Jij snapt hetquote:
Alleen de imitatie van Jokertjeeeee haha. I love Carlo.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef febster het volgende:
Jullie hebben de TV kantine versie ook al gezien neem ik aan?
Hij heeft een toffe naam!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat zien die chicka's toch in Jokertje?
Die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alleen de imitatie van Jokertjeeeee haha. I love Carlo.
En hij heet heul geen Sammyquote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij kijkt omhoog! Altijd!
Het tikt hier verdomme wel hard op het zolderraam.quote:
Dat hebben ze al gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef febster het volgende:
Als ik Zeeman was liet ik nu 100.000 van die broekjes/boxertjes maken
Serieusquote:
Niet mijn naam hier aubquote:
Had je mijn Lego Nike SB's nog gezien?quote:
Als vrouw mag jequote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef febster het volgende:
[..]
Niet mijn naam hier aub. Ik vind het tof en ja het is paupertv, maar toch is het heerlijk
..
Oh, ja, ik ben idd neit aan het kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef febster het volgende:
[..]
Serieus? Niet van die gele he, maar de oh oh cherso variant
.
Nopequote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef febster het volgende:
[..]
Had je mijn Lego Nike SB's nog gezien?
Dank je lieverdquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Als vrouw mag je
[..]
Oh, ja, ik ben idd neit aan het kijken
Ben mn tas aan hetpakken voor Londen
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef Levitation het volgende:
OhOhCherso was effe leuk, maar ik vond er na 1 aflevering al niet veel meer aan.En ik ga er Haags van praten.
Jaja, ken ik ook nix aan doen. Ieder z'n afwijking.quote:
Je belt gewoon te lang.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj wat zijn jullie weer snel, 1 uurtje bellen en ik loop alweer vreeeeselijk achter.
Nee hoor, ik bel nooit te lang. En wat moet ik anders met al die minuten die ik nu niet met mijn ex bel?quote:
Goedemorgen meneerquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
topickiller!
Goeiemorgen dames
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
topickiller!
Goeiemorgen dames
officieel afzwemmen onder schooltijd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:32 schreef FUFR het volgende:
druk druk druk, hond naar trimsalon, Sam officieel afzwemmen, circus, draaien...
en eigenlijk morgenvroeg om 8 uur! iemand helpen verhuizen.
Als ze schoolzwemmen krijgen wel!quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
officieel afzwemmen onder schooltijd?
bestaat dat nog dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ze schoolzwemmen krijgen wel!
Nee om half 6quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
officieel afzwemmen onder schooltijd?
ja groep 3-4quote:
zo, spannenderquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb trouwens een heel klein streepje hier onder mijn buro.
ik heb ook nog 3 afspraaks staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoezo heb je het daar nu al druk mee dan?!
Dag Mopquote:
rare tijd om te stoppen met werken: 16:40quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
correctie, nog 6 uur en 50 minuten (hoop ik)
i hope soquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
sjesus, overleef je vandaag dan wel?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rare tijd om te stoppen met werken: 16:40
kan je altijd nog de pabo gaan doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ach Colt heeft gelijk, ik kan niet rekenen!
maar ik wil niet de pabo gaan doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan je altijd nog de pabo gaan doen
iemand die het om 0800 uur wil doen zodat ie smiddags kan gaan stappen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
miew, mieuw, mieuw... stel je niet aan!
en morgen gewoon om 8 uur iemand helpen verhuizen!
dat doet hij dan toch slim, je moet het nuttige met het aangename.....quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
iemand die het om 0800 uur wil doen zodat ie smiddags kan gaan stappen?
quote:
ik zou diegene succes wensenquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
iemand die het om 0800 uur wil doen zodat ie smiddags kan gaan stappen?
Maar daar kom ik toch echt niet om 7 uur mn nest voor uit..quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dat doet hij dan toch slim, je moet het nuttige met het aangename.....
watjequote:Op vrijdag 24 september 2010 09:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar daar kom ik toch echt niet om 7 uur mn nest voor uit..
ik zal eens gaan kijken als ik wakker ben..
Jij ook? Ik durfde het niet te zeggen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ben jij ook nerveus voor morgen?
misschien zijn we vanaf morgen een trio!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit begint wel een beetje jeukerig naar te worden
ligt er aan, ben je zwanger?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje buikpijn nu.
écht.
Mag je ook theedrinken bij koffietijd?
Ama, het heet toch geen theetijd... dat is pas 's middags!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een beetje buikpijn nu.
écht.
Mag je ook theedrinken bij koffietijd?
Net zo jeukerig als dingen die anderen weleens tegn elkaar zeggen in dit topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit begint wel een beetje jeukerig naar te worden
ik slijm nooit, dus op mij kan je niet doelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Net zo jeukerig als dingen die anderen weleens tegn elkaar zeggen in dit topic?
gaan jullie scharen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
misschien zijn we vanaf morgen een trio!
Ik had het over jeukerige opmerkingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik slijm nooit, dus op mij kan je niet doelen
wel met BOR?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kan, ik heb onveilige sex gehad, dus technisch gezien is dat mogelijk.
Hangt een beetje van mijn mood af. Maar eh Sq heeft triljoen, dus er zit vast wel een kleur bij die bij m'n mood past.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat voor kleur moet er op jouw nagels?
nee, maar thee is voor zwangere vrouwen,. vandaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:06 schreef amaranta het volgende:
Overigens weerhoud een zeangerschap mij niet van het drinken van koffie.
ik heb zelfs moodpolish.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hangt een beetje van mijn mood af. Maar eh Sq heeft triljoen, dus er zit vast wel een kleur bij die bij m'n mood past.
ZWANGERRRRR!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:17 schreef -moppie- het volgende:
ik heb net 3 mokken thee op, zit nu aan de 2e mok koffie.
Voor zwangere vrouwen die niet beter weten.,.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar thee is voor zwangere vrouwen,. vandaar
Lekker rooibos da's goed voor je babbel!!!!!111!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor zwangere vrouwen die niet beter weten.,.
ga poepen danquote:
Onzin coke,wiet en pille !!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lekker rooibos da's goed voor je babbel!!!!!111!!!
Klinkt niet echt als ontspannenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Goeiemorgen!
Ben net bij de dokter geweest en mijn buik is niet aan het afsterven. Waarschijnlijk zijn mijn darmen aan t opspelen door stress en hormonen of ik heb pfeiffer. Bij beiden was t advies om uit te rusten en te ontspannen. Klinkt goed! Vanavond lekker uit en morgen naar Dans der Vampieren. T komt allemaal goed.
* geeft glas roosviceequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:37 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Goeiemorgen!
Ben net bij de dokter geweest en mijn buik is niet aan het afsterven. Waarschijnlijk zijn mijn darmen aan t opspelen door stress en hormonen of ik heb pfeiffer. Bij beiden was t advies om uit te rusten en te ontspannen. Klinkt goed! Vanavond lekker uit en morgen naar Dans der Vampieren. T komt allemaal goed.
ik wel, accentueert mijn buik zo mooiquote:
Jawel want uitgaan is lekker dansen en gezellig kletsen en lachen met een vriendin en de musical morgen is prachtig, heerlijke muziek en een feest om naar te kijken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als ontspannen
Gelukkig, Colt ook niet en hierboven is en man die het wel weet.quote:
Het viel mee. Wel duur dus heb niks gekocht. Van ander merk misschien wel, als ik weer naar een party ga.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
KinderkledingpartyKlinkt haast nog erger dan een tupperware party
Ik ben op zoek naar zo'n ding, voor op een jurkje omdat het anders met blote schouders te koud is. Zijn die dingen ergens te krijgen? MVJ is niet zo goed in hippe mode.quote:
Dat is waarschijnlijk wel wat je huisarts bedoelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jawel want uitgaan is lekker dansen en gezellig kletsen en lachen met een vriendin en de musical morgen is prachtig, heerlijke muziek en een feest om naar te kijken.![]()
Ik ben niet iemand die ontspant van lange wandelingen of mediteren of andere rustige oefeningen.
vast wel bij de H&M of Zaraquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar zo'n ding, voor op een jurkje omdat het anders met blote schouders te koud is. Zijn die dingen ergens te krijgen? MVJ is niet zo goed in hippe mode.
trek dan iets warms aan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar zo'n ding, voor op een jurkje omdat het anders met blote schouders te koud is. Zijn die dingen ergens te krijgen? MVJ is niet zo goed in hippe mode.
QFTquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
we kunnen ook gewoon een keer gaan shoppen, das veel leuker dan die party's met allemaal van die wannabee mutsen.
in iedere hipsige modezaak wel zo ongeveer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kan goed zijn. Maar ik heb wel mijn agenda voor de rest van het weekend leeg dus tijd om tot rust te komen is er genoeg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel wat je huisarts bedoelt.
of barbequen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef -moppie- het volgende:
we kunnen ook gewoon een keer gaan shoppen, das veel leuker dan die party's met allemaal van die wannabee mutsen.
heel ver weg in de toekomst. best knap als je kijkt hoe oud het al is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef amaranta het volgende:
In welk jaar speelde THE jetsons zich af?
hedde gij gezopen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Godnondeju, mijn darmen zijn écht boos
didiquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:
En anders didi of superstar of whatever de naam van die winkel tegenover de blokker is
*noteert.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:
En anders didi of superstar of whatever de naam van die winkel tegenover de blokker is
Maar ze hadden geen laptops, gsms, of internetquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
heel ver weg in de toekomst. best knap als je kijkt hoe oud het al is.
zal het nooit meer vergeten!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juist wel! Qft= quoted for truth
wie heeft internet nodig als je lopende banden en ruimteschepen hebt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ze hadden geen laptops, gsms, of internet
was je weer begonnen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet eens, ik ben opnieuw gestopt met roken
Oke, 1 goed punt maar ik vind het echt van die oudbollige 40-jarige trutten modequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 dingen
1 ze hebben er bolero's
2 ik pas daar in maat nul, dat is goed voor mijn zelf esteem
Ik vind die winkel nu al leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 dingen
1 ze hebben er bolero's
2 ik pas daar in maat nul, dat is goed voor mijn zelf esteem
Dat is ook waar, vooral de lopende bandquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie heeft internet nodig als je lopende banden en ruimteschepen hebt!
das allemaal al weer voorbij dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar ze hadden geen laptops, gsms, of internet
Hence, iedereen past in maat nulquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oke, 1 goed punt maar ik vind het echt van die oudbollige 40-jarige trutten mode![]()
alles is wijd en groot en lang
nou niet echt officieel, maar toen ik die ontsteking in mijn kaak had heb ik wel gerookt. En daarna dus ook weer. En dat was dom. Dus nu opnieuw kappenquote:
Inwear/Matinique en Riverwoodsquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:53 schreef amaranta het volgende:
Wat liefquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baas kwam net kijken op de wc of ik nog leefde
Harstikke leuk voor over een jaar of 20!quote:
Darms!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
je buik, je darmen of je anoes?
een wat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:25 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een losjie gekocht bij de v&d
Is het over?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik was weer aan het werken
He jijquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef ColtZ40 het volgende:
collega die de verkeerde kleur auto besteld voor een klant..... Werkplaatschef die een klant van mij plat rijdt.....
dat zou helemaal mooi geweest zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He jij![]()
![]()
whehehehe![]()
allemaal dezelfde klant?
PICSquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat zou helemaal mooi geweest zijn.
Hoe plat is de klant?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat zou helemaal mooi geweest zijn.
Is maar goed dat Eva z'n moeder niet is dus.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef amaranta het volgende:
Eva is streng voor Fabian, hij mag helemaal niks van haar.
want?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie komt me even helpen de baas van de bouwvakkers tegenover mijn huis in elkaar te slaan?
vrijdagquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef ColtZ40 het volgende:
collega die de verkeerde kleur auto besteld voor een klant..... Werkplaatschef die een klant van mij plat rijdt.....
ik zou willen dat ik bij een autobedrijf werkte...dan had ik deze klant plat kunnen rijdenquote:
Doe ie vervelend?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik bij een autobedrijf werkte...dan had ik deze klant plat kunnen rijden
tis een vrouw...dus vervelend idd.quote:
zwaar irritant denk ik eerderquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis een vrouw...dus vervelend idd.
Weet je zeker dat het Feb niet is? Creeer je eigen sensatieverhaal?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef ArTiC het volgende:
waar is bb?
geen treinverkeer van en naar Tilburg vanwege een verdacht pakketje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Feb niet is? Creeer je eigen sensatieverhaal?
Die slaapt nog, vanaf volgende week heeft hij weer een leven normaal ritme.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Feb niet is? Creeer je eigen sensatieverhaal?
Hij ging naar bed toen ik al een tijdje wakker wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die slaapt nog, vanaf volgende week heeft hij weer een leven normaal ritme.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij ging naar bed toen ik al een tijdje wakker was
ziekenhuis plat. Chef stond op zijn teen met het rechter achter wiel. Toen viel de klant. Schouder gebroken en een pijnlijke teen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe plat is de klant?
Ziekenhuisplat?
Oepsquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ziekenhuis plat. Chef stond op zijn teen met het rechter achter wiel. Toen viel de klant. Schouder gebroken en een pijnlijke teen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
hij zou volgende week met pensioen gaan. Een weekje eerder dus....
was die een tijdje terug al niet geweest?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja, een fabia voor de vrouw en een ibiza voor hem.
ja die!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef -moppie- het volgende:
met dat gezeik over de knopjes op het stuur
nee, anders!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Juup© het volgende:
[..]Jeuk als in, jeuk van onder lekker gevoel zin om te vrijen en een kindje te maken?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo de rekeningen zijn weer betaald.
Op zich viel de schade wel mee. Maar ik heb nu nog maar 200 euro om de komende 2,5 week door te komen. Das minder.quote:
Ik moet ook nog treinkaartjes kopen voor t werk a 86 euro. Maargoed, gewoon ff weinig geld uitgeven en rustig aandoen. Vorige maand was een heel dure maand waardoor ik wat rood stond en nu ook zuinig moet zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef -moppie- het volgende:
Dat is inderdaad niet echt een vetpot maar komt goed!
Ik heb minder voor de hele maand.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op zich viel de schade wel mee. Maar ik heb nu nog maar 200 euro om de komende 2,5 week door te komen. Das minder.
Wat moet je daarvan betalen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb minder voor de hele maand.
Eten, drinken, kleding, schoolspullen (atelierwerk = altijd karton enzo kopen in de werkplaats), reizen (heb nog geen OV). Maar geen huur ofzo. Dus ik zal ongetwijfeld nog wel meer hebben dan jij? Denk ik? Haha ik weet je woonsituatie enzo niet dusja. Ik wilde het alleen evne kwijt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat moet je daarvan betalen?
Vanavond naar de Achtseweg dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eten, drinken, kleding, schoolspullen (atelierwerk = altijd karton enzo kopen in de werkplaats), reizen (heb nog geen OV). Maar geen huur ofzo. Dus ik zal ongetwijfeld nog wel meer hebben dan jij? Denk ik? Haha ik weet je woonsituatie enzo niet dusja. Ik wilde het alleen evne kwijt.
Moet je helemaal leven van je stufi? Girl get a job!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eten, drinken, kleding, schoolspullen (atelierwerk = altijd karton enzo kopen in de werkplaats), reizen (heb nog geen OV). Maar geen huur ofzo. Dus ik zal ongetwijfeld nog wel meer hebben dan jij? Denk ik? Haha ik weet je woonsituatie enzo niet dusja. Ik wilde het alleen evne kwijt.
Ik heb nog geen stufi want ik ben nog geen 18. En ik heb een job maar daar krijg ik pas in oktober salaris van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je helemaal leven van je stufi? Girl get a job!
aan de achtseweg krijg je meteen uitbetaaldquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stufi want ik ben nog geen 18. En ik heb een job maar daar krijg ik pas in oktober salaris van.
Dit was over na betalen van de vaste lasten, dus dan blijft over: eten, drinken, alle andere boodschappen, voorschieten reiskosten werk (55 euro per week), persoonlijke verzorging, schoolspullen, kleding, schoeisel. Eigenlijk gewoon alles voor een 1-persoons huishouden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog geen 18 = verboden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan de achtseweg krijg je meteen uitbetaald
Mja ik dus ook. Ik moet het met 140 euro doen tot 24 oktober.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dit was over na betalen van de vaste lasten, dus dan blijft over: eten, drinken, alle andere boodschappen, voorschieten reiskosten werk (55 euro per week), persoonlijke verzorging, schoolspullen, kleding, schoeisel. Eigenlijk gewoon alles voor een 1-persoons huishouden.
r8ality kijkt niet zo nauwquote:
je bent friggin 17quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog geen 18 = verboden.
[..]
Mja ik dus ook. Ik moet het met 140 euro doen tot 24 oktober.Plus nog wat salaris van mijn vorige werk maar da's 50 euro ofzo denk ik.
Das inderdaad niet echt veel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog geen 18 = verboden.
[..]
Mja ik dus ook. Ik moet het met 140 euro doen tot 24 oktober.Plus nog wat salaris van mijn vorige werk maar da's 50 euro ofzo denk ik.
nou al?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel weer heb gehad met de hoergrapjes.
Ik zeg ook niet dat ik het verschrikkelijk vind.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent friggin 17
Is goed voor je, leer je het traks beter waarderen als je dik verdient
de laatste was een chinezengrapjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel weer heb gehad met de hoergrapjes.
I know, het is niet goedkoop allemaal. Ik vrat erg vaak een boterham met LIDL kaas in die tijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het verschrikkelijk vind.'t Is alleen wennen want eerst had ik sowieso 100 euro per maand en dat gaf ik uit aan kleding en feestjes.
Nu moet het aan kleding en feestjes én boodschappen. En boodschappen zijn wayyy duurder dan ik dacht.
wel apart dat je nu al weet wat er bedoeld wordt met de achtseweg...quote:
Ik heb sowieso 3 van de 7 dagen sla op brood met wat vlees ofzo erbij, omdat ik geen zin heb om boodschappen te doen/te koken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, het is niet goedkoop allemaal. Ik vrat erg vaak een boterham met LIDL kaas in die tijd
Dat was op zich wel duidelijk uit je post en voor de zekerheid had ik het nog even gegoogled.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel apart dat je nu al weet wat er bedoeld wordt met de achtseweg...
kut dat je me nu al door hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat was op zich wel duidelijk uit je post en voor de zekerheid had ik het nog even gegoogled.
goed voor de lijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
elke keer als ik de TT lees heb ik geen honger meer
volgend topic een dergelijke TT over sigarettenquote:
verzin maar vast, ik ben daar niet de juiste persoon voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgend topic een dergelijke TT over sigaretten
kapper in veldhovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Even een serieuze vraag: weet iemand een goede huisarts in Eindhoven? En een goed(kop)e kapper?
ohnoes...the pressurequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
verzin maar vast, ik ben daar niet de juiste persoon voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |