Idd ja, strontmongool.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef Joran-Joran het volgende:
Bwahaha beter wordt die kutvincent nog een keer in elkaar geslagen door de rest

Zij brengt tenminste wel de sfeer terug.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Normaal heb ik 's avonds een poesje, en 's ochtends een kater

quote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
Normaal heb ik 's avonds een poesje, en 's ochtends een kater

En nu zijn het allemaal vriendjesquote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Idd ja, strontmongool.
Dadelijk fittie, tony en snipah knallen op zo'n andere kamper

Oho Cherso kijk ik niet verstandige jongemannenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Nee, want koning. De enige verstandige jongeman die er tussen zit.

Rtl 5 welquote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nice idd, zouden ze die film er expres op uitgezocht hebben=

Ff hyves afzoeken op Gerritquote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef dynamiet het volgende:
Iemand al de hyves gevonden van één van de dames die het nachtje langs zijn geweest?:P

Ja want ik kijk CHerso voor normale mensen.....quote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Nee, want koning. De enige verstandige jongeman die er tussen zit.

Bijna helemaal mee eens. Matsoe is wel een baasjequote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind ze allemaal best triest... Sniper en Sterretje zijn echt kapsoneskneuzen, Jokertje en Matsoe Matsoe zijn beperkt in denkvermogen

http://l0velyy.hyves.nl/quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef dynamiet het volgende:
Iemand al de hyves gevonden van één van de dames die het nachtje langs zijn geweest?:P

Matties delen, eerst de andere kampers dan pas op elkaar, jwt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu zijn het allemaal vriendjes

Nee joh werkelijk.... en daar ben je nu al achter?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind ze allemaal best triest... Sniper en Sterretje zijn echt kapsoneskneuzen, Jokertje en Matsoe Matsoe zijn beperkt in denkvermogen

Soort zoekt soort enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef jack4ya het volgende:
Wat is die vincent een loser zeg. Ik trek die simpele lui nog beter. Wat gruwelijk lelijk hypocriet stel. Schoolvoorbeeld van lelijk van binnen...

Gerritquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
http://l0velyy.hyves.nl/
Ze is er nog trots op ook.

Het is zo zielig dat het gewoon geniaal isquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Tering wat een stel zielige personen

Beetje jammer inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Tinos85 het volgende:
Elize komt ook nooit in beeld trouwens

Privequote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]

niet gerrit maar ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr burp krrrr blupquote:

Neuh roos met der gezeik over een chick op de rug leggen. Zelf de eerste avond plat liggen en der benen wijdquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Chau het volgende:
Vincent die pauper met zijn opmerking tegenover de anderen met zijn geneuk, eerste dag een chick uit het huis kiezen zodat je maar kunt zeggen 'Ben ik een keer niet de enige' dan kan iedereen het wel

Echt een gore grafloser die Vincent.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Chau het volgende:
Vincent die pauper met zijn opmerking tegenover de anderen met zijn geneuk, eerste dag een chick uit het huis kiezen zodat je maar kunt zeggen 'Ben ik een keer niet de enige' dan kan iedereen het wel

QFT.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Matsoe Matsoe, wat een held. Ene goede oneliner na de andere, zonder zo overdreven te proberen als Sterretje

Dit dusquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Matsoe Matsoe, wat een held. Ene goede oneliner na de andere, zonder zo overdreven te proberen als Sterretje

en daarna te moe zijn om nog te gaan stappenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Terreros85 het volgende:
Vincent is echt een kneus. Met je grote bek over het scoren van meisjes. Wat doe je als je dan pickup-paradise Cherso bent. Je neukt elke avond hetzelfde grietje.

Inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh roos met der gezeik over een chick op de rug leggen. Zelf de eerste avond plat liggen en der benen wijd

quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef rubbereend het volgende:
niet gerrit maar ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr burp krrrr blup

Ik denk dat ze gestuurd zijn door Slam FMquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Boudibou het volgende:
Tony en Matsoe Matsoe zijn gewoon bazen, en hebben gewoon 2 prima chicks geregeld.

Ze hebben elkaar wel gevondenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh roos met der gezeik over een chick op de rug leggen. Zelf de eerste avond plat liggen en der benen wijd

Ja het valt niet mee voor me om dergelijke conclusies te denken, mijn IQ is ook maar 58quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee joh werkelijk.... en daar ben je nu al achter?
Knap man!

Die gast gaat nog een keer in mekaar gebeukt worden door zijn huisgenoten als tie zo doorgaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Terreros85 het volgende:
Vincent is echt een kneus. Met je grote bek over het scoren van meisjes. Wat doe je als je dan pickup-paradise Cherso bent. Je neukt elke avond hetzelfde grietje.

Goed gevonden!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]

Amenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:59 schreef skudkind het volgende:
[..]
Die gast gaat nog een keer in mekaar gebeukt worden door zijn huisgenoten als tie zo doorgaat.

hahaha! Jaa hij bedoeld denk ik tzatzikiquote:

Kan best. Blijven prima chicksquote:Op donderdag 23 september 2010 21:58 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gestuurd zijn door Slam FM

Tony is wel nog een van de enige daar die niet achterlijk dom is en nog zelfspot heeft ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
Overhempje aan en regelen maar.

Ik kan het niet eens zien!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef MMaRsu het volgende:
Haha ik had die ehm gerrit ofzo op hyves een berichtje verstuurd, gevraagd of ze trots was dat ze met iemand ging waarvan het iq onder de 80 ligt. Naja tis dus d'r vriendje blijkbaar en ze vroeg of ik jaloers was
.

Hij is de enige die een IQ heeft boven de 85 denk ik ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Tony is wel nog een van de enige daar die niet achterlijk dom is en nog zelfspot heeft ook.

Sterker nog, Jokertje zit op het Mondriaan College voor Horeca & Toerismequote:Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef skudkind het volgende:
Jokertje heeft een paar weekjes op de kokschool gezeten.

Ja daarom ook dat vechtenquote:

Blijkbaar ja, ook Roos heeft een beperkte houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:04 schreef rubbereend het volgende:
ow sniper wil ineens wel weer stappen nu met de mannen?

quote:Op donderdag 23 september 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n bal is ook niks voor Jokertje... als zijn nek naar achter klapt slaan zijn lippen vacuum tegen de bovenkant

Baas!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef Skonk het volgende:
Tony gebruikt deze serie gewoon als opstapje. Hij wordt beroemd!

hij is t alquote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef Skonk het volgende:

Dat was bij DWDD ook wel te zien iddquote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef Skonk het volgende:

Idd, die rest loopt wat te klooien en dan maakt hij er weer zo'n serieuze, semi-intelligente opmerking overquote:Op donderdag 23 september 2010 22:06 schreef PiraatPiet het volgende:
Die Jokertje die heel serieus probeert te doen, haha dat vind ik zo grappig

Is ook geweldig.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:07 schreef Kwalberto het volgende:
Ik vind Barbie steeds leuker worden

Ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 22:07 schreef Kwalberto het volgende:
Ik vind Barbie steeds leuker worden

nooitquote:Op donderdag 23 september 2010 22:09 schreef Kirov het volgende:
Hoe laat staat hij op uitzending gemist?

roos en sniper denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
wie lag daar buiten te neuken in dat voorstukje?

Ik hoop Bibiquote:Op donderdag 23 september 2010 22:11 schreef JaneDoe het volgende:
wie lag daar buiten te neuken in dat voorstukje?

Iedereen kan het. Gewoon je lippen niet op elkaar doen tijdens het praten. Probeer maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Schitterend dat gebrabbel van Matsoe Matsoe altijd.

Viel tegen inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Had ze wel willen zien vechten

Eigen talkshowquote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Matsoe Matsoe was weer eindbaaskan hij niet een eigen programma krijgen ofso?

Ja, die was er niet bij.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Miste ik Sniper nou toen Roos in d'r kont werd geknepen?

Ja ik ook, die had die frikandel in z'n oog gepropt!quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:

Ja, viel mij ook op. Enkel Jokert, Tony en Joey volgens mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:

Ik vind het leukste nog dat ie er zelf zo goed om kan lachenquote:

Hij maakt toch tuinen? Hij moet gewoon de nieuwe tuinman worden van Eigen Huis en Tuin.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Matsoe Matsoe was weer eindbaaskan hij niet een eigen programma krijgen ofso?

Alle soorten tuinen zelfsquote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij maakt toch tuinen? Hij moet gewoon de nieuwe tuinman worden van Eigen Huis en Tuin.

Die lag al met z'n sniper op de loer natuurlijk om die gast neer te schieten. Je weet toch.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:

Voor- en achterquote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alle soorten tuinen zelfs.

Voortuinen, achtertuin. Tuinen van A tot Z. Een echte vakman.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alle soorten tuinen zelfs.

Soort van Big Brother er van maken. Wegstemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 22:24 schreef neilpad het volgende:
Roos en Vincent mogen ze van mij wel naar huis sturen.

Matsoequote:Op donderdag 23 september 2010 22:26 schreef Skaai het volgende:
'En als ze me niet leuk vind dan ga ik naar d'r zus'.

quote:Op donderdag 23 september 2010 22:26 schreef Skaai het volgende:
'En als ze me niet leuk vind dan ga ik naar d'r zus'.

quote:Haagse fans vieren Oh Oh Cherso
donderdag 23 september 2010 22:03
DEN HAAG (ANP) - Een paar honderd fans van Oh Oh Cherso hebben zich donderdagavond op het Spuiplein in Den Haag verzameld om samen de vierde aflevering uit de reeks te kijken.
De uitzending van het populaire RTL5-programma wordt donderdag eenmalig geprojecteerd op de gevel van het Haagse stadhuis. De stunt is een initiatief van het festival TodaysArt, dat dit weekeinde in Den Haag plaatsvindt.
De politie spreekt van een ,,bijzonder gezellige sfeer" op het Spuiplein. De bijeenkomst trekt veel belangstellenden omdat het op donderdag zowel koop- als stapavond is in de hofstad.
Drank en seks
De fans lachten hardop om de onbeschaamde opmerkingen van hoofdpersonen Jokertje, Barbie, Prinses, Sterretje en Matsoe Matsoe. Dat het beeld op de gevel slecht te zien was en de geluidsinstallatie te wensen over liet, deerde de aanwezigen niet.
Het populaire realityprogramma volgt acht Haagse jongeren die vakantie vieren op het Griekse eiland Chersonissos. De belangrijkste bezigheden zijn drinken en praten over seks. Er werd regelmatig geklapt en gejuicht wanneer de acht Hagenezen op Cherso weer een blauwtje liepen of dronken een uitspraak deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |