Geen idee?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
peuterbedjes slapen niet geweldig
Denken jullie ook dat hij toe is aan een echt bed?
Hij slaapt in een slaapzakquote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Wat heeft hij dan ipv dekbedje?
Leander heeft een deken in een dekbedhoes, maar volgens mij is het wel echt tijd voor een dekbed. Ik krijg het 's nachts iig koud onder dat dekentje
Maar Leander kruipt eronder weg...
PSZ spannend! Even foto's maken!
Hier hakt de PSZ er wel echt inHij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
Hier is het als ze 2 zijn, gaan ze 2 dagdelen (een ochtend en een middag), als ze 3 zijn, 3 dagdelenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Spannend zeg, zo'n 1e keer psz. Succes!
Gaan jullie mannen 2 dagdelen? Of 4?
Duo is gezond, blij, druk en gezellig.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Chaca, Als ze dan echt iets in hun bol hebben, willen ze wel opschieten he...
KP, hoe is het met je duo?
Dat is wel jammer Bla, zeker als je er dan een heel weekend bent. Volgend jaar nog maar eens proberen![]()
Chris is ook niet zo'n held. De droomvlucht ging wel, maar de fata was wel erg donker. En ik had het idee dat hij bij de mens-achtige poppen (fata&carnaval festival) meer last had dan bij de elfjes van droomvlucht.
Ik had vanochtend op de commode opeens het idee dat Chris gegroeid was. Dus even tegen de meetlat gezet: resultaat van 4 weken is 2,5 cm. Schotse berglucht doet wonderen. We hebben nu een hele meter kind
woensdagmorgen en donderdagmiddag.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Op welke dagen gaat Leander heen?
Ik heb het idee dat Jan dat ook doet, maar omdat hij op ma en wo ochtend gaat, heb ik dus eigenlijk vier dagen "ellende". Vandaag bv de hele dag aan het klieren geweest en om half zes gewoonweg op .. hij rolde zó in slaap in z'n bedje. Ik wil de psz volhouden voor hemzelf, omdat hij het spelen daar hartstikke leuk vind heb ik het idee (bij het weggaan nog steeds verdrietig, maar bij het ophalen zit ie met een blij snoetje in de kring en blijft dan ook netjes zitten op z'n stoeltje, behalve als hij mij ziet staan bij het raamquote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Hier hakt de PSZ er wel echt inHij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |