okquote:Op donderdag 23 september 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
Iemand moet even TAL in hoofdletters doen.
okquote:
okquote:
Okequote:Op donderdag 23 september 2010 18:52 schreef Bellatrix het volgende:
Iemand moet even TAL in hoofdletters doen.
okquote:
Leuk.quote:
Oeeh.. geweldigquote:Op donderdag 23 september 2010 18:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelf gebeld. Ik ben helemaal trots. Ik heb een telefoontobie. Ik heb gebeld.![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
Kally, ik heb nieuw speelgoed gekocht voor die van mij en de kater loopt ermee heeft een speelgoedmuis in zijn bek en loopt er heel trots mee door het huis
Wat slechtquote:
quote:
Ik had hem gister zonder geluid op de achtergrond gezien, hahaha hij klopt aardigquote:
Ik heb het gelezen maar ik snap er de ballen vanquote:
De soap gaat gewoon door hoor...ongelovelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar ik snap er de ballen van
Neen, gisteravond pas laat begonnen, en ik was pas om tegen 12en thuis, net wakker.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey JLange dag? Of lambaldag?
Almere.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
Ongeregeldheden in Almere
Het kan in Almere
Het gaat daar in die wijk echt nog een keer helemaal mis![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Gekookte aardappelstukjes met schil opgebakken met wat knoflook en een sjalotje, opgebakken courgette met rode paprika, runderlapje.
Nomnomnom.
O ik was nog niet in deel 2quote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
De soap gaat gewoon door hoor...ongelovelijk
Vriend van me overleden, Amerika.quote:
De Regenboogbuurt?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:01 schreef iBenny het volgende:
Ongeregeldheden in Almere
Het kan in Almere
Het gaat daar in die wijk echt nog een keer helemaal mis![]()
Welke soap?quote:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vriend van me overleden, Amerika.
Lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en mijn kamer ruikt momenteel naar verse was die aan het drogen is.
Merk jij veel van het overlast? En van de allochtonen?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, Kruidenwijk
Het gaat daar de laatste tijd toch al niet echt goed
De geur van verse wasquote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, dat dacht ik alquote:Op donderdag 23 september 2010 19:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope, Kruidenwijk
Het gaat daar de laatste tijd toch al niet echt goed
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De geur van opdrachten die gemaakt moeten wordenquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Pheno het volgende:
Hier naar vers brood, de bakmachine is bezig
Het overlast?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Merk jij veel van het overlast? En van de allochtonen?
Yup... ik woon naast een klein speeltuintje (voor zover je het een speeltuintje kunt noemenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Merk jij veel van het overlast? En van de allochtonen?
Ja god, aangezien daar de hele tijd over wordt gesproken.quote:
Aha, dat is wel kut dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... ik woon naast een klein speeltuintje (voor zover je het een speeltuintje kunt noemen), maar daar hangen eigenlijk elke avond/nacht wel jongeren. En dr rijd ook best wel vaak zo'n autootje langs om te dealen.
Polizei bellen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... ik woon naast een klein speeltuintje (voor zover je het een speeltuintje kunt noemen), maar daar hangen eigenlijk elke avond/nacht wel jongeren. En dr rijd ook best wel vaak zo'n autootje langs om te dealen.
nee dat bedoel ik niet, het is de overlast, niet hetquote:Op donderdag 23 september 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja god, aangezien daar de hele tijd over word gesproken.
O ik dacht dat ik je gekwetst had ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, het is de overlast, niet het
Ja, daar wil ik het ook nog even over hebbenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O ik dacht dat ik je gekwetst had ofzo.
Heb je niks aanquote:
Lekkere Suri van me so so lobi.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik het ook nog even over hebben
Klinkt als een gerecht. Met lebberkut.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekkere Suri van me so so lobi.
Vogelverschrikker met als hoofd Wilders?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je niks aan
Komen ze ff koekeloeren, gaan ze ff weg en dan als ze weer weg zijn, komen ze weer terug.
Ja, daar zei je al iets over.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als een gerecht. Met lebberkut.
Blijven bellen tot ze actie ondernemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je niks aan
Komen ze ff koekeloeren, gaan ze ff weg en dan als ze weer weg zijn, komen ze weer terug.
En dan in de brand steken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vogelverschrikker met als hoofd Wilders?
Vrijheid van meningsuiting.quote:
Dan verplaatsen ze zich ff ergens anders naartoe, slopen een bushokje en binnen een paar dagen staan ze er weerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blijven bellen tot ze actie ondernemen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vogelverschrikker met als hoofd Wilders?
DIe zijn echtquote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig, Martiniar stopt met het vervoeren van passagiers.
Nooit meer die fantastische posters:
Met Conny naar Cuba
Met Anna naar Aruba
Met Hannah naar Havannah
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekkere Suri van me so so lobi.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan verplaatsen ze zich ff ergens anders naartoe, slopen een bushokje en binnen een paar dagen staan ze er weer
Geef een kusje van mij.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
Ff m'n zwans onder de douche houden.
Kun je me niet wat meer Surinaamse woorden leren? Voor als ik Suri's wil hosselen.quote:
Neem de rest ook ff mee...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:13 schreef Zeroku het volgende:
Ff m'n zwans onder de douche houden.
Wieso.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben te verlegen en durf niks![]()
Ehmmm, volgens mij ga ik heel erg tegenvallen. Ik versta wel alles maar ik spreek eigenlijk geen woordquote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je me niet wat meer Surinaamse woorden leren? Voor als ik Suri's wil hosselen.
Je bent doorgeïntegreerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmmm, volgens mij ga ik heel erg tegenvallen. Ik versta wel alles maar ik spreek eigenlijk geen woord
Ik heb opeens zin in Roti Bakkeljauw.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehmmm, volgens mij ga ik heel erg tegenvallen. Ik versta wel alles maar ik spreek eigenlijk geen woord
Had vanmiddag een afspraak ergens.quote:
"Zullen wij ook een kindje maken?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had vanmiddag een afspraak ergens.
Ik zat in de w8kamer en er kwam best een leuk meisje naast me zitten![]()
Er kwam toen een klein (heel vrolijk![]()
) kind binnen die met veel moeite de deur opende en hard naar zijn mama rende
![]()
![]()
Dat meisje en ik moesten allebei hardop lachen![]()
Toen zat ik te denken zal iets zeggen...
Maar ik wist niet wat en ik durfde niet![]()
dat heb ik nog nooit gegetenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb opeens zin in Roti Bakkeljauw.
Ik had dit gedaan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
"Zullen wij ook een kindje maken?![]()
"
Kloar.
Serieus JJH, ik meen het serieusquote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
"Zullen wij ook een kindje maken?![]()
"
Kloar.
Als je klikt kun je erna weer opnieuw klikken, ondanks the "Thank you" is het dan wel goed gegaan?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:18 schreef iBenny het volgende:
Net ff gestemd voor de MTV EMA's![]()
http://ema.mtv.tv/vote
quote:
Als je suri's wilt hosselen moet je goeie roti leren makenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kun je me niet wat meer Surinaamse woorden leren? Voor als ik Suri's wil hosselen.
"Neuken?"quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nou baal ik![]()
Wat een serieuze opmerkingen allemaalquote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had dit gedaan.
''Haha wat een jolig kind he!''
''Ja, nogal he!''
''Ja, dus wil je boven of onder straks?''
Hey hallotjesquote:
Nee, maar je moet gewoon iets luchtigs zeggen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat een serieuze opmerkening allemaal
Tja, ik zou ook geen reden kunnen verzinnen eigenlijk. Heb je verder oogcontact met haar gehad of iets dergelijks?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
En nou baal ik![]()
Nee, nog steeds niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef Cue_ het volgende:
Ferrari.. dat is wel erg jammer
Weet je nu wel wat je had willen zeggen?
Ik heb geen flauw idee... ik denk siewosie dat dat stemmen vrij weinig uitmaaktquote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je klikt kun je erna weer opnieuw klikken, ondanks the "Thank you" is het dan wel goed gegaan?
Met de televizierring ook, van alles gestemd maar geen bevestiging
quote:
Ik heb op Gaga en Bieber gestemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee... ik denk siewosie dat dat stemmen vrij weinig uitmaakt
Justin Bieber en Lady Gaga gaan er met veel prijzen vandoor... Iedereen blij, feest, joehoe... wat een verassing
Neee bah, geen msnquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet.
Ik kan moeilijk meteen haar msn vragen ofzo...
Toch?
Kun jij goeie roti maken?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je suri's wilt hosselen moet je goeie roti leren maken
Wel haar tel.nummerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet.
Toch?
Jullie zaten beiden in een wachtkamer, dus jullie hebben al iets gemeen. Daar had je over kunnen beginnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet.
Toch?
Ik zou gewoon beginnen bij haar naam en evt telefoonnr.. msn is voor mietjesquote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet.
Toch?
Nou idd!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Justin Bieber en Lady Gaga gaan er met veel prijzen vandoor... Iedereen blij, feest, joehoe... wat een verassing
Ik vertik het om op Bieber te stemmenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb op Gaga en Bieber gestemd.
Ja, even toen we moesten lachen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook geen reden kunnen verzinnen eigenlijk. Heb je verder oogcontact met haar gehad of iets dergelijks?
I know, maar ik wil gewoon dat hij aankomtquote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je genitale wratten?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zaten beiden in een wachtkamer, dus jullie hebben al iets gemeen. Daar had je over kunnen beginnen.
Kan ook negatief zijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, even toen we moesten lachen.
Maar volgens mij keek ze ook af en toe naar me
Ontgroenen komt eerst nog.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef Chowi het volgende:
Pffft, ik sta nog steeds niet in de OP..
Een gek hoedje voor deze postquote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef Chowi het volgende:
Pffft, ik sta nog steeds niet in de OP..
Dat dusquote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou gewoon beginnen bij haar naam en evt telefoonnr.. msn is voor mietjes
(die achterhaal je wel via der hyves of facebook)
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan je genitale wratten?
Mja, das waar.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie zaten beiden in een wachtkamer, dus jullie hebben al iets gemeen. Daar had je over kunnen beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjeuzesquote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben jullie al iets specifieks voor mij in de planning? Want daar ben ik wel benieuwd naar.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Soa's?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, das waar.
Maar wss iets waar ze niet over wil praten met vreemden
Nja, nu kun je er niet zoveel meer mee maar je had best kunnen zeggen dat je even de stad in gaat en of ze zin heeft om mee te gaan. Desnoods lieg je maar dat je een cadeautje moet kopen voor je kleine nichtje en dat je geen idee hebt wat je moet kopenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, even toen we moesten lachen.
Maar volgens mij keek ze ook af en toe naar me
We zijn er nog niet helemaal uit. Iets met appelmoes, dat staat vast.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hebben jullie al iets specifieks voor mij in de planning? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Gangbangquote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hebben jullie al iets specifieks voor mij in de planning? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
Een gekkehoedjespost van Benny.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een gek hoedje voor deze post![]()
[ afbeelding ]
De kipfiletjes neemt ze zelf mee!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De kipfiletjes neemt ze zelf mee!
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mja, das waar.
Maar wss iets waar ze niet over wil praten met vreemdenWe maken er niet iets geinigs van, we leren je wat meer ontspannen ermee om te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
''Ben jij hier ook voor een Soa test''?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Waar was de wachtkamer Pgr, niet de tandarts?
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ow mag je geen grapjes makenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
We maken er niet iets geinigs van, we leren je wat meer ontspannen ermee om te gaan
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We zijn er nog niet helemaal uit. Iets met appelmoes, dat staat vast.
Wat de... Hier is daadwerkelijk een beraad over geweest?quote:
Een gangbang, met appelmoes... je moet ook ff kipfilet meenemen. En iets met stroop, maar dat moet ik nog ff bedenkenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
''Hoe steek jij dat wattenstaafje in je kut? Roeren of steken?''quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
''Ben jij hier ook voor een Soa test''?
Alsof zo'n meid mee de stad in gaatquote:Op donderdag 23 september 2010 19:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nja, nu kun je er niet zoveel meer mee maar je had best kunnen zeggen dat je even de stad in gaat en of ze zin heeft om mee te gaan. Desnoods lieg je maar dat je een cadeautje moet kopen voor je kleine nichtje en dat je geen idee hebt wat je moet kopen
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Stelletje lolbroeken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Kally en ik nemen ontgroenen erg serieus.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Wat de... Hier is daadwerkelijk een beraad over geweest?.
Maar ik doe alleen dingen met kipfilet als het niet rauw is. Ik wil geen salmonella oplopen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Duhquote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Kinderartsquote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
Waar was de wachtkamer Pgr, niet de tandarts?
Pgr is nogal gevoelig wat dat aangaatquote:
Salmonella is het laatste waar je je druk om moet maken als wij je nemen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik doe alleen dingen met kipfilet als het niet rauw is. Ik wil geen salmonella oplopen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Nou ja het is nog altijd beter dan niets doen. Je kunt maar beter weten waar je aan toe bentquote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof zo'n meid mee de stad in gaat
Datum voor de ontgroening wordt 16 oktober zeker.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een gangbang, met appelmoes... je moet ook ff kipfilet meenemen. En iets met stroop, maar dat moet ik nog ff bedenken
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stelletje lolbroeken.Dan moet je er hier niet over beginnen. Er is ook voldoende serieus gereageerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo snel gaat het toch niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Cue_ het volgende:
Jullie gaan te snel voor mij nu
Maar ik kom terug!
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Salmonella is het laatste waar je je druk om moet maken als wij je nemen.
Ohquote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
We maken er niet iets geinigs van, we leren je wat meer ontspannen ermee om te gaan
Precies. De kans is sowieso groter dat ze met AIDS thuisgebracht wordt.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Salmonella is het laatste waar je je druk om moet maken als wij je nemen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pschiey, Psieja, Psciahiea, Pshieaa.....
Zielenknijper!
Wel als je ondertussen zit te eten, tv zit te kijken en te msnenquote:
Daarvoorquote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Datum voor de ontgroening wordt 16 oktober zeker..
Over het weer of over dat kindje beginnen is gewoon een goeie jaquote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je er hier niet over beginnen. Er is ook voldoende serieus gereageerd.
Nou ja als hij hieraan denkt de volgende keer ontspant hij misschien wat en dan is het makkelijker over je verlegenheid heenstappen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je er hier niet over beginnen. Er is ook voldoende serieus gereageerd.
Weetniet... kun je volgende week?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Datum voor de ontgroening wordt 16 oktober zeker..
Die edit zag ik, dame.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]![]()
.
Volgens Benny is dit de liefste SC. Nou, ik weet het niet hoor!
We nemen je lief..... of nietquote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]![]()
.
Smakelijk dan.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel als je ondertussen zit te eten, tv zit te kijken en te msnen
Ben idd genoeg snelheid gewend
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stelletje lolbroeken.Je moet jezelf niet zo serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo serieus nemen.Zeg nog eens nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Kusje op je gekke hoedjequote:Op donderdag 23 september 2010 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]![]()
.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet zo serieus nemen.Hihi ze zei nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nou, eh... Pfoe. Weet niet hoor. Moet nog vanalles doen en zo, huiswerk, drukdrukdruk.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weetniet... kun je volgende week?
Goeie openingszin...quote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef pgrferrari het volgende:
Had zelf ook wat waar ik aan dacht om te zeggen.
quote:Maar ik ben een pussy![]()
thenk yoequote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja als hij hieraan denkt de volgende keer ontspant hij misschien wat en dan is het makkelijker over je verlegenheid heenstappen.
Zo en nu weer genoeg serieus gereageerd
Dus datquote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Pgr, om je een hart onder de riem te steken, je bent echt niet de enige die in zo'n situatie niets durft of weet te zeggen hoor.
Preciesquote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Pgr, om je een hart onder de riem te steken, je bent echt niet de enige die in zo'n situatie niets durft of weet te zeggen hoor.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar 1 x he, het duurt ff voordat het werkt en als je dan denkt ik neem nog een 2e x is het te veelquote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies
Een beetje GHB doet normaal gesproken wonderen
Waarschijnlijk wel, we zijn niet zo origineel qua onderwerpen. Seks seks seks.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb een enorme deja-vu op dit moment over de SC! Dit gesprek is al eerder geweest!
Of zoals die kerels van dat filmpje van vanochtend met het zout door de neus en citroen op de ogen, dan vlieg je vooruitquote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb een enorme deja-vu op dit moment over de SC! Dit gesprek is al eerder geweest!
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar 1 x he, het duurt ff voordat het werkt en als je dan denkt ik neem nog een 2e x is het te veel
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is er aan he fucken in de matrix?! Deja-vu's all over the place! NEO!!!
Kally heeft ervaringquote:Op donderdag 23 september 2010 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar 1 x he, het duurt ff voordat het werkt en als je dan denkt ik neem nog een 2e x is het te veel
Ik heb een droom in je droom geplaatst vannacht. En die droom is weer ontwikkeld door een andere droom.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is er aan he fucken in de matrix?! Deja-vu's all over the place! NEO!!!
Hoorde ik op de radio hoorquote:
Niet met GHB, wel met openingszinnenquote:
Oh. Hoe zag mijn onderbewuste er uitquote:Op donderdag 23 september 2010 19:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een droom in je droom geplaatst vannacht. En die droom is weer ontwikkeld door een andere droom.
Whahahaha jij luisterde ook Eversquote:
Onzeker, hoezo? je hebt het dan toch al een keertje meegemaakt?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
Dejavu's zijn eng.
Ik word er altijd zo verschrikkelijk onzeker van.
Zoals met wat?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
Dejavu's zijn eng.
Dan wordt je pgr?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
Dejavu's zijn eng.
Nee ik joktequote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahaha jij luisterde ook Evers
In eerste instantie zag ik allemaal buttplugs, die heb ik verwisselt met Leonardo Dicaprio's.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Hoe zag mijn onderbewuste er uit? Of ja, hoe heb je mijn onderbewuste er uit laten zien?
Ik denk dat het kerels worst zal wezen waar je mee komtquote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet met GHB, wel met openingszinnen
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onzeker, hoezo? je hebt het dan toch al een keertje meegemaakt?
Ik word van veel dingen onzeker (echt veelquote:Op donderdag 23 september 2010 19:37 schreef JJH het volgende:
Dejavu's zijn eng.
Dat heb ik hier wel vaker... maar toch is het elke keer net iets andersquote:Op donderdag 23 september 2010 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
Tot ik een voorbinddildo omdoequote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kerels worst zal wezen waar je mee komt![]()
Wat voor weer heb jij?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Over het weer te beginnen zoals JJH zei
Hm, kan het niet met Gordon Joseph Levitt? Die vind ik leuker en schattiger.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In eerste instantie zag ik allemaal buttplugs, die heb ik verwisselt met Leonardo Dicaprio's.
Het is hier altijd SEX-SEX-SEX, maar vanochtend leerde ik toch mooi even hoe ik moest wokkenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb ik hier wel vaker... maar toch is het elke keer net iets anders
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus dit gaat me echt veel te hardtot morgen
Ik word onzeker als ik naar een groep mensen moet die ik niet kenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word van veel dingen onzeker (echt veel), maar van deja-vu's eigenlijk nooit. Ben er wel altijd écht van overtuigd dat ik dat gesprek eerder heb meegemaakt
.
JGLquote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, kan het niet met Gordon Joseph Levitt? Die vind ik leuker en schattiger.
Dan weet ik wel dat ik het eerder meegemaakt heb, maar niet hoe ik het toen gedaan/opgelost heb.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word van veel dingen onzeker (echt veel), maar van deja-vu's eigenlijk nooit. Ben er wel altijd écht van overtuigd dat ik dat gesprek eerder heb meegemaakt
.
Ik vond het prachtige afkortingenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is hier altijd SEX-SEX-SEX, maar vanochtend leerde ik toch mooi even hoe ik moest wokken
Oeh dat heb ik ook heur, dan ga ik denken aan wat zij allemaal over mij denken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word onzeker als ik naar een groep mensen moet die ik niet kenIk had vandaag een of andere workshop en dat vind ik echt niet tof
maar ik ga wel 'gewoon'....
quote:
quote:
Toedeloequote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus dit gaat me echt veel te hardtot morgen
O, dat zal mij de reet roesten, de eerste vijf minuten is even aankijken, maar meestal heb ik wel gauw iemand te pakken om wat mee te praten enzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik word onzeker als ik naar een groep mensen moet die ik niet kenIk had vandaag een of andere workshop en dat vind ik echt niet tof
Joahquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het prachtige afkortingen![]()
ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh dat heb ik ook heur, dan ga ik denken aan wat zij allemaal over mij denken.
Oh ik had z'n naam verkeerd omquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JGL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOKNOKquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het prachtige afkortingen![]()
Owquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jeetje Kally, ik zie je nu meteen in een heel ander perspectief
Omdat je homo bent Gordon als eerst, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik had z'n naam verkeerd om. Nou ja.
Ja, gek is dat hequote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nooit déjà-vu's bij momenten, enkel bij locaties. Zoals toen ik voor het eerst in mijn leven in Arnhem was. Ik weet het niet meer precies, maar ik liep langs een heel groot wit gebouw met allemaal klimop langs de muren en ik wist gewoon zeker dat ik daar eerder was geweest.
Maar dat kon natuurlijk helemaal niet..
Ik heb eigenlijk wel redelijk vaak deja vu's... vooral dingen die ik heb gedroomd. Dan denk ik, ik schrijf 'm op. Maar dat vergeet ik danquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nooit déjà-vu's bij momenten, enkel bij locaties. Zoals toen ik voor het eerst in mijn leven in Arnhem was. Ik weet het niet meer precies, maar ik liep langs een heel groot wit gebouw met allemaal klimop langs de muren en ik wist gewoon zeker dat ik daar eerder was geweest.
De verkapte versierderquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
maar meestal heb ik wel gauw iemand te pakken om wat mee te praten enzo.
Ik heb het met beidequote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef Chowi het volgende:
Dat heb ik ook heel erg. Vreselijk. Daarom vind ik meets ook aanvankelijk zo engquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
Tuurlijk. Anders sta ik de hele dag zielig in mijn eentje aan mijn bakje automatenkoffie te nippen.quote:
Ik ben gewoon weer PINO kwijtquote:
Ik weet er nog 1 van toen ik 6 was.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel redelijk vaak deja vu's... vooral dingen die ik heb gedroomd. Dan denk ik, ik schrijf 'm op. Maar dat vergeet ik dan
Vandaag zat ik in een klein clubje en ik was de enige die niemand kende. Ik heb wel een praatje gemaakt maar ik vond het lastig. Ook veel mensen die zichzelf veel te belangrijk vinden ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
O, dat zal mij de reet roesten, de eerste vijf minuten is even aankijken, maar meestal heb ik wel gauw iemand te pakken om wat mee te praten enzo.
Potentieel interessant neuk object.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer PINO kwijt
Ja maar dat is tijdens je werk, toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk. Anders sta ik de hele dag zielig in mijn eentje aan mijn bakje automatenkoffie te nippen.
Dat is wel vervelend ja, en sowieso, mensen die zichzelf belangrijk vinden.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vandaag zat ik in een klein clubje en ik was de enige die niemand kende. Ik heb wel een praatje gemaakt maar ik vond het lastig. Ook veel mensen die zichzelf veel te belangrijk vinden ofzo
Ik ookquote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel erg. Vreselijk. Daarom vind ik meets ook aanvankelijk zo eng.
Oh ja van die "gezellige" mensen die in een kringetje ook niet openstaan voor een nieuw iemand en lekker me-myself-and-I in combi met belangrijk doenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
Ook veel mensen die zichzelf veel te belangrijk vinden ofzo
Dat wel natuurlijk. Maar als ik ergens een dag cursus heb ofzo, probeer ik wel een praatje te maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat is tijdens je werk, toch?
Dat zie ik genoeg taxichauffeurs doen die geen rit hebben.
uhuquote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, en sowieso, mensen die zichzelf belangrijk vinden.
Die vind je hier ook nog wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja van die "gezellige" mensen die in een kringetje ook niet openstaan voor een nieuw iemand en lekker me-myself-and-I in combi met belangrijk doen
Oquote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja van die "gezellige" mensen die in een kringetje ook niet openstaan voor een nieuw iemand en lekker me-myself-and-I in combi met belangrijk doen
Vreselijk is dat ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel redelijk vaak deja vu's... vooral dingen die ik heb gedroomd. Dan denk ik, ik schrijf 'm op. Maar dat vergeet ik dan
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet er nog 1 van toen ik 6 was.
Moesten de e leren schrijven, en ik zei dat hebben we al gedaan, wat dus niet kon, maar ik was ervan overtuigd
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die vind je hier ook nog wel.
En? Wastlekker?quote:
Blijf het iets geweldigs vindenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had dat met een inbraak hier thuis. En als kind heb ik een keer geraden wat er werd gezegd
Ik vind het vooral zo erg als je ziet dat iemand nieuw is en dat niemand die persoon erbij probeert te betrekken.quote:
Iedereen is belangrijk.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja, en sowieso, mensen die zichzelf belangrijk vinden.
Story of my lifequote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vreselijk is dat ja.. In het gedeelte tussen slaap en wakker zijn kom ik vaak met hele goede ideeën voor een verhaal. "Dat onthoud ik wel," denk ik dan. Maar dat werkt ook nooit.
Ja, dat soortquote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
En als jij dan wel die nieuwe erbij betrekt heb je afgedaan volgens "het kliekje"quote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat soortHet zijn ook altijd vrouwen die zo doen
quote:
Met wat voor volk gaan jullie om.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als jij dan wel die nieuwe erbij betrekt heb je afgedaan volgens "het kliekje"Bah
Eerst noem je me allochtoon en nu dit weerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voicerecorder meenemen. Y:quote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Story of my life. Ik bedenk me ook altijd de mooiste dingen als ik in Utrecht door een park fiets, maar als ik thuis kom is de magie verdwenen en is het suf.
Ik ook, maar dat vind ik al van mensen die zichzelf te goed vinden om bepaalde mensen goedemorgen te wensen op de werkvloerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo erg als je ziet dat iemand nieuw is en dat niemand die persoon erbij probeert te betrekken.Bah daar kan ik zo slecht tegen.
Moment, ik pak de OP erbij, kan ik ff vergelijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |