quote:Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik heb boekhouden en PGR gedaan en dat vond ik geweldig ging ik echt voor zitten
weetukniequote:
As if.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef JJH het volgende:
Myr!
[..]
Omdat je een drukke dag gehad hebt?
Hoi.quote:
Moe van het niets doen. Kan ook.quote:
quote:
Koetje.quote:
JJH, zie nu pas dat jij in Zwolle woont. Garpig!quote:
Jij ook?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
JJH, zie nu pas dat jij in Zwolle woont. Garpig!
De plaatjes in je fotoboek werken overigens niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
JJH, zie nu pas dat jij in Zwolle woont. Garpig!
Ik heb het ook...quote:
Gister nog wel!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
De plaatjes in je fotoboek werken overigens niet.
Yeah. Maar doe geen moeite, zoveel info staat er niet in mijn profiel.quote:
Jezelf quoten.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
De plaatjes in je fotoboek werken overigens niet.
Aids hebben.quote:
Wat de fucking neuk. Hoerentinypic!!!!quote:Tinypic is no longer accepting uploads from international locations, and links are turned off. If you have content on Tinypic, you can still view the URLs and the content, but only on Tinypic. To upload, share, or link content, please go to Photobucket.com to register an account. You will need to upload your content again to your Photobucket account, but you will be able to share and link your images and videos. We�re sorry for the inconvenience and hope that you enjoy Photobucket, our premier image and video site.
Gewoon imageshack ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat de fucking neuk. Hoerentinypic!!!!![]()
![]()
Een dikke dildo in je kut hebben 16 oktober.quote:
Niet eens in mijn anus?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een dikke dildo in je kut hebben 16 oktober.
Sommige mensen zijn daar nogal huiverig voor. Maar ik had het kunnen weten bij jou.quote:
Ja, natuurlijk, het kan niet gek genoeg. Maar wel met glijmiddel dan hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar nogal huiverig voor. Maar ik had het kunnen weten bij jou.
Ik had hem 2 uur geleden ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat de fucking neuk. Hoerentinypic!!!!![]()
![]()
Appelmoes.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, het kan niet gek genoeg. Maar wel met glijmiddel dan hoor.
Moet je weer inloggen enzulksgezeikquote:
Eh nee?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je weer inloggen enzulksgezeik
Nee hoor, in het vorige topic nog, over mensen die zichzelf belangrijk vinden.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had hem 2 uur geleden ook![]()
Oh en ik moet grijnzen JJH, de laatste keer dat jij metstrooide was toen de postaantallen van users weg waren
![]()
Imageshack niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je weer inloggen enzulksgezeik
Nee, dan stinkt m'n anus een week lang naar appelmoes. Dan wil niemand me meer rimmen.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dan stinkt m'n anus een week lang naar appelmoes. Dan wil niemand me meer rimmen.
Oh ik dacht dat ik weer een profiel/account aan moest maken.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ik weer een profiel/account aan moest maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |