Jij snapt hetquote:
Alleen de imitatie van Jokertjeeeee haha. I love Carlo.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef febster het volgende:
Jullie hebben de TV kantine versie ook al gezien neem ik aan?
Hij heeft een toffe naam!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat zien die chicka's toch in Jokertje?
Die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alleen de imitatie van Jokertjeeeee haha. I love Carlo.
En hij heet heul geen Sammyquote:Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij kijkt omhoog! Altijd!
Het tikt hier verdomme wel hard op het zolderraam.quote:
Dat hebben ze al gedaanquote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef febster het volgende:
Als ik Zeeman was liet ik nu 100.000 van die broekjes/boxertjes maken
Serieusquote:
Niet mijn naam hier aubquote:
Had je mijn Lego Nike SB's nog gezien?quote:
Als vrouw mag jequote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef febster het volgende:
[..]
Niet mijn naam hier aub. Ik vind het tof en ja het is paupertv, maar toch is het heerlijk
..
Oh, ja, ik ben idd neit aan het kijkenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:53 schreef febster het volgende:
[..]
Serieus? Niet van die gele he, maar de oh oh cherso variant
.
Nopequote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef febster het volgende:
[..]
Had je mijn Lego Nike SB's nog gezien?
Dank je lieverdquote:Op donderdag 23 september 2010 21:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Als vrouw mag je
[..]
Oh, ja, ik ben idd neit aan het kijken
Ben mn tas aan hetpakken voor Londen
quote:Op donderdag 23 september 2010 22:12 schreef Levitation het volgende:
OhOhCherso was effe leuk, maar ik vond er na 1 aflevering al niet veel meer aan.En ik ga er Haags van praten.
Jaja, ken ik ook nix aan doen. Ieder z'n afwijking.quote:
Je belt gewoon te lang.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:44 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj wat zijn jullie weer snel, 1 uurtje bellen en ik loop alweer vreeeeselijk achter.
Nee hoor, ik bel nooit te lang. En wat moet ik anders met al die minuten die ik nu niet met mijn ex bel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |