Bijna helemaal mee eens. Matsoe is wel een baasjequote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind ze allemaal best triest... Sniper en Sterretje zijn echt kapsoneskneuzen, Jokertje en Matsoe Matsoe zijn beperkt in denkvermogen

http://l0velyy.hyves.nl/quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef dynamiet het volgende:
Iemand al de hyves gevonden van één van de dames die het nachtje langs zijn geweest?:P

Matties delen, eerst de andere kampers dan pas op elkaar, jwt.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu zijn het allemaal vriendjes

Nee joh werkelijk.... en daar ben je nu al achter?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind ze allemaal best triest... Sniper en Sterretje zijn echt kapsoneskneuzen, Jokertje en Matsoe Matsoe zijn beperkt in denkvermogen

Soort zoekt soort enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef jack4ya het volgende:
Wat is die vincent een loser zeg. Ik trek die simpele lui nog beter. Wat gruwelijk lelijk hypocriet stel. Schoolvoorbeeld van lelijk van binnen...

Gerritquote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
http://l0velyy.hyves.nl/
Ze is er nog trots op ook.

Het is zo zielig dat het gewoon geniaal isquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef MMaRsu het volgende:
Tering wat een stel zielige personen

Beetje jammer inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Tinos85 het volgende:
Elize komt ook nooit in beeld trouwens

Privequote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
http://l0velyy.hyves.nl/
Ze is er nog trots op ook.

niet gerrit maar ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr burp krrrr blupquote:

Neuh roos met der gezeik over een chick op de rug leggen. Zelf de eerste avond plat liggen en der benen wijdquote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Chau het volgende:
Vincent die pauper met zijn opmerking tegenover de anderen met zijn geneuk, eerste dag een chick uit het huis kiezen zodat je maar kunt zeggen 'Ben ik een keer niet de enige' dan kan iedereen het wel

Echt een gore grafloser die Vincent.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:56 schreef Chau het volgende:
Vincent die pauper met zijn opmerking tegenover de anderen met zijn geneuk, eerste dag een chick uit het huis kiezen zodat je maar kunt zeggen 'Ben ik een keer niet de enige' dan kan iedereen het wel

QFT.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Matsoe Matsoe, wat een held. Ene goede oneliner na de andere, zonder zo overdreven te proberen als Sterretje

Dit dusquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Matsoe Matsoe, wat een held. Ene goede oneliner na de andere, zonder zo overdreven te proberen als Sterretje

en daarna te moe zijn om nog te gaan stappenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Terreros85 het volgende:
Vincent is echt een kneus. Met je grote bek over het scoren van meisjes. Wat doe je als je dan pickup-paradise Cherso bent. Je neukt elke avond hetzelfde grietje.

Inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh roos met der gezeik over een chick op de rug leggen. Zelf de eerste avond plat liggen en der benen wijd

quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef rubbereend het volgende:
niet gerrit maar ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr burp krrrr blup

Ik denk dat ze gestuurd zijn door Slam FMquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Boudibou het volgende:
Tony en Matsoe Matsoe zijn gewoon bazen, en hebben gewoon 2 prima chicks geregeld.

Ze hebben elkaar wel gevondenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh roos met der gezeik over een chick op de rug leggen. Zelf de eerste avond plat liggen en der benen wijd

Ja het valt niet mee voor me om dergelijke conclusies te denken, mijn IQ is ook maar 58quote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee joh werkelijk.... en daar ben je nu al achter?
Knap man!

Die gast gaat nog een keer in mekaar gebeukt worden door zijn huisgenoten als tie zo doorgaat.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:57 schreef Terreros85 het volgende:
Vincent is echt een kneus. Met je grote bek over het scoren van meisjes. Wat doe je als je dan pickup-paradise Cherso bent. Je neukt elke avond hetzelfde grietje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |