Nope.quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
non-stop? Hij zal in Den Bosch toch wel stoppen dan?![]()
Mwah de mensen in die trein willen naar Rotterdam, Den Haag en Schiphol, dan heeft een stop in Den Bosch weinig nut behalve dan dat je parasietreizigers oppikt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
non-stop? Hij zal in Den Bosch toch wel stoppen dan?![]()
Het beat dan ook Amersfoort - Hengelo (111 km.) in de tijden dat de Internationale trein naar Duitsland nog non-stop reed op dat traject en Eindhoven - Maastricht (98 km.) in de tijd van de Ardennenexpress.quote:Op zondag 26 september 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hip. Dat zou wel op slag de langste non-stoprit van Nederland worden met 115 km.
Nu is dat Zwolle - Assen (78) gevolgd door Zwolle - Amersfoort (66) en Utrecht - Arnhem per ICE (58).
Die sloeg alleen Apeldoorn en Almelo over. In Deventer stopte hij welquote:Op zondag 26 september 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Het beat dan ook Amersfoort - Hengelo (111 km.) in de tijden dat de Internationale trein naar Duitsland nog non-stop reed op dat traject
Ik heb het eigenlijk over 1986 en eerder.quote:Op zondag 26 september 2010 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Die sloeg alleen Apeldoorn en Almelo over. In Deventer stopte hij wel
Opent tabel 21 en ziet 39 kilometer staan.quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe lang zou Hoorn - Amsterdam Sloterdijk zijn?
Ook 39quote:Op zondag 26 september 2010 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe lang zou Hoorn - Amsterdam Sloterdijk zijn?
Dat zal dan wel gevolgd worden door Tilburg - EIndhoven met 37?quote:
Mooie foto! Ik moet echt weer eens over de spoorlijn langs de Rijn reizen. Al vele jaren geleden (denk al bijna tien) dat ik een keer met de RE van Emmerich naar Koblenz Hbf gegaan ben. Daarna in dat gebied alleen maar over de HSL gegaan tussen Köln Hbf en Frankfurt (Main) Hbf.quote:Op zondag 26 september 2010 13:58 schreef Zug-Chef het volgende:
De herfst in aantocht.
[ afbeelding ]
Tussen Erpel en Linz(Rhein) is het landschap erg mooi. De flinke heuvels, de opkomende herfstkleuren en de Rijn op steenworpafstand, maken het tot een adembenemende fotolocatie. Regional Express 11322 van Koblenz naar Mönchengladbach passeert in de vorm van de DB 425 526 en een onbekend gebleven soortgenoot.
Hé, ik heb je daar helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef Socios het volgende:
Vandaag naar de Open Dag van Nedtrain geweest in Onnen. Leuk om in een V-IRM het emplacement aldaar opgereden te worden. Keertje kop maken erbij om bij het perrontje uit te komen. Erg leuk ook om na 3 jaar weer eens Mat ´54 te betreden. Blijft pure nostalgische gevoelens oproepen.
Was je er ook, ja? Ik was er maar een uurtje ofzo in het begin van de middag.quote:Op zondag 26 september 2010 14:12 schreef Duvel het volgende:
Hé, ik heb je daar helemaal niet gezien!
Ik weet niet op welk tijdstip gijsman77 gereisd heeft, maar mijn ervaring is ook dat er 's avonds (na 21.00 u) een veel te korte trein rijdt van Utrecht naar Eindhoven. Op dat tijdstip rijdt er nog maar 1x een trein per half uur, dus dan kun je het niet meer gaan toeschrijven aan materieeltekort vanwege een proef. Ik zie het eerder als een bezuinigingsmaatregel.quote:Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef KapiteinT het volgende:
Zal wel weer te maken hebben met ETMET (de proef waarbij er elke 10 minuten een trein rijdt tussen Amsterdam en Eindhoven). Daardoor worden er af en toe te korte treinen in gezet.
Met nummertjes maak je de meeste hier niet erg blij, dus je hebt weinig gemist.quote:Op zondag 26 september 2010 14:47 schreef Ploertendoder het volgende:
(helaas ben ik vergeten de treinnummers te noteren. Foto's heb ik niet, want de batterijen waren leeg
Foto's waren dan wel leuk geweest, maar die &^%&&^%%&%-batterijenquote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Met nummertjes maak je de meeste hier niet erg blij, dus je hebt weinig gemist.
Van Utrecht naar Eindhoven om 17.22quote:Op zondag 26 september 2010 14:48 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk tijdstip gijsman77 gereisd heeft, maar mijn ervaring is ook dat er 's avonds (na 21.00 u) een veel te korte trein rijdt van Utrecht naar Eindhoven. Op dat tijdstip rijdt er nog maar 1x een trein per half uur, dus dan kun je het niet meer gaan toeschrijven aan materieeltekort vanwege een proef. Ik zie het eerder als een bezuinigingsmaatregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |