Ik was om 9:00 in Leeuwarden en om 10:00 in Groningen. Toen waren de vertragingen alweer binnen de marges gebracht dat ze er razendsnel uitgereden konden worden.quote:Op maandag 27 september 2010 16:50 schreef brandsrus het volgende:
Op somda had ik het volgende gepost.
[..]
Weet niet wanneer Peterselieman op Groningen was, maar ik had ook last van grote vertragingen.
Leuk leuk leuk. Misschien ga ik volgend jaar ook maar naar de InnoTrans.quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef James1988 het volgende:
Zo dan, zoals eerder beloofd hierbij wat plaatjes die ik heb geschoten tijdens mijn bezoek aan InnoTrans in Berlijn. Ik ben alleen naar de tentoonstelling buiten geweest (tijdens de publieksdagen op zaterdag) en niet naar de rest van de beurs.
Hier volgt een selectie van wat ik allemaal heb gezien tijdens mijn bezoek:
Een Open Dag van Nedtrain dan?quote:Op maandag 27 september 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Innotrans is toch meer iets voor de spoorbranche en zo? Iets wat voor ordinary mortals nauwelijks te betalen is?
Proost!quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zijn we vandaag allemaal jarig, een beetje toch. De eerste passagierstrein ter wereld reed vandaag precies 185 jaar geleden in Engeland op de Stockton and Darlington Railway
Schijnt tegenwoordig hip te zijn om er heen te gaan. Bobo's en pers komen er de eerste dagen van de week. Er zijn (de laatste dagen van de week) ook gewoon bezoekersdagen, zodat jan en alleman ook een kijkje mag nemen. Neem aan dat die dagen dan ook niet zo'n hele hoge toegangsprijs kennen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Innotrans is toch meer iets voor de spoorbranche en zo? Iets wat voor ordinary mortals nauwelijks te betalen is?
Die prijs valt ook nog wel mee dus.quote:Ticket prices for trade visitors of InnoTrans 2010
Permanent pass:
21 - 24 September 2010 46.00 EUR
Day pass: 36.00 EUR
Om de een of andere reden moet ik denken aan ene Henk van Dorp (dé compagnon van Frits Barend). Ik weet niet waarom...quote:
Skol!quote:
Je zieke geest gaat met je op de loopquote:Op maandag 27 september 2010 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden moet ik denken aan ene Henk van Dorp (dé compagnon van Frits Barend). Ik weet niet waarom...
Joepie. Versnipperingquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef greavy het volgende:
Abellio, de dochter van NS, probeert in Duitsland de Arriva trajecten over te nemen. Arriva moet zijn trajecten afstoten ivm de overname van Arriva door de DB: http://www.ftd.de/unterne(...)anteil/50173344.html
Veolia, Kelios en DSB doen ook mee om de trajecten te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dirk mocht niet meer bankieren, dus gaat maar met treintjes spelenquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef greavy het volgende:
Abellio, de dochter van NS, probeert in Duitsland de Arriva trajecten over te nemen. Arriva moet zijn trajecten afstoten ivm de overname van Arriva door de DB: http://www.ftd.de/unterne(...)anteil/50173344.html
Veolia, Kelios en DSB doen ook mee om de trajecten te krijgen.
Die kun je niet stiekem op ramkoers zetten, veel veiliger voor Dirk.quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dirk mocht niet meer bankieren, dus gaat maar met treintjes spelen
Wel als je Spoorflexpersoneel inhuurt.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die kun je niet stiekem op ramkoers zetten, veel veiliger voor Dirk.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dirk mocht niet meer bankieren, dus gaat maar met treintjes spelen
Maar moest toch lachen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Ofyles2 deze grap doorzichtig vond...
Enquote:A.s. woensdag gaat Fyra een dag lang 2x per uur rijden, ter voorbereiding op de frequentieverdubbeling van 4 oktober a.s. (Integrale Test)
Enkele puntjes:
Vertrek Rotterdam van .30 wordt .23. De extra treinserie (900) vertrekt om .53.
Vertrek Amsterdam van .26 blijft .26. De extra treinserie (900) vertrekt om .56.
De IC Brussel (Benelux) van .54 uit Amsterdam vertrekt om .53.
Voor de 1000-serie is een superdiscount te boeken, voor de 900-serie niet!
Een superdiscount voor een trein die om .30 uit Rotterdam vertrekt, geldt uiteraard op die van .23 (zelfde treinnummer).
De eerste trein uit Rotterdam (1005) vertrekt wél om .30.
Raadpleeg de volledige dienstregeling voor deze dag op http://www.ns.nl, door als reisdatum 4 oktober in te geven.
quote:van de hispeed twitter:
A Je kunt gewoon een ticket kopen voor de tweede trein (serie 900), hij zit alleen niet in het boekingssysteem en is dus zonder reservering
V ok! dan kan ik dus geen discount kopen, ik neem de normale treinen (serie 1000) dat is het veiligste dan
A Voor de 29ste is er inderdaad geen discount te boeken.(serie 900 weer)
donderdag is alles weer "normaal" en vanaf 4 oktober is er (als het goed is) voor beide treinen te boeken
dat is niet het enige kutte. Dankzij de FYRAquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een hoerensysteem zeg. Wil ik eerst upgraden naar 1e klas en pas vanmiddag reizen ipv om 06:26. Dan wil ik aangeven dat ik een kortingkaart heb en springt alles weer terug. Nou, donder maar op met je Fyra, ga het eerst maar eens GOED regelen. Zo moeilijk moet dat niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |