abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86806694
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ten zuiden van de taalgrens?
Niet zo ver, maar ja :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86807014
Lol, welk station?

Grappig om al die treinplannen te lezen van iedereen dit weekend. Ik ga misschien naar Onnen morgen, nog even kijken. :+
pi_86807095
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Lol, welk station?
Ghislenghien
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86807254
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ghislenghien
Lol, parkeerplaatsje erbij.

http://maps.google.nl/map(...)94,0.025814&t=k&z=16
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:37:12 #105
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_86807280
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Lol, welk station?

Grappig om al die treinplannen te lezen van iedereen dit weekend. Ik ga misschien naar Onnen morgen, nog even kijken. :+
Ja :( Mijn toppunt zou dan met de sneltram naar de Ikea zijn :'( :P .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_86807667
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Lol, parkeerplaatsje erbij.

http://maps.google.nl/map(...)94,0.025814&t=k&z=16
T zal een taxi vanuit Ath worden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 24 september 2010 @ 21:49:59 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86807887
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef greavy het volgende:

[..]

De Baureihe 01.10 heeft als het goed is 38 m³ water als ie vol zit.
Dat is inderdaad niet zomaar opgestookt.
Is dat niet inclusief tender?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86807966
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Duvel het volgende:

[..]


Is dat niet inclusief tender?
hoe zit dat eigenlijk? Er is permanent een kuub of 5 gekookt en in de tender is nog 30 kuub voorraad of zo? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:17:16 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86809281
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

hoe zit dat eigenlijk? Er is permanent een kuub of 5 gekookt en in de tender is nog 30 kuub voorraad of zo? :?
Zoiets ja. Het water verlaat als stoom via de schoorsteen de loc, dus je moet eens in de zoveel tijd water bijvullen onder het rijden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86811249
Er is een klein deel van de watervoorraad in de boiler. Zoals Duvel zegt: bij stoomlocs verlaat het water als stoom via de schoorsteen. Die stoom wordt zelfs gebruikt om trek in de schoorsteen en over de vuurplaat te creëren, jaagt het vuur aan en trekt het van de cabine weg. De boiler wordt voortdurend bijgevuld vanuit de tender, soms direct soms via een tussen tank. Maar het wordt altijd voorverwarmd om temperatuurschokken in de boiler te voorkomen.

Zijn al die bezoekjes aan het Almere stoomfestival toch ergens goed voor geweest. Al is een stoomloc vaak anders dan kleinere stoommachines zoals stoomtractoren.
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:35:33 #111
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86812999
Oeps, jullie hebben gelijk... dat was geen ICE-3. Nouja, het is nog steeds een ICE. :D
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:46:48 #112
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_86813535
Aanstaande zaterdag (25 september) rijdt de SSN een rit van Rotterdam naar Königswinter, de Drachenfels.
Dit gebeurd volgens onderstaande DRGL.

Rotterdam Noord Goederen-Rotterdam CS - 01 1075+rijtuigen
Rotterdam Noord Goederen V 07:20
Rotterdam Noord Goed. W. D 06:42
Hillegersberg Aansl. D 06:45
Rtd Westelijke Splitsing D 06:47
Rotterdam CS A 07:30

Rotterdam CS-Utrecht CS - 01 1075+rijtuigen
Rotterdam CS V 07:44
Gouda D 08:03
Vleuten D 08:22
Utrecht Leidsche Rijn D 08:25
Utrecht A 08:29
Utrecht V 08:40
Utrecht Vleuten Aansl. D 08:43
Ede-Wageningen A 09:12
(water nemen)
Ede-Wageningen V 09:43
Arnhem West Aansl. D 09:56
Emmerich A 10:23

Emmerich-Oberhausen Hbf - 01 1075 + Rijtuigen
Emmerich V ??:??
Oberhausen Hbf A 10:42

Hier vind een loc wissel plaats!

Oberhausen Hbf-Königswinter - 38 2267+rijtuigen
Oberhausen Hbf V 11:03
Königswinter A 13:15

Königswinter-Oberhausen Hbf - 38 2267+rijtuigen
Königswinter V 17:15
Oberhausen Hbf A 19:38

Hier vind een locwissel plaats!

Oberhausen Hbf-Emmerich - 01 1075+rijtuigen
Oberhausen Hbf V 20:11
Emmerich A 20:52

Emmerich-Rotterdam CS - 01 1075+rijtuigen
Emmerich V 21:09
Elten D 21:17
Utrecht CS A 22:20
Utrecht CS V 22:27
Vleuten D 22:32
Gouda D 22:52
Rotterdam CS A 23:10

Rotterdam CS-Rotterdam Noord Goederen - 01 1075+rijtuigen
Rotterdam CS V 23:45
Rotterdam Noord Goederen A 23:55


Rangeeracties:
Bochum-Dahlhausen-Oberhausen Hbf - LLT 38 2267
Bochum-Dahlhausen V 10:03
Oberhausen Hbf A 10:40


Oberhausen Hbf-Bft Ob-Osterfeld Mitte - LLT 01 1075
Oberhausen Hbf V 10:58
Ob-Osterfeld Mitte A 11:06

Königswinter-Köln Eifeltor Enf-Köln West Wf-Königswinter - 38 2267+rijtuigen
Königswinter V 13:45
Köln Eifeltor Enf A 14:33
Köln Eifeltor Enf V 14:42
Köln West Wf A 14:47
Köln West Wf V 14:51
Königswinter A 15:50


Bft Ob-Osterf-Ob-Sterkrade-Oberhausen Hbf - LLT 01 1075
Bft Ob-Osterf V 19:18
Ob-Sterkrade A 19:24
Ob-Sterkrade V 19:37
Oberhausen Hbf A 19:42

Oberhausen Hbf-Bochum-Dalhausen - LLT 38 2267
Oberhausen Hbf V 19:54
Bochum-Dahlhausen A 20:33


En ja, ik heb alle verkortingen voluit over zitten typen.
En nu me nest in. Over 4 uur ofzo gaat me wekker al :?
pi_86813677
ik zou maar heel goed uitkijken, vorige week was er nog SEV tussen Bonn-Beuel en Königswinter.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:00:08 #114
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_86814068
En wat is dan SEV als ik vragen mag?
pi_86815094
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef greavy het volgende:
En wat is dan SEV als ik vragen mag?
Schienen Ersatz Verkehr

oftewel: Treinvervangend Busvervoer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 25 september 2010 @ 08:04:07 #116
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_86819144
greavy is keurig op tijd, ik hoor z'n trein net door Gouda toeteren.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_86819200
Kan iemand mij uitleggen waarom de IC naar nijmegen Op Den Bosch helemaal voorraan aan het uiterste puntje van het perron moet stoppen? Is dat om te voorkomen dat reizigers een niet bestaande aansluiting richting utrecht/schiphol kunnen pakken als eerstgenoemde een minuutje te vroeg is. Daar lijkt het wel op.
pi_86819362
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:19 schreef Fixers het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de IC naar nijmegen Op Den Bosch helemaal voorraan aan het uiterste puntje van het perron moet stoppen? Is dat om te voorkomen dat reizigers een niet bestaande aansluiting richting utrecht/schiphol kunnen pakken als eerstgenoemde een minuutje te vroeg is. Daar lijkt het wel op.
Hufters zijn het soms, die machinisten. Heb daar al eens vaker ruzie over staan maken. Heeft bar weinig zin trouwens.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 25 september 2010 @ 16:55:00 #119
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_86832429


De rest van de foto's van de publieksdag van InnoTrans 2010 komt nog wel. Deze wilde ik jullie even niet onthouden. :+
pi_86832475
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hufters zijn het soms, die machinisten. Heb daar al eens vaker ruzie over staan maken. Heeft bar weinig zin trouwens.
Een machinist bepaalt toch niet bij welk perron hij moet stoppen :? ?
pi_86832539
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Een machinist bepaalt toch niet bij welk perron hij moet stoppen :? ?
Nee, maar wel waar hij langs het perron stopt.
pi_86832696
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 16:57 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Nee, maar wel waar hij langs het perron stopt.
De IC naar Nijmegen stopt in Den Bosch planmatig aan perron 4a, oftewel bij het uiterste puntje van het perron. Kiest die machinist niet voor.
pi_86833434
Maar waarom is dat dan? De ics naar amsterdam/schiphol op spoor 3 stoppen wel gewoon dat ze met het midden van de trein in de buurt van de trappen komen. De B-secties worden op die tijden ook niet gebruikt door andere treinen, al helemaal niet op zaterdagochtend.

Is er nog een speciefiek doel mee gediend?
pi_86834451
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:21 schreef Fixers het volgende:
Maar waarom is dat dan? De ics naar amsterdam/schiphol op spoor 3 stoppen wel gewoon dat ze met het midden van de trein in de buurt van de trappen komen. De B-secties worden op die tijden ook niet gebruikt door andere treinen, al helemaal niet op zaterdagochtend.

Is er nog een speciefiek doel mee gediend?
Dat weet ik niet.. Heb wel meegemaakt dat de IC naar Schiphol bij vertraging naar het a-deel doorrijdt om de overstap richting Nijmegen nog te kunnen halen. Misschien dat het iets te maken heeft met het sneller bereiken van de splitsing Utrecht/Nijmegen? Staan vaak genoeg treinen voor te wachten in ieder geval..
pi_86834675
Uit topic 255. Heeft iemand onderstaande mail ook gehad? Mijn vader heeft hem wel gehad, mijn moeder en ik niet (we hebben alle drie een VDU abonnement, maar mijn ouders reizen vrijwel alleen met keuzedagen 60+, ik ben de enige die wel eens op saldo reist). Als ik met mijn vader zijn gegevens op de link verder klik, krijg ik een aanbod voor 30 euro per maand. Als ik mijn eigen kaartnummer met geboortedatum invul, is het "aanbod" echter 95 euro per maand.

Is onderstaande test alleen maar voor bepaalde reizigers (en voor de rest dus 95 euro per maand)? Zo ja, wat zijn de criteria waarop die reizigers zijn uitgezocht? Mijn vader reist niet vaak met de trein, en als hij dat doet zijn dat keuzedagen. Die zal echt niet deelnemen aan de test. Voor mij was het wel interessant.

quote:
Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef James1988 het volgende:
Oplossing is om een script een webicon te laten uploaden. :P

Daarnaast, mail van NS:
Onbeperkt reizen voor een vaste, lage prijs.

Geachte heer,

Wij werken aan twee nieuwe abonnementen waarmee u onbeperkt kunt reizen voor een vast bedrag per maand. En nu willen wij uw hulp vragen om deze nieuwe abonnementen zo goed mogelijk op uw wensen af te stemmen. Doet u mee aan de test?

Onze nieuwe mogelijkheden
Zeven dagen per week onbeperkt reizen tijdens de daluren voor ¤95 per maand.
Wilt u alleen in het weekend onbeperkt reizen? Dat kan met een abonnement voor ¤25 per maand.

Zo werkt de test
Als u meedoet aan de test, koopt u voor drie maanden het testabonnement van uw keuze. Uw Voordeeluren-abonnement wordt tijdelijk stopgezet. Wij compenseren de drie maanden waarin u geen gebruik maakt van uw Voordeelurenabonnement: u krijgt ¤ 5 korting per maand op een testabonnement. Tijdens de test zal onderzoeksbureau Blauw u een aantal vragen stellen. Wij horen graag wat uw ervaringen zijn en welke tips of suggesties u voor ons heeft. Uw antwoorden gebruiken we dan voor de eventuele nationale introductie later.

Wilt u testrijder worden? Als u hier klikt (https://onbeperktreizen.actiesite-2organize.com/) leest u alles over de testabonnementen en hoe u mee kunt doen.

Dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt

Best interessant eigenlijk...
pi_86834919
ik voel me niet zo goed :'( leiden - utrecht in een virm, zelfs beneden
pi_86834966
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 17:52 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.. Heb wel meegemaakt dat de IC naar Schiphol bij vertraging naar het a-deel doorrijdt om de overstap richting Nijmegen nog te kunnen halen. Misschien dat het iets te maken heeft met het sneller bereiken van de splitsing Utrecht/Nijmegen? Staan vaak genoeg treinen voor te wachten in ieder geval..
Zijn er eigenlijk plannen om Den Bosch aansluiting noord 4-sporig te maken? Ik neem aan dat dat de reden is van de bagger aansluiting op Den Bosch vanuit Breda en Tilburg.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_86834985
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:04 schreef RubenK het volgende:
ik voel me niet zo goed :'( leiden - utrecht in een virm, zelfs beneden
Dat rijdt daar toch altijd? Hoewel ik laatst een keer ICMm op 19a zag.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_86835440
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk plannen om Den Bosch aansluiting noord 4-sporig te maken? Ik neem aan dat dat de reden is van de bagger aansluiting op Den Bosch vanuit Breda en Tilburg.
De plannen zijn er volgens mij wel, maar met alleen 4-sporigheid ben je er niet. Er moet ook nog een fly-over/dive-under komen om fatsoenlijk te kunnen kruisen en dat is nogal lastig met al dat water.
pi_86835544
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:19 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De plannen zijn er volgens mij wel, maar met alleen 4-sporigheid ben je er niet. Er moet ook nog een fly-over/dive-under komen om fatsoenlijk te kunnen kruisen en dat is nogal lastig met al dat water.
Maar die fly-over kan ook aan de zuidkant. Aangezien de richtingen toch vastliggen. Dan heb je alleen de stoptrein nog die een kruisende beweging maakt, maar die mag toch pas na de IC weg
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_86835569
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat rijdt daar toch altijd? Hoewel ik laatst een keer ICMm op 19a zag.
Ja, maar normaal kom ik hier niet gelukkig. De ICMm is er tot 1 oktober wegens de 6 intercity's per uur daar bij amsterdam - eindhoven, waar ze veel virm voor nodig hebben
  Redactie Sport zaterdag 25 september 2010 @ 19:16:13 #132
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_86837441
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 18:06 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk plannen om Den Bosch aansluiting noord 4-sporig te maken? Ik neem aan dat dat de reden is van de bagger aansluiting op Den Bosch vanuit Breda en Tilburg.
Als ik me niet vergis is er een plan om aan de noordkant een halve fly-over te bouwen, waarmee de treinen Nijmegen -> Tilburg over de beide sporen Utrecht <-> Eindhoven gaan. Je houdt dus aan de zuidkant nog wel de kruising Tilburg -> Nijmegen en Utrecht <-> Eindhoven. De brug ten noorden van Den Bosch zou met dit verhaal ook viersporig worden.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_86837908
Hoezo, moet er dan aan de zuidkant alsnog gekruist worden? Je kan dan toch de zuidkant van Den Bosch als 2x tweesporig behandelen en voor Tilburg-Nijmegen vv de westelijke perrons gebruiken en voor Utrecht-Eindhoven vv de oostelijke. De enige problematische zou dan de stoptrein zijn.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_86839209
Vandaag naar de Open Dag van Nedtrain geweest in Onnen. Leuk om in een V-IRM het emplacement aldaar opgereden te worden. Keertje kop maken erbij om bij het perrontje uit te komen. Erg leuk ook om na 3 jaar weer eens Mat ´54 te betreden. Blijft pure nostalgische gevoelens oproepen.

Hieronder een aantal foto´s van vandaag.


Een stoomtrein als pendeltrein tussen Groningen en Onnen komt in de regen spoor 4b in Groningen binnengereden.


Even later wanneer de trein stilstaat. Ondertussen komt op de achtergrond ook een Koploper Groningen binnen.


Een V-IRM te Haren richting Groningen.


Mat ´54 386 te Onnen.


De 1e klas van de 386.


Gevolgd door de 2e klas van dezelfde trein.


De stoomtrein nadert Haren. Ondertussen rijdt de V-IRM de andere kant op.


ICMm te Haren.


Een rangerende ICMm te Gn.
pi_86842646
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 20:16 schreef Socios het volgende:
Vandaag naar de Open Dag van Nedtrain geweest in Onnen. Leuk om in een V-IRM het emplacement aldaar opgereden te worden. Keertje kop maken erbij om bij het perrontje uit te komen. Erg leuk ook om na 3 jaar weer eens Mat ´54 te betreden. Blijft pure nostalgische gevoelens oproepen.

Hieronder een aantal foto´s van vandaag.

Foto's, foto's, foto's
Leuk! Ik had er zelf ook wel heen gewild, maar ik had tot 12 uur andere verplichtingen en zou dan nog helemaal naar Onnen moeten reizen. Hopelijk is er binnenkort een open dag hier meer in de buurt.

Heb je nog meer foto's van de werkplaats zelf?
pi_86842863
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:54 schreef KapiteinT het volgende:
Heb je nog meer foto's van de werkplaats zelf?
Nope. :P
pi_86845530
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:02 schreef Socios het volgende:

[..]

Nope. :P
Dat valt me tegen van je. We waren nog wel zo trots op ònze Socios.
  zondag 26 september 2010 @ 00:12:48 #138
314474 gijsman77
REIZEN treinen PSV!
pi_86847669
ns deed aan reizigers pesten... waarom 1 stel virm van Utrecht naar Eindhoven terwijl in utrecht de perrons vol stonden met mensen die uit de jaarbeurs kwamen???
En terug wederom 1 stel VIRM of iets in die richting terwijl dit keer de trein incl balkons ook weer vol zaten.
koppel er dan een extra rijtuig aan zou je denken...
pi_86847890
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:12 schreef gijsman77 het volgende:
ns deed aan reizigers pesten... waarom 1 stel virm van Utrecht naar Eindhoven terwijl in utrecht de perrons vol stonden met mensen die uit de jaarbeurs kwamen???
En terug wederom 1 stel VIRM of iets in die richting terwijl dit keer de trein incl balkons ook weer vol zaten.
koppel er dan een extra rijtuig aan zou je denken...
Zal wel weer te maken hebben met ETMET (de proef waarbij er elke 10 minuten een trein rijdt tussen Amsterdam en Eindhoven). Daardoor worden er af en toe te korte treinen in gezet.
pi_86848966
Vandaag ben ik ook even in Onnen geweest, niet met de trein want auto ging sneller :P

Wel heel veel typisch volk en jengel-kinderen daar, maar daar kun je wel langs en overheen kijken. Al kwam het kind in mij ook wel een beetje naar boven toen ik voorin een ICM zat :o Zit toch wel mooi, daar bovenin zo'n hokje 8-)
pi_86851664
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Zal wel weer te maken hebben met ETMET (de proef waarbij er elke 10 minuten een trein rijdt tussen Amsterdam en Eindhoven). Daardoor worden er af en toe te korte treinen in gezet.
En sneltreinen tussen Geldermalsen en Utrecht.
Volgens mij weet die hele stoptrein gewoon zijn dienstregeling nooit te halen, want de keren dat ik op Geldermalsen stond was ie altijd zeker 2 minuten te laat. En dan komt de IC er al rap aan.
Geldermalsen-Utrecht moet gewoon 4sporig voor dit gaat werken. Utrecht-Amsterdam en Geldermalsen Eindhoven kunnen het voor de rest prima aan. Maar zeker op het moment dat de arriva trein ook het traject op moet, gaat het gewoon fout.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_86852454
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ghislenghien
Weet je? Krijg de hik ook maar met je Ghislenghien. 80 euro aan vervoerskosten voor één bordje gaat wel wat erg ver :')

Oh en er is werk aan het spoor en ik lees net van een gasexplosie bij Brussel-Noord. Het is duidelijk hoor, ik blijf al thuis :')

[ Bericht 33% gewijzigd door Dr_Flash op 26-09-2010 08:02:01 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 26 september 2010 @ 11:44:52 #143
314474 gijsman77
REIZEN treinen PSV!
pi_86854876
etmet is toch niet in het weekend?? dan zijn de werkzaamheden bij Weert de enige logische verklaring

quote:
Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Zal wel weer te maken hebben met ETMET (de proef waarbij er elke 10 minuten een trein rijdt tussen Amsterdam en Eindhoven). Daardoor worden er af en toe te korte treinen in gezet.
  zondag 26 september 2010 @ 12:14:55 #144
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86855658
quote:
Op zondag 26 september 2010 07:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Weet je? Krijg de hik ook maar met je Ghislenghien. 80 euro aan vervoerskosten voor één bordje gaat wel wat erg ver :')

Oh en er is werk aan het spoor en ik lees net van een gasexplosie bij Brussel-Noord. Het is duidelijk hoor, ik blijf al thuis :')
Misschien krijg je nog wel een kans als het beter uitkomt. Acute sloop kan in België goed betekenen dat het er nog maar een jaar blijft staan :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86855936
quote:
Op zondag 26 september 2010 07:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh en er is werk aan het spoor en ik lees net van een gasexplosie bij Brussel-Noord. Het is duidelijk hoor, ik blijf al thuis :')
Je had toch mooi rechtstreeks Utrecht - Brussel kunnen doen dit weekend, zonder overstap dus...
pi_86856025
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Je had toch mooi rechtstreeks Utrecht - Brussel kunnen doen dit weekend, zonder overstap dus...
oh wassie omgeleid ja? Nou, niet echt op gelet ook eigenlijk :) Ik zoek wel eens uit hoe ik met de bus daar kan komen want ee taxi wordt al gauw 40 euri op en neer zo te zien. Beetje overdreven.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_86857027
Utrecht Centraal - Roosendaal non-stop in nog geen vijf kwartier. :D
  Redactie Frontpage / Sport zondag 26 september 2010 @ 13:06:20 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86857107
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:03 schreef Socios het volgende:
Utrecht Centraal - Roosendaal non-stop in nog geen vijf kwartier. :D
Dat schiet tenminste op. Normaal ben je met overstap veel langer onderweg.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86857181
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:06 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


Dat schiet tenminste op. Normaal ben je met overstap veel langer onderweg.
Nou het scheelt wel 6 minuten :O
pi_86857192
non-stop? Hij zal in Den Bosch toch wel stoppen dan? :?

Trouwens boeiend ook, ik blijf toch thuis :P Uitslapen, Snooker kijken, effe niks gewoon. Wie weet morgen weer uitsloven.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')