Niet om je de stuipen op het lijf te jagen, maar hier gaat het gerucht rond dat pfeifer 'heerst'.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:27 schreef freecell het volgende:
Deepfreeze dat begin en eindeMaar verder klinkt het heerlijk!
Hier weet ik het even niet. Hij is niet dwars oid, maar wel heel moe. En dat komt niet alleen omdat hij geen middagslaapje meer heeft. Hij is verkouden en hangerigen hangt het liefst de hele dag onder een dekentje voor de tv.
Hij is wat snotterig, dus misschien heeft hij daar toch wat last van?
Nuja, ik laat hem maar een beetje hangen en chillen tot het beter gaat.
Van pfeiffer heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef chacama het volgende:
[..]
Niet om je de stuipen op het lijf te jagen, maar hier gaat het gerucht rond dat pfeifer 'heerst'.
En DF op het begin en het eind van je vakantie na klinkt het erg goed!
Oefquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zo.
16 wasjes verder.
2 kotsende peuters met heul veel poep....ik noem het vandaag een uitdaging.
Het hangt nu voor de tv.
Oei veel sterkte vandaag KP en beterschap voor je meisjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zo.
16 wasjes verder.
2 kotsende peuters met heul veel poep....ik noem het vandaag een uitdaging.
Het hangt nu voor de tv.
Kunnen peuters dat krijgen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef chacama het volgende:
[..]
Niet om je de stuipen op het lijf te jagen, maar hier gaat het gerucht rond dat pfeifer 'heerst'.
En DF op het begin en het eind van je vakantie na klinkt het erg goed!
psies dat krijgen ze hier ook. En kleertjes veel online en dan ook bij de prematuurmaatjes kijken. maatje 44/46 past goed bij baby born en baby annabel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Kunnen peuters dat krijgen?
Ja, waarom ook niet eigenlijk...
Maar het is nog maar een weekje zo en dat was ook de entree van de verkoudheid bij iedereen hier en ik heb al 2x pfeiffer gehad en heb nu ok een landerig gevoel. Dus we gaan er nog even vanuit dat het gewoon ziekig is
Pvoes: wat lief met die popEn prematuurluiers passen ook hè? Das goedkoper
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Tweelingliefde is samen je kotsemmer delen.
" mama, mag ik in dezelfde emmer spugen ? "
Ze hadden al een paar uur niet overgegeven, dus het gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef chacama het volgende:
Ah, jeetje is het nog niet gezakt bij je meiden...
Heb nog wel een bakkie staan en een paar doeken. Sterkte.... hier oooooooit de tip van lauwe cola gekregen tegen spugen, maar of het helpt heb ik nooit uitgeprobeerd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ze hadden al een paar uur niet overgegeven, dus het gaat de goede kant op.
Het spul hangt wederom voor de buis Charlie en Lola te kijken.
Morgen hebben ze een dagje met opa en oma, dus heerlijk 1 op 1 aandacht voor ze. Knappen ze vast van op!
Het was erg aandoenlijk om te zien...zegt Floor : " ga jij maar even Pien helpen, ik wacht wel even "
zucht....liefff
Geen idee?quote:Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
peuterbedjes slapen niet geweldig
Denken jullie ook dat hij toe is aan een echt bed?
Hij slaapt in een slaapzakquote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Wat heeft hij dan ipv dekbedje?
Leander heeft een deken in een dekbedhoes, maar volgens mij is het wel echt tijd voor een dekbed. Ik krijg het 's nachts iig koud onder dat dekentje
Maar Leander kruipt eronder weg...
PSZ spannend! Even foto's maken!
Hier hakt de PSZ er wel echt inHij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
Hier is het als ze 2 zijn, gaan ze 2 dagdelen (een ochtend en een middag), als ze 3 zijn, 3 dagdelenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Spannend zeg, zo'n 1e keer psz. Succes!
Gaan jullie mannen 2 dagdelen? Of 4?
Duo is gezond, blij, druk en gezellig.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Chaca, Als ze dan echt iets in hun bol hebben, willen ze wel opschieten he...
KP, hoe is het met je duo?
Dat is wel jammer Bla, zeker als je er dan een heel weekend bent. Volgend jaar nog maar eens proberen![]()
Chris is ook niet zo'n held. De droomvlucht ging wel, maar de fata was wel erg donker. En ik had het idee dat hij bij de mens-achtige poppen (fata&carnaval festival) meer last had dan bij de elfjes van droomvlucht.
Ik had vanochtend op de commode opeens het idee dat Chris gegroeid was. Dus even tegen de meetlat gezet: resultaat van 4 weken is 2,5 cm. Schotse berglucht doet wonderen. We hebben nu een hele meter kind
woensdagmorgen en donderdagmiddag.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Op welke dagen gaat Leander heen?
Ik heb het idee dat Jan dat ook doet, maar omdat hij op ma en wo ochtend gaat, heb ik dus eigenlijk vier dagen "ellende". Vandaag bv de hele dag aan het klieren geweest en om half zes gewoonweg op .. hij rolde zó in slaap in z'n bedje. Ik wil de psz volhouden voor hemzelf, omdat hij het spelen daar hartstikke leuk vind heb ik het idee (bij het weggaan nog steeds verdrietig, maar bij het ophalen zit ie met een blij snoetje in de kring en blijft dan ook netjes zitten op z'n stoeltje, behalve als hij mij ziet staan bij het raamquote:Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Hier hakt de PSZ er wel echt inHij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |