Leuk leuk leuk. Misschien ga ik volgend jaar ook maar naar de InnoTrans.quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef James1988 het volgende:
Zo dan, zoals eerder beloofd hierbij wat plaatjes die ik heb geschoten tijdens mijn bezoek aan InnoTrans in Berlijn. Ik ben alleen naar de tentoonstelling buiten geweest (tijdens de publieksdagen op zaterdag) en niet naar de rest van de beurs.
Hier volgt een selectie van wat ik allemaal heb gezien tijdens mijn bezoek:
Een Open Dag van Nedtrain dan?quote:Op maandag 27 september 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Innotrans is toch meer iets voor de spoorbranche en zo? Iets wat voor ordinary mortals nauwelijks te betalen is?
Proost!quote:Op maandag 27 september 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zijn we vandaag allemaal jarig, een beetje toch. De eerste passagierstrein ter wereld reed vandaag precies 185 jaar geleden in Engeland op de Stockton and Darlington Railway
Schijnt tegenwoordig hip te zijn om er heen te gaan. Bobo's en pers komen er de eerste dagen van de week. Er zijn (de laatste dagen van de week) ook gewoon bezoekersdagen, zodat jan en alleman ook een kijkje mag nemen. Neem aan dat die dagen dan ook niet zo'n hele hoge toegangsprijs kennen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Innotrans is toch meer iets voor de spoorbranche en zo? Iets wat voor ordinary mortals nauwelijks te betalen is?
Die prijs valt ook nog wel mee dus.quote:Ticket prices for trade visitors of InnoTrans 2010
Permanent pass:
21 - 24 September 2010 46.00 EUR
Day pass: 36.00 EUR
Om de een of andere reden moet ik denken aan ene Henk van Dorp (dé compagnon van Frits Barend). Ik weet niet waarom...quote:
Skol!quote:
Je zieke geest gaat met je op de loopquote:Op maandag 27 september 2010 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden moet ik denken aan ene Henk van Dorp (dé compagnon van Frits Barend). Ik weet niet waarom...
Joepie. Versnipperingquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef greavy het volgende:
Abellio, de dochter van NS, probeert in Duitsland de Arriva trajecten over te nemen. Arriva moet zijn trajecten afstoten ivm de overname van Arriva door de DB: http://www.ftd.de/unterne(...)anteil/50173344.html
Veolia, Kelios en DSB doen ook mee om de trajecten te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dirk mocht niet meer bankieren, dus gaat maar met treintjes spelenquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef greavy het volgende:
Abellio, de dochter van NS, probeert in Duitsland de Arriva trajecten over te nemen. Arriva moet zijn trajecten afstoten ivm de overname van Arriva door de DB: http://www.ftd.de/unterne(...)anteil/50173344.html
Veolia, Kelios en DSB doen ook mee om de trajecten te krijgen.
Die kun je niet stiekem op ramkoers zetten, veel veiliger voor Dirk.quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dirk mocht niet meer bankieren, dus gaat maar met treintjes spelen
Wel als je Spoorflexpersoneel inhuurt.quote:Op maandag 27 september 2010 21:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die kun je niet stiekem op ramkoers zetten, veel veiliger voor Dirk.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dirk mocht niet meer bankieren, dus gaat maar met treintjes spelen
Maar moest toch lachen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Ofyles2 deze grap doorzichtig vond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |