Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:32 schreef Socios het volgende:
Lol, welk station?
Grappig om al die treinplannen te lezen van iedereen dit weekend. Ik ga misschien naar Onnen morgen, nog even kijken.
T zal een taxi vanuit Ath worden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, parkeerplaatsje erbij.
http://maps.google.nl/map(...)94,0.025814&t=k&z=16
Is dat niet inclusief tender?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:17 schreef greavy het volgende:
[..]
De Baureihe 01.10 heeft als het goed is 38 m³ water als ie vol zit.
Dat is inderdaad niet zomaar opgestookt.
hoe zit dat eigenlijk? Er is permanent een kuub of 5 gekookt en in de tender is nog 30 kuub voorraad of zo?quote:
Zoiets ja. Het water verlaat als stoom via de schoorsteen de loc, dus je moet eens in de zoveel tijd water bijvullen onder het rijden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk? Er is permanent een kuub of 5 gekookt en in de tender is nog 30 kuub voorraad of zo?
Schienen Ersatz Verkehrquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:00 schreef greavy het volgende:
En wat is dan SEV als ik vragen mag?
Hufters zijn het soms, die machinisten. Heb daar al eens vaker ruzie over staan maken. Heeft bar weinig zin trouwens.quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:19 schreef Fixers het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de IC naar nijmegen Op Den Bosch helemaal voorraan aan het uiterste puntje van het perron moet stoppen? Is dat om te voorkomen dat reizigers een niet bestaande aansluiting richting utrecht/schiphol kunnen pakken als eerstgenoemde een minuutje te vroeg is. Daar lijkt het wel op.
Een machinist bepaalt toch niet bij welk perron hij moet stoppenquote:Op zaterdag 25 september 2010 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hufters zijn het soms, die machinisten. Heb daar al eens vaker ruzie over staan maken. Heeft bar weinig zin trouwens.
Nee, maar wel waar hij langs het perron stopt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een machinist bepaalt toch niet bij welk perron hij moet stoppen?
De IC naar Nijmegen stopt in Den Bosch planmatig aan perron 4a, oftewel bij het uiterste puntje van het perron. Kiest die machinist niet voor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:57 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nee, maar wel waar hij langs het perron stopt.
Dat weet ik niet.. Heb wel meegemaakt dat de IC naar Schiphol bij vertraging naar het a-deel doorrijdt om de overstap richting Nijmegen nog te kunnen halen. Misschien dat het iets te maken heeft met het sneller bereiken van de splitsing Utrecht/Nijmegen? Staan vaak genoeg treinen voor te wachten in ieder geval..quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:21 schreef Fixers het volgende:
Maar waarom is dat dan? De ics naar amsterdam/schiphol op spoor 3 stoppen wel gewoon dat ze met het midden van de trein in de buurt van de trappen komen. De B-secties worden op die tijden ook niet gebruikt door andere treinen, al helemaal niet op zaterdagochtend.
Is er nog een speciefiek doel mee gediend?
quote:Op maandag 20 september 2010 17:46 schreef James1988 het volgende:
Oplossing is om een script een webicon te laten uploaden.
Daarnaast, mail van NS:
Onbeperkt reizen voor een vaste, lage prijs.
Geachte heer,
Wij werken aan twee nieuwe abonnementen waarmee u onbeperkt kunt reizen voor een vast bedrag per maand. En nu willen wij uw hulp vragen om deze nieuwe abonnementen zo goed mogelijk op uw wensen af te stemmen. Doet u mee aan de test?
Onze nieuwe mogelijkheden
Zeven dagen per week onbeperkt reizen tijdens de daluren voor ¤95 per maand.
Wilt u alleen in het weekend onbeperkt reizen? Dat kan met een abonnement voor ¤25 per maand.
Zo werkt de test
Als u meedoet aan de test, koopt u voor drie maanden het testabonnement van uw keuze. Uw Voordeeluren-abonnement wordt tijdelijk stopgezet. Wij compenseren de drie maanden waarin u geen gebruik maakt van uw Voordeelurenabonnement: u krijgt ¤ 5 korting per maand op een testabonnement. Tijdens de test zal onderzoeksbureau Blauw u een aantal vragen stellen. Wij horen graag wat uw ervaringen zijn en welke tips of suggesties u voor ons heeft. Uw antwoorden gebruiken we dan voor de eventuele nationale introductie later.
Wilt u testrijder worden? Als u hier klikt (https://onbeperktreizen.actiesite-2organize.com/) leest u alles over de testabonnementen en hoe u mee kunt doen.
Dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Erik Beenen
Directeur Consumentenmarkt
Best interessant eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |