ik zou willen dat ik bij een autobedrijf werkte...dan had ik deze klant plat kunnen rijdenquote:
Doe ie vervelend?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik bij een autobedrijf werkte...dan had ik deze klant plat kunnen rijden
tis een vrouw...dus vervelend idd.quote:
zwaar irritant denk ik eerderquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis een vrouw...dus vervelend idd.
Weet je zeker dat het Feb niet is? Creeer je eigen sensatieverhaal?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:35 schreef ArTiC het volgende:
waar is bb?
geen treinverkeer van en naar Tilburg vanwege een verdacht pakketje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Feb niet is? Creeer je eigen sensatieverhaal?
Die slaapt nog, vanaf volgende week heeft hij weer een leven normaal ritme.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Feb niet is? Creeer je eigen sensatieverhaal?
Hij ging naar bed toen ik al een tijdje wakker wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die slaapt nog, vanaf volgende week heeft hij weer een leven normaal ritme.
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij ging naar bed toen ik al een tijdje wakker was
ziekenhuis plat. Chef stond op zijn teen met het rechter achter wiel. Toen viel de klant. Schouder gebroken en een pijnlijke teen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoe plat is de klant?
Ziekenhuisplat?
Oepsquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ziekenhuis plat. Chef stond op zijn teen met het rechter achter wiel. Toen viel de klant. Schouder gebroken en een pijnlijke teen.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:06 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
hij zou volgende week met pensioen gaan. Een weekje eerder dus....
was die een tijdje terug al niet geweest?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ja, een fabia voor de vrouw en een ibiza voor hem.
ja die!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:09 schreef -moppie- het volgende:
met dat gezeik over de knopjes op het stuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |