijn (tot een jaar of 8-9) dan wordt hij bang, en komt hij direct naar ons toe. Hij benoemt ze ook als eng.
Chris heeft op het KDV wel gewoon vriendjes, speelt daar ook wel leuk met alle kindjes, maar dat is natuurlijk een verplichte en gecontroleerde omgeving.
Op de kruipgroep waar we elke donderdagochtend heen gaan (met moeders en kinderen tot 4) is hij ook er terughoudend. Niet tegenover de volwassenen, maar wel tegenover de kinderen.
Herkent iemand dat?
Ik denk dat het volgend jaar op school wel los zal lopen, omdat het een zelfde situatie is als het KDV, maar toch zou het leuk zijn als hij in het wild ook eens gezellig met anderen ging spelen.
pi_87055079
Nee ik herken het niet dat het alleen bij kindjes is. Maar dana kan op straat tegen wildvreemden ook heel spontaan reageren en zwaaien enz. Terwijl dat als mensen te snel iets van dr vragen en echt reachtstreeks aandacht aan dr geven ze heel verlegen wordt en soms zelfs gaat huilen als ze niet snel genoeg afstand nemen
pi_87061120
Peuterspeelzaal gaat Lotte niet heen, hebben jullie daarvoor gekozen omdat ze niet naar een kdv gaan?

Verlegen zijn herken ik alleen als ze door vreemden direct wordt aangesproken. Op de creche sowieso niet ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 oktober 2010 @ 14:29:47 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87061222
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 14:27 schreef mrien het volgende:
Peuterspeelzaal gaat Lotte niet heen, hebben jullie daarvoor gekozen omdat ze niet naar een kdv gaan?
ik wel in ieder geval, voor mezelf, maar ook omdat jz dat van me eiste (al was ik er al mee bezig voor jz met die eis kwam). Hij heeft het contact met de andere kindjes gewoon wel nodig, en hier wonen nou niet echt veel kinderen van zijn leeftijd. In de buurt waar we straks gaan wonen weet ik dat niet, maar onze buurvrouw is een oud vrouwtje alleen dus ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87062653
Hier ook geen PSZ, omdat 2 dagen KDV wel genoeg is. Om daar nou nog 2 dagdelen psz aan vast te plakken leek me wat veel. Op het KDV doen ze ook PSZ dingen, en gebruiken ze dezelfde ontwikkelingslijsten. Daar hoor ik dat het gewoon prima gaat.
Ik ben gewoon bang dat hij op zijn mama lijkt :X
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 15:11:17 #112
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87063001
Ik dacht ook altijd dat 't te veel zou zijn. KDV & PSZ.
Tot 'k wel merkte dat ze eraan toe was.. toen ging ze 2 dagen KDV & 2 ochtende in de week PSZ.
Wat zo goed ging, dat ze zelfs een 3de ochtend erbij wilde.
Dat hebben we ook gedaan, geen moment spijt van gehad.

't Is zelfs beter & sneller gegaan met de overgang naar groep 1/2.

't Wordt echt een tutje nu hé :P
Ze heeft 'r 'vaste' vriendinnen clubje.
Al die giechelende meiden om half 9 s'ochtends :')
pi_87066896
hier psz omdat ze niet naar het kdv gaat en er hier nu eenmaal niet zoveel kindjes zijn (tis hier nogal een pensionadofestival).
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 19:10:26 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87071486
Hier wel psz en ook oppas. Dus dinsdag en vrijdag peuterspeelzaal en op maandag en donderdag oppas. En als je wil zien wat voor een boef ik heb...zie foto-topic.
pi_87073076
PSZ, want hoewel hij in de buurt wel veel kan spelen heeft hij af en toe ook duidelijk even een verandering van omgeving nodig :Y
En hij vindt het zo leuk O+
pi_87075602
Meike is ook best wel verlegen en terughoudend.
Aard van het beestje
Als ze zich ergens heel erg op dr gemak voelt dan kan ze wel flink van zich laten horen.
Maar bomen van kerels aan de kant duwen :N dat gaat niet gebeuren hier.

Morgen naar K3!!!!! *O*
En Meike vindt het niet eerlijk dat Lars niet mee mag....."jongens vinden dat wel leuk hoor mama!"
Hoe lief is dat!

Of wat ze tegen oma zei:
Oma ik vind je zo lief....ik vind je de allerliefste ...ik vind jou nog liever dan mijzelf O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 21:29:41 #117
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87077555
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 20:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Morgen naar K3!!!!! *O*
En Meike vindt het niet eerlijk dat Lars niet mee mag....."jongens vinden dat wel leuk hoor mama!"
Hoe lief is dat!
Veel plezier morgen Meike!

Van Linde mag mijn vriend nooit meezingen met K3 :D Want "dat is niet voor jommes :( "
pi_87077683
Jen knuffelt met leyla en noemt haar nu ook leyla in plaats van baby. Komt wel goed met deze 2.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:09:47 #119
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87082873
Meike wat gaaf. Ik zal het niet vertellen, want dan zijn er hier 2 jaloers.

Jen O+ jij kleine grote zus!
pi_87094018
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik dacht ook altijd dat 't te veel zou zijn. KDV & PSZ.
Tot 'k wel merkte dat ze eraan toe was.. toen ging ze 2 dagen KDV & 2 ochtende in de week PSZ.
Hiet net zo. Voorgeen 1 dag kdv en 1 ochtend psz. Sinds dit jaar 2 dagen kdv, maar heb dus ook de ochtend psz gehouden omdat hij het gewoon zo leuk vindt.
pi_87094057
Meike heel veel plezier!!
Lijkt me zo leuk om als mama zijnde zoiets met je kleine meid te gaan doen! :) Alhoewel jommes het ook heel leuk kunnen vinden hoor Linde :P
pi_87094081
Ik kom eigenlijk nooit in dit topic. Weet niet wie hier de lijst bij houdt, maar van mij mag kyllian er wel uit. Zeker met zn volledige namen, doe dan maar alleen Kyllian.
  Milf zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:54:13 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_87098614
G&#$^%%$&^%^@#^!!!!

Het is gebeurd hoor. De schaar is in der pijpenkrullen gezet. Ze kwam aanlopen en ik zag hele plukken blonde lokken op haar gebreide jasje.

Woest omdat ze liegt en woest omdat ze best wat van der haren heeft afgeknipt. Terwijl ik aldoor zeg dat ze alleen papier mag knippen. Gelukkig zie je niet echt dat er geknipt is, maar toch.. ze heeft zulk mooi haar.

:( !
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:41:22 #124
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87110525
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef nikky het volgende:
G&#$^%%$&^%^@#^!!!!

Het is gebeurd hoor. De schaar is in der pijpenkrullen gezet. Ze kwam aanlopen en ik zag hele plukken blonde lokken op haar gebreide jasje.

Woest omdat ze liegt en woest omdat ze best wat van der haren heeft afgeknipt. Terwijl ik aldoor zeg dat ze alleen papier mag knippen. Gelukkig zie je niet echt dat er geknipt is, maar toch.. ze heeft zulk mooi haar.

:o !!!

Maar hoe kan dat dan?
Als Isa bezig is met een schaar dan zit ik er naast.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 19:41:25 #125
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87110529
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 14:54 schreef nikky het volgende:
G&#$^%%$&^%^@#^!!!!

:W Meimeltje, leuk om je hier te zien...

:o :X Jeeeeeeeeezzzzzzzzzzz. Ohhhhhhhhhhhhhh wat zonde. Ik ben zoooooooo blij dat mijn meiden dat nooit verzonnen hebben. Sommige kindjes hebben dat gewoon. Die kun je 1000000000x zeggen dat je alleen in papier mag knippen, maar het blijft gewoon zo verleidelijk om te kijken of het in haren ook kan.

Fijn dat het in elk geval niet goed te zien is, maar ik kan me je frustratie goed voorstellen.

En hier een eigenwijs peutertje.... Zo moe dat ze gewoon rode ogen ervan heeft, maar ondanks ze al in bed gelegd is geweest, zit ze nu rustig in de gang te spelen en te wachten tot haar zus naar bed gaat. Want dat is de normale gang van zaken... .samen naar boven. Maar omdat Maud moe is en Fleur naar de finale van het Junior Song Festival mocht kijken, wilde ik een poging doen om ze apart naar boven te brengen.... missie mislukt.

@SC, neuh. Maud knipt gewoon aan de knutseltafel. Dat ga ik niet in de gaten houden. Ze kan knippen, ze weet dat ze d'r vingers niet ertussen moet houden, dus de basis veiligheid is aanwezig. En als ze iets kapot knipt dat ze heel wilde houden, dan heeft ze pech. Ik zorg alleen dat ze niet aan de dierbare tekeningen van d'r zus kan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')