Tevens kun je aan de deur horen dat deze na het stilstaan op het punt staat om open te gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Feedback genoeg hoor. Het groene randje zegt genoeg en wachten is ook een vak.
Bij ICM enzo is dat goed te horen, ja. Ik druk ook altijd precies op tijd.quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef James1988 het volgende:
Ik hou meestal m'n vinger op de knop en draai rondjes mee met de beweging van de trein, en pas wanneer ik het gesis van de deurontgrendeling hoor druk ik die knop daadwerkelijk in.
Bij de treinen van NS wel ja, maar bij die nieuwe treinen van Arriva en Veolia niet toch?quote:Op zondag 26 september 2010 19:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Tevens kun je aan de deur horen dat deze na het stilstaan op het punt staat om open te gaan.
Bij de GTW's van Arriva hoor je de treeplank prima uitschuiven.quote:Op zondag 26 september 2010 19:37 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij de treinen van NS wel ja, maar bij die nieuwe treinen van Arriva en Veolia niet toch?
Inderdaad, ik weet exact op de seconde wanneer de deuren van een GTW opengaan.quote:Op zondag 26 september 2010 19:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Bij de GTW's van Arriva hoor je de treeplank prima uitschuiven.
SLT is wel aan te wennen, na een tijdje hoor je het niet meer. ;Dquote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef greavy het volgende:
De Duitse omroepen zijn gewoon te geniaal. In de Dosto's hoor je meestal nog door de MCN handmatig omroepen over de perronzijde, maar er is ook materieel waar automatisch wordt gemeld waar je uit moet stappen.
SLT is gewoon kut met die omroep. Elke keer die rot herhaling. en dat "Goedenmorgen/middag/avond dames en heren ...."
Protos is ook niet fijn. Roepen ze het om, en dan "Ik herhaal ......."
Die aardappel in de keel kan ik niet aan wennen hoor. Dat eindeloze "Goedemiddag. Deze sprrrinterrr rijdt naarrr Naaarrrrden-Bussum, Hilverrrsum, Baarrrrn en Amerrrrsfoorrrrrt Vathorrrrst" hangt je na tien herhalingen op één rit al de keel uit, en met elke volgende rit wordt het alleen maar errrgerrr.quote:Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef Crientj het volgende:
[..]
SLT is wel aan te wennen, na een tijdje hoor je het niet meer. ;D
Misschien dat NS Marc Klardie (roept de haltenamen voor GVB om, red.) kan inhuren.quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef greavy het volgende:
De Duitse omroepen zijn gewoon te geniaal. In de Dosto's hoor je meestal nog door de MCN handmatig omroepen over de perronzijde, maar er is ook materieel waar automatisch wordt gemeld waar je uit moet stappen.
SLT is gewoon kut met die omroep. Elke keer die rot herhaling. en dat "Goedenmorgen/middag/avond dames en heren ...."
Protos is ook niet fijn. Roepen ze het om, en dan "Ik herhaal ......."
De SLT doet dat ook.quote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Die aardappel in de keel kan ik niet aan wennen hoor. Dat eindeloze "Goedemiddag. Deze sprrrinterrr rijdt naarrr Naaarrrrden-Bussum, Hilverrrsum, Baarrrrn en Amerrrrsfoorrrrrt Vathorrrrst" hangt je na tien herhalingen op één rit al de keel uit, en met elke volgende rit wordt het alleen maar errrgerrr.
(Oh, wacht, dat is SGMm natuurlijk. Doet SLT dat misschien niet meer zo irritant?)
Je moet voor de verandering met de sneltram tussen Utrecht, Nieuwegein en IJsselstein rijden. Daar draait Marion werkelijk door.quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef greavy het volgende:
De Duitse omroepen zijn gewoon te geniaal. In de Dosto's hoor je meestal nog door de MCN handmatig omroepen over de perronzijde, maar er is ook materieel waar automatisch wordt gemeld waar je uit moet stappen.
SLT is gewoon kut met die omroep. Elke keer die rot herhaling. en dat "Goedenmorgen/middag/avond dames en heren ...."
Protos is ook niet fijn. Roepen ze het om, en dan "Ik herhaal ......."
De omroepen van Philip Bloemendal.quote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien dat NS Marc Klardie (roept de haltenamen voor GVB om, red.) kan inhuren.
Engels: Mind the gap.quote:Op zondag 26 september 2010 22:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Let op de uitstap bij het perron.
![]()
Heerlijk hoe ze in Berlijn er zo'n lang verhaal van weten te maken.quote:Op zondag 26 september 2010 23:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Engels: Mind the gap.
Duits: Bitte beachten Sie beim ausstieg die Lücke zwischen Zug und Bahnsteigeckekante.
die zijn onbruikbaar geworden, omdat er enkele stations opengingen die hij niet ingesproken had. En dat terwijl hij dat al voor veel mogelijke stations gedaan had.quote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef Socios het volgende:
[..]
De omroepen van Philip Bloemendal.
Zeer spijtig.quote:Op zondag 26 september 2010 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
die zijn onbruikbaar geworden, omdat er enkele stations opengingen die hij niet ingesproken had. En dat terwijl hij dat al voor veel mogelijke stations gedaan had.
Die is er nog steeds hoor. En blijft leuk.quote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Zeer spijtig.![]()
"Deze trein gaat naar Gein." Ge-wel-dig.
Kut voor VOITH.quote:Op maandag 27 september 2010 09:05 schreef dennistd het volgende:
Syntus komt voor het onderhoud van de buffeltjes toch weer terug naar NedTrain: http://www.gelderlander.n(...)ant-na-storingen.ece
Mwah, wellicht de nasleep van naar het schijnt twee defecte treinen tussen Sittard en Roermond. Het stukje Sittard-Roermond heeft me vandaag namelijk bijna een half uur gekost. De 800 reed met +15, de spits 3500 naar Schiphol ook. En mijn aansluiting in Roermond op de Veolia stopper was natuurlijk ook al lang weg.quote:Op maandag 27 september 2010 08:50 schreef Fixers het volgende:
Op Den Bosch hebben ze vandaag ook opvallende omroepen:
"Dames en Heren, de intercity naar Utrecht en Amsterdam die dadelijk binnenkomt is erg druk. De volgende intercity naar utrecht vertrekt om 8.55 uur."
Het gefaal van etmet begint nu wel epische proporties aan te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |