r8ality kijkt niet zo nauwquote:
je bent friggin 17quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog geen 18 = verboden.
[..]
Mja ik dus ook. Ik moet het met 140 euro doen tot 24 oktober.Plus nog wat salaris van mijn vorige werk maar da's 50 euro ofzo denk ik.
Das inderdaad niet echt veel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nog geen 18 = verboden.
[..]
Mja ik dus ook. Ik moet het met 140 euro doen tot 24 oktober.Plus nog wat salaris van mijn vorige werk maar da's 50 euro ofzo denk ik.
nou al?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel weer heb gehad met de hoergrapjes.
Ik zeg ook niet dat ik het verschrikkelijk vind.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent friggin 17
Is goed voor je, leer je het traks beter waarderen als je dik verdient
de laatste was een chinezengrapjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel weer heb gehad met de hoergrapjes.
I know, het is niet goedkoop allemaal. Ik vrat erg vaak een boterham met LIDL kaas in die tijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het verschrikkelijk vind.'t Is alleen wennen want eerst had ik sowieso 100 euro per maand en dat gaf ik uit aan kleding en feestjes.
Nu moet het aan kleding en feestjes én boodschappen. En boodschappen zijn wayyy duurder dan ik dacht.
wel apart dat je nu al weet wat er bedoeld wordt met de achtseweg...quote:
Ik heb sowieso 3 van de 7 dagen sla op brood met wat vlees ofzo erbij, omdat ik geen zin heb om boodschappen te doen/te koken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, het is niet goedkoop allemaal. Ik vrat erg vaak een boterham met LIDL kaas in die tijd
Dat was op zich wel duidelijk uit je post en voor de zekerheid had ik het nog even gegoogled.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel apart dat je nu al weet wat er bedoeld wordt met de achtseweg...
kut dat je me nu al door hebtquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat was op zich wel duidelijk uit je post en voor de zekerheid had ik het nog even gegoogled.
goed voor de lijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
elke keer als ik de TT lees heb ik geen honger meer
volgend topic een dergelijke TT over sigarettenquote:
verzin maar vast, ik ben daar niet de juiste persoon voor.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgend topic een dergelijke TT over sigaretten
kapper in veldhovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Even een serieuze vraag: weet iemand een goede huisarts in Eindhoven? En een goed(kop)e kapper?
ohnoes...the pressurequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
verzin maar vast, ik ben daar niet de juiste persoon voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |