abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86919724
* Deepfreeze komt ook weer buurten :P

Later even goed bijlezen,
Maar fijn dat de knippers goed/beter gingen!
Jammer dat Devin zo'n verdriet van zijn speen heeft, succes ermee!
Rocka, is jou vent alweer bijna 4? Dat gaat echt te snel zeg!

Wij hebben heerlijk 2,5 week schotland gehad. Het begon met waterpokken en autopech. En het eindigde met zeeziekte, maar ertussen in was het heerlijk.
Lekker door de bossen gewandeld, watervallen gezien, Nessie gezocht, boottripje gemaakt, nog wat door dorpjes geslenterd, kastelen bezocht etc.
Chris was echt zo'n lief peutertje, weinig gezeur, vond veel leuk ("mooi watertje", "oh, kijk, hoge berg, ook nog bomen bij")
Qua taal ook weer vooruit gegaan, opeens gaan de mij-ik-jij dingen veel beter, vervoegingen en sowieso langere zinnen. En zijn broeken worden korter, of al dat eten wat hij naar binnen propte hebben zijn beentjes verlengd. Echt bij het ontbijt soms eerst een bord pap, dan jatte hij een boterham van ons, om vervolgens ook nog een banaan van de fruitschaal te grijpen. Terwijl we normaal blij/tevreden zijn met 3/4e boterham of een half bord pap.

Hier dus een heerlijk uitgerustte DF, met een vrolijk kind, waar weinig dwarse peuterstreken meer inzitten op dit moment (afkloppen!)
pi_86930884
Deepfreeze dat begin en einde _O- Maar verder klinkt het heerlijk!

Hier weet ik het even niet. Hij is niet dwars oid, maar wel heel moe. En dat komt niet alleen omdat hij geen middagslaapje meer heeft. Hij is verkouden en hangerigen hangt het liefst de hele dag onder een dekentje voor de tv.
Hij is wat snotterig, dus misschien heeft hij daar toch wat last van?
Nuja, ik laat hem maar een beetje hangen en chillen tot het beter gaat.
pi_86933467
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:27 schreef freecell het volgende:
Deepfreeze dat begin en einde _O- Maar verder klinkt het heerlijk!

Hier weet ik het even niet. Hij is niet dwars oid, maar wel heel moe. En dat komt niet alleen omdat hij geen middagslaapje meer heeft. Hij is verkouden en hangerigen hangt het liefst de hele dag onder een dekentje voor de tv.
Hij is wat snotterig, dus misschien heeft hij daar toch wat last van?
Nuja, ik laat hem maar een beetje hangen en chillen tot het beter gaat.
Niet om je de stuipen op het lijf te jagen, maar hier gaat het gerucht rond dat pfeifer 'heerst'.

En DF op het begin en het eind van je vakantie na klinkt het erg goed!
pi_86934035
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef chacama het volgende:

[..]

Niet om je de stuipen op het lijf te jagen, maar hier gaat het gerucht rond dat pfeifer 'heerst'.

Van pfeiffer heb ik ook gehoord :o

DF klinkt als een lekkere vakantie (op begin en einde na dan) ^O^
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:09:36 #55
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86934662
Zo.
16 wasjes verder.

2 kotsende peuters met heul veel poep....ik noem het vandaag een uitdaging.

Het hangt nu voor de tv.
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:10:29 #56
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86934690
sterkte KP :o
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86934717
Jeutje KP. Heel veel sterkte vandaag en beterschap met de meiden.
pi_86934848
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zo.
16 wasjes verder.

Het hangt nu voor de tv.
Oef :X Sterkte en beterschap voor de meiden :*
pi_86934859
Ohneeee mama!!!! Waar is mijn baby!!!!! :o :o :o
oohja die heeft ook lekker geslapen in bedje O+ O+

Ze was even bang dat haar baby kwijt was _O-
Maar hij lag nog lekker in bed O+ O+

Wat is die babyborn zooi duur :o :o
Ze kwam tot de ontdekking dat de baby geen luiers meer had en ook geen kleding..
Ik dus snel naar Bart Smit gegaan om een jurkje, jas, luiers en schoenen voor haar baby te halen :+
En dan hopen dat ze zo trots is op haar baby dat ze ook blij is met mijn baby _O-
pi_86934901
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Zo.
16 wasjes verder.

Het hangt nu voor de tv.
Oei veel sterkte vandaag KP en beterschap voor je meisjes
pi_86935028
Oh jeetje KP heel erg veel stertke en beterschap! :*
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:20:56 #62
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86935044
Dank.
Inmiddels mijn leuke jurkje verwisseld voor trainingspak met gaten.

Tis wel weer schattig. Gaan ze bij elkaar de monden afvegen na het spugen enzo
pi_86935064
DF dat klinkt als een heerlijke vaantie! (Op het begin en eind na dan :P ) Lekker genoten dus!
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:21:56 #64
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86935071
En tussen het spugen door zijn ze zo lamlendig dat ik tijd heb om te fokken.
pi_86936110
KP :X twee ziek, dat is idd wel een uitdaging!
pi_86936367
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:30 schreef chacama het volgende:

[..]

Kunnen peuters dat krijgen? :?
Ja, waarom ook niet eigenlijk...

Maar het is nog maar een weekje zo en dat was ook de entree van de verkoudheid bij iedereen hier en ik heb al 2x pfeiffer gehad en heb nu ok een landerig gevoel. Dus we gaan er nog even vanuit dat het gewoon ziekig is ;)

Pvoes: wat lief met die pop O+ En prematuurluiers passen ook hè? Das goedkoper ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:06:03 #67
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86936498
Tweelingliefde is samen je kotsemmer delen.

" mama, mag ik in dezelfde emmer spugen ? "
pi_86936507
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Kunnen peuters dat krijgen? :?
Ja, waarom ook niet eigenlijk...

Maar het is nog maar een weekje zo en dat was ook de entree van de verkoudheid bij iedereen hier en ik heb al 2x pfeiffer gehad en heb nu ok een landerig gevoel. Dus we gaan er nog even vanuit dat het gewoon ziekig is ;)

Pvoes: wat lief met die pop O+ En prematuurluiers passen ook hè? Das goedkoper ;)
psies dat krijgen ze hier ook. En kleertjes veel online en dan ook bij de prematuurmaatjes kijken. maatje 44/46 past goed bij baby born en baby annabel.
pi_86937146
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Tweelingliefde is samen je kotsemmer delen.

" mama, mag ik in dezelfde emmer spugen ? "
O+

_O-
pi_86937361
KP, wat een ellende dan.. Beterschap voor je meiden!

Free, pheifer kun je ook wel als kleintje krijgen. Dat is de reden dat sommige volwassen het niet krijgen, die hebben het als kindje al eens gehad, maar werd toen gewoon als verkoudheid afgedaan..
Maar gewone verkoudheidjes wil ook wel in dit herfstweer..

Chris had nog wel lol om die autopech. We hadden de auto helemaal volgeladen, Chris vast, echt klaar om te gaan. Doen we de auto aan, wazig geluid, geen start. Dus garage gebeld, en Chris verteld dat hij nog even binnen moest wachten. Gaat hij binnen gelijk naar zijn duplo garage, maakt de motorkap open, haalt de wielen eraf. Met de opmerking, auto kapot. Ja schat, de auto is kapot :{ :P
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:51:31 #71
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86946542
euh....iemand nog een dweiltje en een teiltje ?
pi_86946978
Ah, jeetje is het nog niet gezakt bij je meiden...

Heb nog wel een bakkie staan en een paar doeken. Sterkte.... hier oooooooit de tip van lauwe cola gekregen tegen spugen, maar of het helpt heb ik nooit uitgeprobeerd.
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:16:37 #73
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86947499
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef chacama het volgende:
Ah, jeetje is het nog niet gezakt bij je meiden...

Heb nog wel een bakkie staan en een paar doeken. Sterkte.... hier oooooooit de tip van lauwe cola gekregen tegen spugen, maar of het helpt heb ik nooit uitgeprobeerd.
Ze hadden al een paar uur niet overgegeven, dus het gaat de goede kant op.
Het spul hangt wederom voor de buis Charlie en Lola te kijken.

Morgen hebben ze een dagje met opa en oma, dus heerlijk 1 op 1 aandacht voor ze. Knappen ze vast van op!

Het was erg aandoenlijk om te zien...zegt Floor : " ga jij maar even Pien helpen, ik wacht wel even "
zucht....liefff
pi_86947609
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:16 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Ze hadden al een paar uur niet overgegeven, dus het gaat de goede kant op.
Het spul hangt wederom voor de buis Charlie en Lola te kijken.

Morgen hebben ze een dagje met opa en oma, dus heerlijk 1 op 1 aandacht voor ze. Knappen ze vast van op!

Het was erg aandoenlijk om te zien...zegt Floor : " ga jij maar even Pien helpen, ik wacht wel even "
zucht....liefff

O+
pi_86969925
Zijn ze al beter KP? :) Mijn vader gaf ons altijd geraspte appel met kaneel (en een beetje suiker). Dat is zacht voor de maag en is er bij ons nog nooit uitgekomen :)
pi_86970634
Hoe is het met je meisjes KP?
Ze klinken wel erg schattig O+

Chris :D

Wij zijn afgelopen weekend in de efteling geweest (3 dagen in zo'n huisje) en dus ook 3 dagen efteling
Dana durft echt bijna nergens in..en heeft nachtmeries aan de fata morgana en droomvlucht overghouden. Ik had verwacht dat ze het dit jaar wel leuker zou vinden. Zelfs de slakjes die over zo'n baan boven de grond gaan wou ze niet in, waren te hoog volgens mevrouw :)

De oldtimeroauto's en de draaimolen daarintegen waren wel tof. En de sprookjesbopm natuurlijk :D
pi_86971364
Jeetje Bla, dat is dan toch echt anders dan Maud. Die moest ik huilend weghalen bij de python omdat ze er niet in mocht. De rest vond ze helemaal super. Droomvlucht wilde ze nog een keer en het liefst eigenlijk de hele dag in blijven zitten. Alleen bij fata morgana was de krokodil eng. Wel fijn dat ze het leuk gehad heeft in de draaimolen en oldtimers.

KP hoe is het met je meiden?

Mijn meisje wordt groot... herstel is groot. Ze is vandaag met papa op pad om bolchrysanten te halen. En vanaf half zeven liep ze hem al op te jutten.
- papa kom opstaan. OPSTAAN.
- papa, aankleden we moeten zo weheg.
....grmmmllll papa kijkt op de klok.....
En zo ging het de hele ochtend door. Papa kom aankleden, eten. Schiet nu es op papa.... En toen ze eindelijk in de auto zat..... papaaaaaa..... ga NU rijden! Ik geloof dat ze er wel zin in had. :D
pi_86971633
Ghehe leuk als ze ergens zo'n zin in hebben dat ze je bijna meesleuren :)

Dat is inderdaad het tegenovergestelde :D Naja dr neefje (jaartje jonger) en nichtje (jaartje ouder) zijn ook het tegenovergestelde, die wilde ook graag overal in en het liefst 3x achter elkaar.
Dana is gewoon vooral bang in het donker denk ik.
pi_86971812
Chaca, Als ze dan echt iets in hun bol hebben, willen ze wel opschieten he...

KP, hoe is het met je duo?

Dat is wel jammer Bla, zeker als je er dan een heel weekend bent. Volgend jaar nog maar eens proberen :P
Chris is ook niet zo'n held. De droomvlucht ging wel, maar de fata was wel erg donker. En ik had het idee dat hij bij de mens-achtige poppen (fata&carnaval festival) meer last had dan bij de elfjes van droomvlucht.

Ik had vanochtend op de commode opeens het idee dat Chris gegroeid was. Dus even tegen de meetlat gezet: resultaat van 4 weken is 2,5 cm. Schotse berglucht doet wonderen. We hebben nu een hele meter kind :D
pi_86973256
2,5 cm in 4 weken :D

oh! we hebben carnaval festival gemist..die heb ik niet eens gezien..whehe en dan heb je er 3 dagen rondgelopen, tjezus :)
pi_86973436
2,5cm in 4 weken :o

Wij halen de 2,5cm per 4 maanden nog niet eens :D
Wij hebben nog niet eens 90cm peuter :D
pi_86973499
Wij gaan vandaag voor de gehoortest naar het cb, dan zet ik Jen even tegen de meetlat en op de weegschaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86973934
Die 2,5 cm daarvoor heeft hij 6/7 maand over gedaan.
Het verklaard wel zijn been/heuppijn die hij af en toe had de laatste tijd..

We wachten hier nog op de 3-jaars afspraak van het CB.
pi_86979023
Wooooo :o Das pas groeien! Zal inderdaad wel pijn doen!
Hier iets van 86 CM oid :)

Ik had een O_O moment.
We waren aan het klieren, dus ik zeg: kan je.... springen? En spring zelf. Dus Leander ook. Idem met handen in de lucht, klappen, bukken, zitten enzovoort.

Maar ik dacht: ik doe even iets wat hij niet kan 8-) (gemene mama ik :@ )
Kan je..... op één been staan?

Hij tilt één been hoog op, blijft rustig staan en kijkt me echt zo aan van: ja! *)
Dus :o Dat zag ik niet aankomen :')
pi_86981447
:D Leander. Pak jij je mamma maar even lekker terug...

Chris al 1meter. Woh. Daar zitten we nog niet op. We genieten nog lekker van de krappe 95cm die ze is. Soms vind ik het lastig, maar zoals vanmiddag nog lekker voorop bij me op de fiets vind ik toch wel erg gezellig.

Succes bij het CB. Ben benieuwd hoe het gaat bij Jen. Maud deed die test wel goed. Wij staan voor 15 oktober op de planning voor de 3e ogentest.
pi_86981616
Knap Leander!
Mag je wat anders verzinnen Free..

Voorop de fiets ging al lang niet meer. Die 15 kilo hebben we een poosje terug al gehaald ;)
pi_87010331
peuterbedjes slapen niet geweldig :')

Denken jullie ook dat hij toe is aan een echt bed? ;)
pi_87010456
quote:
Op donderdag 30 september 2010 08:53 schreef freecell het volgende:
peuterbedjes slapen niet geweldig :')

Denken jullie ook dat hij toe is aan een echt bed? ;)
Geen idee? :D
Die van mij nog niet hoor, die begint al de huilen als ik met een dekbedje aankom zetten voor in zijn bedje.
Morgen 1e keer PSZ :X ;( *O* Ik heb er nu al zo'n dubbel gevoel bij
pi_87010773
Wat heeft hij dan ipv dekbedje?
Leander heeft een deken in een dekbedhoes, maar volgens mij is het wel echt tijd voor een dekbed. Ik krijg het 's nachts iig koud onder dat dekentje :P

Maar Leander kruipt eronder weg...

PSZ spannend! Even foto's maken!

Hier hakt de PSZ er wel echt in :+ Hij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
pi_87011291
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Wat heeft hij dan ipv dekbedje?
Leander heeft een deken in een dekbedhoes, maar volgens mij is het wel echt tijd voor een dekbed. Ik krijg het 's nachts iig koud onder dat dekentje :P

Maar Leander kruipt eronder weg...

PSZ spannend! Even foto's maken!

Hier hakt de PSZ er wel echt in :+ Hij vindt het geweldig, maar moet thuis echt meer dan een dag afreageren.
Hij slaapt in een slaapzak ;)

Ik ga zeker foto's maken :Y
pi_87018973
Op welke dagen gaat Leander heen?
pi_87019593
Spannend zeg, zo'n 1e keer psz. Succes!

Gaan jullie mannen 2 dagdelen? Of 4?
pi_87020014
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Spannend zeg, zo'n 1e keer psz. Succes!

Gaan jullie mannen 2 dagdelen? Of 4?
Hier is het als ze 2 zijn, gaan ze 2 dagdelen (een ochtend en een middag), als ze 3 zijn, 3 dagdelen
Maar dat geld alleen voor peuterspeelzalen die Voor- en Vroegschoolse Educatie(VVE) peuterspeelzaalgroepen hebben.

De locatie waar Koen heen gaat maakt daar gebruik van en hij zal dan ook wel een 3e dagdeel heen gaan (maar zover is het nog niet hoor :D)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 14:06:14 ]
pi_87026175
hier is het in principe 2 dagdelen, eventueel uitbreidbaar naar nog een ochtend erbij als kindjes 3 zijn. maar dat gaat in overleg, is niet standaard
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 30 september 2010 @ 16:58:57 #95
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87027270
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Chaca, Als ze dan echt iets in hun bol hebben, willen ze wel opschieten he...

KP, hoe is het met je duo?

Dat is wel jammer Bla, zeker als je er dan een heel weekend bent. Volgend jaar nog maar eens proberen :P
Chris is ook niet zo'n held. De droomvlucht ging wel, maar de fata was wel erg donker. En ik had het idee dat hij bij de mens-achtige poppen (fata&carnaval festival) meer last had dan bij de elfjes van droomvlucht.

Ik had vanochtend op de commode opeens het idee dat Chris gegroeid was. Dus even tegen de meetlat gezet: resultaat van 4 weken is 2,5 cm. Schotse berglucht doet wonderen. We hebben nu een hele meter kind :D
Duo is gezond, blij, druk en gezellig.
Hebben jullie al gehoord dat ze nieuwe winterlaarzen hebben ? Nog niet ? Hoe kan dat nou ? Ze verrtellen het namleijk aan iedereen !
pi_87028296
ik heb de manier gevonden om selene groentes te laten eten. alles wat ravi krijg wil ze OOHK!!!! dus als ravi een potje sperziebonenprut ( :r ) krijgt, drie keer raden: LENE OOOHK!!!! *)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87028300
Fijn dat ze zijn opgeknapt...

laarzen..... die willen we wel zien natuurlijk O-)
pi_87028451
Ik hoop voor de leidsters van de PSZ dat die bestand zijn tegen peuterongesteldheid.... Mijn geduld is na vandaag eventjes op ;(
pi_87032288
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Op welke dagen gaat Leander heen?
woensdagmorgen en donderdagmiddag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 september 2010 @ 19:34:47 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87033540
quote:
Op donderdag 30 september 2010 09:16 schreef freecell het volgende:
Ik heb het idee dat Jan dat ook doet, maar omdat hij op ma en wo ochtend gaat, heb ik dus eigenlijk vier dagen "ellende". Vandaag bv de hele dag aan het klieren geweest en om half zes gewoonweg op .. hij rolde zó in slaap in z'n bedje. Ik wil de psz volhouden voor hemzelf, omdat hij het spelen daar hartstikke leuk vind heb ik het idee (bij het weggaan nog steeds verdrietig, maar bij het ophalen zit ie met een blij snoetje in de kring en blijft dan ook netjes zitten op z'n stoeltje, behalve als hij mij ziet staan bij het raam O+ ) dus hij zal het echt wel naar z'n zin hebben. Alleen dat thuis afreageren en de grenzen van mama constant aftasten is dodelijk vermoeiend vind ik ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')