nee, anders!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Juup© het volgende:
[..]Jeuk als in, jeuk van onder lekker gevoel zin om te vrijen en een kindje te maken?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:33 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zo de rekeningen zijn weer betaald.
Op zich viel de schade wel mee. Maar ik heb nu nog maar 200 euro om de komende 2,5 week door te komen. Das minder.quote:
Ik moet ook nog treinkaartjes kopen voor t werk a 86 euro. Maargoed, gewoon ff weinig geld uitgeven en rustig aandoen. Vorige maand was een heel dure maand waardoor ik wat rood stond en nu ook zuinig moet zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:37 schreef -moppie- het volgende:
Dat is inderdaad niet echt een vetpot maar komt goed!
Ik heb minder voor de hele maand.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Op zich viel de schade wel mee. Maar ik heb nu nog maar 200 euro om de komende 2,5 week door te komen. Das minder.
Wat moet je daarvan betalen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb minder voor de hele maand.
Eten, drinken, kleding, schoolspullen (atelierwerk = altijd karton enzo kopen in de werkplaats), reizen (heb nog geen OV). Maar geen huur ofzo. Dus ik zal ongetwijfeld nog wel meer hebben dan jij? Denk ik? Haha ik weet je woonsituatie enzo niet dusja. Ik wilde het alleen evne kwijt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:55 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat moet je daarvan betalen?
Vanavond naar de Achtseweg dus?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eten, drinken, kleding, schoolspullen (atelierwerk = altijd karton enzo kopen in de werkplaats), reizen (heb nog geen OV). Maar geen huur ofzo. Dus ik zal ongetwijfeld nog wel meer hebben dan jij? Denk ik? Haha ik weet je woonsituatie enzo niet dusja. Ik wilde het alleen evne kwijt.
Moet je helemaal leven van je stufi? Girl get a job!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eten, drinken, kleding, schoolspullen (atelierwerk = altijd karton enzo kopen in de werkplaats), reizen (heb nog geen OV). Maar geen huur ofzo. Dus ik zal ongetwijfeld nog wel meer hebben dan jij? Denk ik? Haha ik weet je woonsituatie enzo niet dusja. Ik wilde het alleen evne kwijt.
Ik heb nog geen stufi want ik ben nog geen 18. En ik heb een job maar daar krijg ik pas in oktober salaris van.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je helemaal leven van je stufi? Girl get a job!
aan de achtseweg krijg je meteen uitbetaaldquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stufi want ik ben nog geen 18. En ik heb een job maar daar krijg ik pas in oktober salaris van.
Dit was over na betalen van de vaste lasten, dus dan blijft over: eten, drinken, alle andere boodschappen, voorschieten reiskosten werk (55 euro per week), persoonlijke verzorging, schoolspullen, kleding, schoeisel. Eigenlijk gewoon alles voor een 1-persoons huishouden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog geen 18 = verboden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan de achtseweg krijg je meteen uitbetaald
Mja ik dus ook. Ik moet het met 140 euro doen tot 24 oktober.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Dit was over na betalen van de vaste lasten, dus dan blijft over: eten, drinken, alle andere boodschappen, voorschieten reiskosten werk (55 euro per week), persoonlijke verzorging, schoolspullen, kleding, schoeisel. Eigenlijk gewoon alles voor een 1-persoons huishouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |