Scheetje...? Volgens mij hoor ik hier een luchtalarm.quote:
Kun je hem gelijk in het volgende topic plakken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moment, ik pak de OP erbij, kan ik ff vergelijken
FAK!![]()
Wie bedoel jijquote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moment, ik pak de OP erbij, kan ik ff vergelijken
FAK!![]()
Oh dat is wel héél erg!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als jij dan wel die nieuwe erbij betrekt heb je afgedaan volgens "het kliekje"Bah
*snapt hem nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Kally het volgende:
O pgr, als je die moet meten is de lol er wel vanaf
Dat soort inspiratiemomenten zijn zo vluchtig. Je moet eigenlijk meteen neerleggen wat je aan het doen bent en aan het schrijven/fantaseren slaan, wil je daar iets uit halen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Story of my life. Ik bedenk me ook altijd de mooiste dingen als ik in Utrecht door een park fiets, maar als ik thuis kom is de magie verdwenen en is het suf.
kip tandooriquote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Zwabbert
Was hast du gegessen?
Ik heb geen idee, ik ken 80% niet van uiterlijk, dus ik moet kijken wie jij bedoelt metquote:
quote:
Ja, het klonk zo....als iets wat ik hoorde toen ik op de crèche werktequote:
O ik bedoelde meer vanquote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken 80% niet van uiterlijk, dus ik moet kijken wie jij bedoelt met
Op school vroeger zo vaak gehad.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het klonk zo....als iets wat ik hoorde toen ik op de crèche werkte
Okeetjes.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik bedoelde meer vandat zeg ik niet.
O ja de 'groepjes' op schoolquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op school vroeger zo vaak gehad.![]()
Ik ging met iedereen wel om en dan heb je mensen onderling die elkaar niet mogen en dus kreeg ik de "wat moet je nou met haaaaaar" Bleh dom gedoe
Die had ik in Nederland helemaal niet zo.quote:
Hey Bos... we hebben de smaak weer te pakken denk ikquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
Jullie gaan veel te hard. kan dit echt niet bijbenen
Ja, en als er dan 1 buitenbeentje is, dan is het not-done om ook met die persoon op te trekken.quote:
Ah, vandaar dat je hem niet snaptequote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit nu in een inhaalklas met 6 personen
Oja dat gezeikquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op school vroeger zo vaak gehad.![]()
Ik ging met iedereen wel om en dan heb je mensen onderling die elkaar niet mogen en dus kreeg ik de "wat moet je nou met haaaaaar" Bleh dom gedoe
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je hem niet snapte
Die trut.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja dat gezeik![]()
Nou ja ik heb het wel eens hoor dat ik iemand niet 'leuk vind maar die ga ik dan zoveel mogelijk uit de weg maar probeer wel correct te blijven. Al is dat met een collega F. van mijn werk wel erg moeilijk de laatste tijd
Dus dat, alsof ik dat niet zelf uitmaakquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en als er dan 1 buitenbeentje is, dan is het not-done om ook met die persoon op te trekken.
Whatevertjes
Kallyquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus dat, alsof ik dat niet zelf uitmaak
Ik maakte een grapjequote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit in de 4e van het MBO schat
Dan moet ik altijd een schone luier aan gaan trekkenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
"Juf, ik heb een poepje gedaan"
Ik weet het, ik praat zelfs tegen lantaarnpalenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jamaar dan krijg je ook de titel "Ach gussie, zij moet zonodig met iedereen vriendjes zijn".
![]()
Nee sommige mensen zijn gewoon sociaal. Ja het bestaat![]()
Joah eikels heb je overalquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja dat gezeik![]()
Nou ja ik heb het wel eens hoor dat ik iemand niet 'leuk vind maar die ga ik dan zoveel mogelijk uit de weg maar probeer wel correct te blijven. Al is dat met een collega F. van mijn werk wel erg moeilijk de laatste tijd
Ik denk zij ook tegen jouquote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik praat zelfs tegen lantaarnpalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:
Ik wel... vooral middelbare school. Dat was gewoon American Style... popjopi jongens, popijopi meisjes, nerdjes, 'normale' en de flappies met een grote bekquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die had ik in Nederland helemaal niet zo.
Dat is het niet eens. Ze is echt ontzettend aardig. Ze luistert alleen niet.quote:
Wat doe je dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Maar ik bedoelde, dat het best fijn is een klas van 6 personen.
Je hebt een hechtere groep, en iedereen is gewoon relaxt.
Oh dat is wel fijn Pgr, zeker als het een leuk klein groepje isquote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wel... vooral middelbare school. Dat was gewoon American Style... popjopi jongens, popijopi meisjes, nerdjes, 'normale' en de flappies met een grote bek
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is het niet eens. Ze is echt ontzettend aardig. Ze luistert alleen niet.
Maandag heb ik mijn nieuwe oude tv opgehaald, een Marktplaats ding. Nou ik heb iets vertilt, alles is bekneld etc. Dus ik vertellen op mijn werk dat we dat ding van 3 hoog naar 1 hoog moesten sjouwen en dat ik gebroken was. Zegt dat kind "Oh wat dom, die hadden ze toch kunnen bezorgen? Winkels zijn dat verplicht hoor!'
Dan luister je gewoon niet
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk zij ook tegen jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn Pgr, zeker als het een leuk klein groepje is
Verschrikkelijk ik ken er ook een paar.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maandag heb ik mijn nieuwe oude tv opgehaald, een Marktplaats ding. Nou ik heb iets vertilt, alles is bekneld etc. Dus ik vertellen op mijn werk dat we dat ding van 3 hoog naar 1 hoog moesten sjouwen en dat ik gebroken was. Zegt dat kind "Oh wat dom, die hadden ze toch kunnen bezorgen? Winkels zijn dat verplicht hoor!'
Is ook zoquote:Op donderdag 23 september 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Wow, fesjun zeker?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik scrollde naar beneden en dacht dat ze een citroen op dr hoofd hadquote:
quote:
Okee, maar ik vind er zo niks aan eigenlijkquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey Bos... we hebben de smaak weer te pakken denk ik
Limequote:
* knip*quote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar ik vind er zo niks aan eigenlijk
Als jij nu tegen haar zou zeggen: "Hoezo bezorgen, ik zei toch Marktplaats!", dan wel jaquote:
Alleen fluft Pingu niet zoveel, die heeft een plat (af)dakjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Das zoeen muts als Pheno opheeft in de OP
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inhaalklasquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke... en dan maar zo'n kleine klas?
Bij ons was die helemaal vol
quote:
Ohwquote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Integeren, heeft miauw ook gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dus niet zeggen, ik zou zeggen: Heb ik het over een winkel gehad dan? lichtelijk op snauwtoonquote:Op donderdag 23 september 2010 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als jij nu tegen haar zou zeggen: "Hoezo bezorgen, ik zei toch Marktplaats!", dan wel ja
Nee, ik zat even te bladeren in de wintereditie van de modecatalogus.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Bos81 het volgende:
Jullie zijn schatten, maar ik ga me maar even scheren en wat lezen enzo.
Kom later nog wel even gluren hier
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik dus niet zeggen, ik zou zeggen: Heb ik het over een winkel gehad dan? lichtelijk op snauwtoon
Grobbekuikensquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tita tovenaar en de grobbebollen
Meen je dat nou? Dit ziet er toch niet uit?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik scrollde naar beneden en dacht dat ze een citroen op dr hoofd had
Ik vind 'm eigenlijk wel leuk
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik snauwde welze hield in ieder geval haar mond.
Welke in hemelsnaamquote:Op donderdag 23 september 2010 20:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik zat even te bladeren in de wintereditie van de modecatalogus.
Mijn oma ookquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Grobbekuikens![]()
Die had mijn moeder vroeger nog gemaakt
Ik krijg echt oogaids van die kleur.quote:
Ik meen hetquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dit ziet er toch niet uit?
Oké, het is serieuzer dan een regenboog op je kop maar het blijft een gek hoedje..
Ik dacht dat het Joey was van Friendsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
Chowi, ik vind deze tof
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik krijg echt oogaids van die kleur.
Limequote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 1 muur in mijn slaapkamer lime, moet ik wel zeggen dat de rest echt allemaal wit is tot de meubels aan toe, dus dat heft aardig op
Pepernoten zat, alleen nog geen oude grijze sok die kado's rondbrengtquote:
Joeyquote:Op donderdag 23 september 2010 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Joey was van Friends
Die is echt verschrikkelijk debiel.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:03 schreef iBenny het volgende:
Chowi, ik vind deze tof
[ afbeelding ]
Verberg je onder een Duitse helm!!!!!!!!!!!!11!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
HET DONDERT HIER IK ZIE ALLEMAAL LICHTEN.
DE DUITSERS KOMEN.
Dat verklaart waarom mijn fiets weg isquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
DE DUITSERS KOMEN.
wat een bazenneger.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die is echt verschrikkelijk debiel.
De beste hoedjesfoto, vind ik, is er één die ik nog niet gepost heb. Maar het is wel echt een klassieker en ik kan mijn lachen niet bedwingen bij het zien van deze foto:
[ afbeelding ]
Jaquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
De beste hoedjesfoto, vind ik, is er één die ik nog niet gepost heb. Maar het is wel echt een klassieker en ik kan mijn lachen niet bedwingen bij het zien van deze foto:
[ afbeelding ]
aan de ene kant ben ik blij, want de kleuren op m'n scherm zijn best goedquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom mijn fiets weg is
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan de ene kant ben ik blij, want de kleuren op m'n scherm zijn best goed
aan de andere kant, ik heb nu lasogen
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
DE DUITSERS KOMEN.
Ik hoor het niet eens... ze zijn al de hele dag bezig met harde knallen op straatquote:Op donderdag 23 september 2010 20:05 schreef Bellatrix het volgende:
DE DUITSERS KOMEN.
geeft ineens een hele andere definitie aan het woord kleurling...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
aan de ene kant ben ik blij, want de kleuren op m'n scherm zijn best goed
aan de andere kant, ik heb nu lasogen
How you doin'?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoor het niet eens... ze zijn al de hele dag bezig met harde knallen op straat![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geeft ineens een hele andere definitie aan het woord kleurling...
quote:
Ik vind alleen Monica niet zo'n leuke rol, Phoebe is top maar Chandler vind ik ook super grappigquote:
Zeikwijf. Monica was tenminste nog lekker neurotisch.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rachel vind ik eigenlijk de minste
jepquote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je je nieuwe nucleairproof flaptop al?
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Bij PSV op de tribune zit een man met Joey.Tribbiani achter op zijn psv-shirt
Ja en daardoor zwaar irriquote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zeikwijf. Monica was tenminste nog lekker neurotisch.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Bij PSV op de tribune zit een man met Joey.Tribbiani achter op zijn psv-shirt
Zwaai even snel terug danquote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik zwaai even snel, misschien tot vanavond nog
Dag lieve Tombo, tot vanavondquote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Oh heerlijkquote:
Ja, lekker.quote:
Tombootjequote:Op donderdag 23 september 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja Chandler mijne ook, vaak ook lekker scherpquote:Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh heerlijk![]()
Ik vond Phoebe juist irritant , zo voorspelbaar op een gegeven moment.
Chandler was mijn favoriet, zijn humor
Ga je even mee?quote:
Buiten?quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hey crv
hihi, dat rijmt en klinkt als een liedje van K3
Oh gewone postzegelsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces, over die kaarten hè, wat voor zegels plak jij erop?
Postzegels.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
Pisces, over die kaarten hè, wat voor zegels plak jij erop?
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben de enige ws die nooit Friends heeft gekeken gok ik zo
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Team Baguettequote:
Nog nooit?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik steek er ook net 1 opquote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Buiten?Gewoon binnen heur.
failquote:
Ik verbind crv en hey met elkaar... niet met K3quote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Benny dank dat je me met K3 verbindt
![]()
Hoe is tie met jullie?
Volgens mij paffen er hier niet veel of wel?quote:
misschien als hij 50 cent had gekostquote:Op donderdag 23 september 2010 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet op gestampt en gezegd, 'maar ik heb hem toch gekocht?'
Nee, ik bedoel, plak jij er binnenlandse zegels op (2 dan) of die Europese zegels?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gewone postzegelsBedoel je of je specifiek mooie uit moet kiezen?
Wij hebben een puike overkapping, met verlichting en verwarming enzo. Daar ga ik vrijwillig zitten.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Buiten?Gewoon binnen heur.
Alsjeblieft, al betaal je me bijquote:Op donderdag 23 september 2010 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog nooit?
Stuur ff een PM met je adres dan krijg je al die seizoenen op dvd(die ik laatst heb gewonnen) en dan wil ik over aan het eind van het jaar een samenvatting van je, van alle afleveringen.
quote:
Dikke chill.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wij hebben een puike overkapping, met verlichting en verwarming enzo. Daar ga ik vrijwillig zitten.
Ik kan mijn laptop daar ook gewoon aansluiten..
Europa voor Europa en die andere voor buiten-Europa, maar een enkele keer 2 NL als het Europa-velletje op isquote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, plak jij er binnenlandse zegels op (2 dan) of die Europese zegels?
Ik niet meer.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Volgens mij paffen er hier niet veel of wel?
Als zoiets 50cent had gekost had ik er 16, minstens.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien als hij 50 cent had gekost
ja maar je noemt het wel in een zinquote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verbind crv en hey met elkaar... niet met K3
Ohwquote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, al betaal je me bij![]()
Ik ben er vaak zat voor gaan zitten, maar vind er werkelijk niks aan. Flauwe humor. Blegh. Amerikaanse zooi.
Doe mij maar Engelse humor
Little Britain?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsjeblieft, al betaal je me bij![]()
Ik ben er vaak zat voor gaan zitten, maar vind er werkelijk niks aan. Flauwe humor. Blegh. Amerikaanse zooi.
Doe mij maar Engelse humor
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Kally het volgende:
O crv ik zal nog een keer juichen voor je
Mwoah, soms, maar dat is weer tandje extreemquote:
Naar Duitsland moet er 1 zegel van 0,77 cent op.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, plak jij er binnenlandse zegels op (2 dan) of die Europese zegels?
dan had ik ze als behang gebruikt jaquote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Als zoiets 50cent had gekost had ik er 16, minstens.
Het zijn 2 zinnenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar je noemt het wel in een zinlaat maar
Ahhh ok!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Europa voor Europa en die andere voor buiten-Europa, maar een enkele keer 2 NL als het Europa-velletje op is
Zeg je dan wel wat terugquote:
Ik vind die oude series van vroegah allemaal topquote:
al gedaan, maar jullie gaan zo verdomd snelquote:
quote:
Haha, top dat je het zelf opmerkt.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
Zei ik nou 'top'Ik begin in te kakken
Ik ook niet... is me vaak aangeboden, maar ik heb er niks meequote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog nooit gepaft. Echt geen zin in.
Ik ook, Blackadder enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind die oude series van vroegah allemaal top
Super. Thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar Duitsland moet er 1 zegel van 0,77 cent op.
Of 2 gewone 44 cent zegels.
En buiten Europa een 0,95 cent zegel.
Dat zou wel een epische behangetje zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan had ik ze als behang gebruikt ja
Ze moeten ons geen teer aansmeren.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... is me vaak aangeboden, maar ik heb er niks mee
Morgen dan maarquote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Shit nu wil ik stokbroodjes en kruidenkaas en lekkere kaasjes en wijntjes
Parijsquote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik doe een flesje losmaken.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
JAquote:
Ja maar ik heb wel een wijntje voor me nuquote:
Eigenlijk moet dat mysterieus blijven.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:23 schreef pgrferrari het volgende:
CRV, hoe zoek je die coole smileys van jou?
Proost meiskequote:Op donderdag 23 september 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel een wijntje voor me nu
Ook proost voor J.quote:
quote:
Dank je hihiquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
Morgen kijkt mijn oudste siewosie mee
Wat leuk Kally, is dit de eerste keer dat hij zo'n talentenjacht kijkt? Of heeft hij vaker gekeken?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef Kally het volgende:
Morgen kijkt mijn oudste siewosie mee
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:23 schreef pgrferrari het volgende:
CRV, hoe zoek je die coole smileys van jou?
Jawel, hij zit naast me op de bank, ik post wel iets minder dan denk ik, maar ik ben er welquote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Maar dan ben jij hier niet, of wel?
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
*pieng* *pieng* *pieng* *pieng* *pieng* *pieng* Tedetetedeeee! Lingo!!!!!
Beetje je kind verwaarlozenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, hij zit naast me op de bank, ik post wel iets minder dan denk ik, maar ik ben er wel
Gezelligquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, hij zit naast me op de bank, ik post wel iets minder dan denk ik, maar ik ben er wel
Succes Poezelquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga even iets aan school doen![]()
Fijne avond liefjes![]()
Ben ik ook mee bezigquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
Fijne avond liefjes![]()
Hij had MNI gekeken en vond dat leuk, ik vroeg kijk je met mij mee naar VoH, ik uitleggen wat het was, zei hij nee, tot ik zei dat N&S in de jury zatenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Kally, is dit de eerste keer dat hij zo'n talentenjacht kijkt? Of heeft hij vaker gekeken?
Kijkze!quote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ben der vandoor.
Expeditie Robinson kijken.
quote:
Ik kijk geen Phineas en Ferb.quote:
Ik wel.quote:
Hehe wat leukquote:Op donderdag 23 september 2010 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij had MNI gekeken en vond dat leuk, ik vroeg kijk je met mij mee naar VoH, ik uitleggen wat het was, zei hij nee, tot ik zei dat N&S in de jury zaten
Nog niet begonnen hoor.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ben der vandoor.
quote:
Simon.quote:
Hij leest wel mee denk ikquote:
Dan zal ik maar eens goed mijn mond gaan wassen met zeep.quote:
dag poesquote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
Fijne avond liefjes![]()
Succes crvquote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef crv het volgende:
ik moet ff wat schrijfwerk uitwerken dus ga ff wat doen, was ff fijn hier te zijn![]()
OH en pgr
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ben der vandoor.
Hij vindt die 2 wel erg leuk ja, Jan niet meer zoquote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe wat leukIs hij Palingliefhebber of gewoon zomaar fan van de 2 jongens?
N&S?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Cue_ het volgende:
Die twee jongens N&S schijnen niet heel sociaal te zijn in het echt. Maar dat kan ook komen doordat zij niet geweldig in de groep lag
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:29 schreef crv het volgende:
ik moet ff wat schrijfwerk uitwerken dus ga ff wat doen, was ff fijn hier te zijn![]()
OH en pgr
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zal ik maar eens goed mijn mond gaan wassen met zeep.
Wie is zij?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:30 schreef Cue_ het volgende:
Die twee jongens N&S schijnen niet heel sociaal te zijn in het echt. Maar dat kan ook komen doordat zij niet geweldig in de groep lag
Bij ons ook.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Nu we het toch over Nick & Simon hebben... wat voor weer is het bij jullie?
Bij mij komt het met bakken uit de hemel vallen
Regen net naar jou gestuurdquote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Het is 'nog' droog.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Jij woonde toch ergens in N-H?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:34 schreef pgrferrari het volgende:
Sodetering wat een weer
bakken uit de hemel en onweer zo hard als maar kan.
Met veel flitsen.
Nee, Brabaont.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij woonde toch ergens in N-H?
Maar het oosten zou het ook langer droog houden dan het westen. Toen ik vanmorgen vroeg op Sciphol was betrok het daar al, hier heeft bijna de hele dag de zon geschenen.
quote:
Roosendaal, dat is echt de aids van Brabant.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag nog langs Breda gereden trouwens.Was onderweg naar Roosendaal.
Ik d8 al, hier rijden normaal geen rode Volvo's...quote:Op donderdag 23 september 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag nog langs Breda gereden trouwens.Was onderweg naar Roosendaal.
Even bellen met school?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nu van het intranet van de HRO afgeknikkerd omdat het collegegeld nog niet is betaald, ik kan nu niet m'n studentenmail / rooster / huiswerkplannignen bekijken...
en het is godverdomme hun eigen schuld dat er nog niet betaald is
Morgen een semiboos meiltje de deur uit doen, of ff bellen inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben nu van het intranet van de HRO afgeknikkerd omdat het collegegeld nog niet is betaald, ik kan nu niet m'n studentenmail / rooster / huiswerkplannignen bekijken...
en het is godverdomme hun eigen schuld dat er nog niet betaald is
Die stond netjes op de zaak, grijze Vectra had ik bij me.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 al, hier rijden normaal geen rode Volvo's...
Huiswerk op de middelbare school slaat echt nergens op. Op het HBO gaat het tenminste diep op de stof in.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
Ik mis soms huiswerk![]()
Ik vond het toen ik wat ouder was leuk om te doen, maar dan is het ook doelgerichter
Dat bedoel ik, ik heb boekhouden en PR gedaan en dat vond ik geweldig ging ik echt voor zittenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Huiswerk op de middelbare school slaat echt nergens op. Op het HBO gaat het tenminste diep op de stof in.
quote:Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik heb boekhouden en PGR gedaan en dat vond ik geweldig ging ik echt voor zitten
Ik ga er zo ook weer voor zitten.quote:Op donderdag 23 september 2010 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik heb boekhouden en PR gedaan en dat vond ik geweldig ging ik echt voor zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |