quote:Modern Family is an American comedy TV series. The half-hour series, which was created by Christopher Lloyd and Steven Levitan, is produced by Fox Television Studios and presented in a mockumentary style. In 2010, it won the Emmy Award for Outstanding Comedy Series, as well as two other Emmy Awards, Outstanding Supporting Actor in Comedy Series for Eric Stonestreet, and Outstanding Writing for a Comedy Series for Steven Levitan and Christopher Lloyd.[1][2]
The mockumentary follows the families of Jay Pritchett (Ed O'Neill), his daughter Claire Dunphy (Julie Bowen), and his son Mitchell Pritchett (Jesse Tyler Ferguson) who live in Los Angeles. Claire is a homemaker mom married to Phil Dunphy (Ty Burrell); they have three children. Jay is married to a much younger Colombian woman, Gloria (Sofía Vergara), and is helping her raise her pre-teen son, Manny. Mitchell and his partner Cameron Tucker (Eric Stonestreet) have adopted a Vietnamese baby, Lily.
Gejat zou ik het niet willen noemen, maar het komt inderdaad ook voor in The Office US. (S05E14)quote:Op donderdag 23 september 2010 19:07 schreef RacerDKB het volgende:
En dat doorlopende grapje om namen te onthouden, waar is dat nou van gejat? Ken het uit een andere TV-serie, misschien wel The Office US.
Hehe ja, als Michael en Jan de hoorzitting aan het voorbereiden zijn, maakt hij allemaal van dat soort gedachtesprongetjes om de antwoorden te onthoudenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Gejat zou ik het niet willen noemen, maar het komt inderdaad ook voor in The Office US. (S05E14)
Waar zitten jullie dan ongeveer? Met downloaden. Dat doe ik natuurlijk ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:44 schreef criminal_mind het volgende:
Downloaden via internet gewoon, maar is toevallig vandaag ook begonnen op de nederlandse tv
Over een uurtje komt S02E03 uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 02:50 schreef Stali het volgende:
Waar zitten jullie dan ongeveer? Met downloaden. Dat doe ik natuurlijk ook.
Heb het eerste seizoen binnen.
Oops, vergis me een dagquote:Op woensdag 6 oktober 2010 03:09 schreef Stali het volgende:
Okay. Dus we kunnen nog wel net doen alsof we het legaal kijken.
Viel idd beetje tegen. Vooral de verhaallijn tussen Manny en Jay was heel erg matig gedaan. Waarschijnlijk omdat ze toch niet te veel tegen het Christelijke been wilden schoppen.quote:
Dat was echt episch.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:53 schreef AJ1987 het volgende:
'you can make it up to me by doing my shoulders'![]()
kwam niet meer bij
Die was goed inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:53 schreef AJ1987 het volgende:
'you can make it up to me by doing my shoulders'![]()
kwam niet meer bij
quote:Jaaaa, dat was hem!
quote:nee zijn blijkbaar echt
quote:Ze praat echt zo......Ze doet echt zo........Tja .....Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
nee zijn blijkbaar echt
zie dit filmpje, laatste stukkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 14:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oii Gloria!
Je snapt toch wel dat als borsten van dit voor maat geen ondersteuning hebben de tepels naar het zuiden wijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:The parrot, jaOp zaterdag 23 oktober 2010 10:48 schreef DUK het volgende:
Sofia Vergara is wel erg mooi hoor. Alleen dat accent....dat gaat toch best irritant worden na een tijd.
quote:dat vond ik idd ook helemaal niet zo leuk... beetje makkelijk en te voorspelbaarOp donderdag 28 oktober 2010 22:20 schreef Rauzer het volgende:
Geweldige serie, vooral Phil, Luke en Manny
Laatste aflevering viel inderdaad tegen. Vooral Mitchell als Spiderman was te flauw voor woorden, humor die je normaal niet ziet in MF.
quote:Mitchell vind ik sowieso het minst leuke karakter eigenlijk. Gevolgd door one-face-expression LilyOp donderdag 28 oktober 2010 22:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat vond ik idd ook helemaal niet zo leuk... beetje makkelijk en te voorspelbaar
Ik vond hem ook tegenvallen, maarja, het kan niet altijd goed zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heel erg matige aflevering dit keer.Bijna Modern Family onwaardig Niet één keer echt hard gelachen. Zelfs Phil was niet grappig dit keer.
ik kon er ook wel om lachen hoor.. Geen schateren, maar toch was t best grappig (gelukkig hebben we deze niet uitgekozen voor een modern family meetquote:Op donderdag 4 november 2010 10:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm wel leuk! Wel één van de mindere idd, maar alsnog beter dan menig andere comedyserieMoest wel lachen om die stemmetjes van Lily en het andere commercial-kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh neeemorgen is er geen nieuwe aflevering ivm een of andere awarduitreiking
.
Was niets mis mee inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef Dos37 het volgende:
Die Gloria zag er trouwens wel weer te lekker uit in die jurk
Ik moest ook heel hard lachen om dat pistool en het terug zetten van de 'dislocated shoulder'. En om het huilmoment van Phil en dochters in de auto. Vond het een leuke afleveringquote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef sbientje het volgende:
hij was weer echt superlachenGloria met dat pistool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Danny Trejo ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, die machete-gast zit er ook in
nee dacht ik idd ook, maar ik weet neit meer wanneer...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja Danny Trejo ja.
Volgens mij was dit niet de eerste keer.
De pilot was inderdaad erg goed, seizoen 2 vind ik zelf wat tegenvallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
Net de pilot gezien, best vermakelijk
Ik ga maar eens wat bijlopen met deze serie.
Ik heb alleen nog maar seizoen 1 binnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De pilot was inderdaad erg goed, seizoen 2 vind ik zelf wat tegenvallen
quote:
1 2 | 1/05/11 (We.) 9:00 PM ABC (#2-11) Slow Down Your Neighbors 1/12/11 (We.) 9:00 PM ABC (#2-12) Our Children, Ourselves |
Haha ja! Gisteren 209 en 210 gezien.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat armpje van Lilly aan het eide van aflevering 2.10 ik lag blauw![]()
Die was ook goed jaquote:
ik zag het idd ook jaquote:
Jammer inderdaad!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Hij was best aardig maar die oudste dochter zat er niet in. Laatst ook al een keer volgens mij.
wtf, dat was me helemaal niet opgevallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef Empayes het volgende:
[..]
Read again, ook het nummerbord
[ afbeelding ]
Ja? Ik vond 'm erg leuk, ook vooral die verhaallijn met Jay en die suffe mensen "I'm Steph" en dat rare telefoontjequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef BasvB het volgende:
Mindblown![]()
Deze ep was wel minder als vorige week
Die middelste dochter is anders veel vaker niet te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Hij was best aardig maar die oudste dochter zat er niet in. Laatst ook al een keer volgens mij.
Ik mis Dylan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Een van de briljantste grappen uit de seriequote:
Dat was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Symer het volgende:
[..]
wtf, dat was me helemaal niet opgevallen
slow down to urinate on your neighbours
Wil je per se NL subs dan? Ik heb gewoon de Britse versiequote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer komt seizoen 1 hier trouwens eens op dvd?
CD-WOW/eBay/Zavvi/The Hut?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb geen creditcard en kon geen goede versie vinden. Had 'm al besteld bij een plek waar je met paypal kon betalen, maar er werd niks geleverd, dus zet m'n hoop nu maar op een eventuele dvd die ik gewoon in de winkel kan kopen.
Die is leuk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef Dos37 het volgende:
Deze was geniaal, vooral de Claire/Phil/Gloria/Al Bundy storyline was goed.
Ik vind hem vooral genant, en daardoor moeilijk om naar te kijken.quote:Die met die homo's was minder.
Da's een of andere hippe remake, Shout is een Beatles-nummer - dat 'a little bit louder now' komt gewoon uit het liedje.quote:
Dat viel mij ook meteen op. Niet simpel braaf missionary zoals meestal in Amerikaanse series als er al sex in zit, maar gewoon goed hard aan het sexen in doggystyle.quote:
ik vond luke ook weer zo grappigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik vond de verhaallijn van Cam & Mitch ook erg leuk hoor. En de kinderen waren deze episode erg grappig. Alex die haar ogen ging wassen met zeep
Deed me wel een beetje denken aan Mitch bij z'n nieuwe baas. Waar hij toen die auto parkeerde op zo'n draaischijf ofzo? Voelde een beetje als inspiratieloos. Maar desalniettemin weer grappig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik vond de verhaallijn van Cam & Mitch ook erg leuk hoor. En de kinderen waren deze episode erg grappig. Alex die haar ogen ging wassen met zeep
Het nummer dat je in die video hoort is het origineel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Da's een of andere hippe remake, Shout is een Beatles-nummer - dat 'a little bit louder now' komt gewoon uit het liedje.
die reacties van phil ook met dat gesprek tussen claire en gloriaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Deed me wel een beetje denken aan Mitch bij z'n nieuwe baas. Waar hij toen die auto parkeerde op zo'n draaischijf ofzo? Voelde een beetje als inspiratieloos. Maar desalniettemin weer grappig.
Die hele conversatie tussen Claire en Gloria![]()
het feit dat je ze benoemd als homofielen zegt al genoeg jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Jammer van dat lijntje met die homofielen, de rest van de aflevering vond ik wel continu grappig vooral met die kinderen.
Wat heeft dat er mee te maken man, ik kon gewoon zo 1,2,3 niet op de namen komen. Met "homofielen" is toch wel duidelijk wie ik bedoel. De ene aflevering vind ik ze wel grappig de andere niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het feit dat je ze benoemd als homofielen zegt al genoeg ja
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken man, ik kon gewoon zo 1,2,3 niet op de namen komen. Met "homofielen" is toch wel duidelijk wie ik bedoel. De ene aflevering vind ik ze wel grappig de andere niet.
quote:Homofiel wordt door veel homoseksuelen als een verhullend en denigrerend woord beschouwd, een eufemisme dat de seksualiteit ontkent .
Wat een huillies, zo was het in ieder geval niet bedoeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Homofiel wordt door veel homoseksuelen als een verhullend en denigrerend woord beschouwd, een eufemisme dat de seksualiteit ontkent .
Phil is briljant, vrijwel al zijn zinnen zijn gewoon precies raak. Fijn ook dat de schrijvers hem niet een 13-in-een-dozijn domme vader hebben gemaakt, hij heeft echt wel zijn heldere momenten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben hier een week geleden aan begonnen, ben al helemaal bij en vind het heerlijk. Vooral Phil. Ik zie veel overeenkomsten met Michael van The Office en dat vind ik helemaal niet erg.
Misschien vanwege de Superbowl-gekte? Fox heeft deze week ook niets aan series. Ik kan me voorstellen dat de zenders hun eps (en dus reclame-inkomsten) niet willen verspillen als toch niemand kijkt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef Lithia het volgende:
Waarom kwam er geen nieuwe aflevering deze week?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef BasvB het volgende:
Ok aflevering.
De scene dat Phil Claire probeert te versieren in de bar is wel gaaf, met een
paar quotes
"Suprising i know, im usualy pretty good at catching things from women in bars"
"I'll be upstairs Clive don't be to long"
"I never do"
Ja klopt, hopelijk gaat die focus nu meer naar Sarah Hyland (ff character-naam vergeten)quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Dos37 het volgende:
Ze leggen niet meet zoveel nadruk op de tieten van Gloria.
Jammer iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:06 schreef Dos37 het volgende:
Ze leggen niet meet zoveel nadruk op de tieten van Gloria.
Hahahaha en dan vooral die blik van Claire na elke foute zin!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:25 schreef BasvB het volgende:
Ok aflevering.
De scene dat Phil Claire probeert te versieren in de bar is wel gaaf, met een
paar quotes
"Suprising i know, im usualy pretty good at catching things from women in bars"
"I'll be upstairs Clive don't be to long"
"I never do"
Dat zeg je na elke episodequote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:55 schreef DUK het volgende:
en de homo's iets te ver doorgevoerd. Prima aflevering verder..
Nu doe je het er gewoon omquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuke afl. dat lijntje met die homofielen vond ik dit keer meer geslaagd dan de vorige afl. wat toch echt een dieptepunt was. Verder vond ik Claire en Gloria bovengemiddeld goed acteren.
Niet weer deze discussie he? Ik kijk de serie met plezier, ik ben gewoon slecht in het onthouden van namen. Deze twee bedoel ik dus:quote:
Haha ik zie deze foto nu voor het eerst dus het zal al wel bekend zijn, maar hebben ze nu een muurschildering van hunzelf gemaakt daar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:39 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Niet weer deze discussie he? Ik kijk de serie met plezier, ik ben gewoon slecht in het onthouden van namen. Deze twee bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
Ja, in de babykamerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha ik zie deze foto nu voor het eerst dus het zal al wel bekend zijn, maar hebben ze nu een muurschildering van hunzelf gemaakt daar?
Het kwam inderdaad voor in een van de eerste afleveringen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef Lithia het volgende:
Ja, volgens mij was die foto van het eerste seizoen.
Het is maar wat voor betekenis je er zelf aan koppelt het, net zoals mensen die zich heel hard beledigd voelen als iemand een keer kanker zegt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat meer om het gebruik van het woord "homofiel", wat een heel andere connotatie heeft dan bijv. homo.
Het is natuurlijk wel leuker als iedereen zich fijn voelt in dit topic en elkaar een beetje respecteert, zelfs als je het woord niet beledigend vindt. Het is niet dat de halve woordenboek gecensureerd wordt als we die vier letters achterwege laten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Het is maar wat voor betekenis je er zelf aan koppelt het, net zoals mensen die zich heel hard beledigd voelen als iemand een keer kanker zegt.
Het verschilt per persoon. In dit topic blijkt het toch dat het minder goed wordt gewaardeerd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Net alsof een homo zich opeens beledigd voelt als iemand 2 homo's "de homofielen" noemt? Dit is net zoals blanken die verontwaardigd zijn als iemand racistisch jegens negers is, terwijl een neger het niet eens zo erg vind.
Als iemand het zonder gene over nikkers heeft gaan mijn haren toch wel overeind staan hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Net alsof een homo zich opeens beledigd voelt als iemand 2 homo's "de homofielen" noemt? Dit is net zoals blanken die verontwaardigd zijn als iemand racistisch jegens negers is, terwijl een neger het niet eens zo erg vind.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 03:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iedereen moet zich fijn voelen in een topic... Wat een dieptepunt is dit zeg! Het is INTERNET! Wat maakt het nou uit wat iemand zegt, je beledigd voelen is vrijwel onmogelijk!
Of het nou pun intended was of niet, dit was ook weer niet nodig. Het is 'maar' een discussie, niemand hoeft op te rotten alleen als ze niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Dus flikker lekker op (pun intended).
Toen ik het voor het eerst las, paste het prima bij elkaar, vandaar de verwarring, sorry.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was inderdaad even te lui om te quoten, dacht dat het wel over zou komen..
Ik heb voor mezelf het gevoel dat ik pas gekwetst kan worden als ik een bepaalde band met iemand heb, hoe kort of nieuw die band is. Zoiets heb ik niet met een van de honderden usernames op FOK!.
Maar goed, daar mag je natuurlijk anders over denken.
I'll be in my bunk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Aii nu heb ik weer dat beeld van Claire in doggy style postition in mijn hoofd...
wel dus, ik kan veel hebben, flikker, poot, nicht, homo, gay, queen, maar homofiel vind ik echt een afschuwelijk woord.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Claire.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Aii nu heb ik weer dat beeld van Claire in doggy style postition in mijn hoofd...
Oke, dus laten we ze nu voor altijd maar "de twee flikkers" noemenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wel dus, ik kan veel hebben, flikker, poot, nicht, homo, gay, queen, maar homofiel vind ik echt een afschuwelijk woord.
Dat is een woord uitgevonden door de kerk uitgevonden dat je in de kerk best homofiel mag zijn als je maar geen homosexueel bent.
Gruwelijk echt!
Frasier, back to youquote:Op zondag 13 februari 2011 17:10 schreef opgebaarde het volgende:
te hilarisch deze serie, aflevering op aflevering weer.
Waar komen de schrijvers vandaan (zoals, wat voor oude series)?
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:23 schreef BasvB het volgende:
Met make up:
[ afbeelding ]
Zonder....:|
[ afbeelding ]
Natuurlijk, wij praten ook over ons voorkeur.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:02 schreef DUK het volgende:
Prachtige vrouwen allebei. Voor ieder wat wilds.
daarom staat er toch 'ook' in mijn postquote:
Ik schrok er van dat ze zo gewoontjes is in het echt. Nu weet ik natuurlijk wel dat make-up veel kan doen, maar dat iemand die zo van haar uiterlijk profiteert (en ze staat vrijwel elk jaar wel in een 's werelds meest sexy vrouwen-lijstje) eigenlijk helemaal geen noemenswaardig uiterlijk heeft vind ik toch wel van een barf-smiley-waardige nepheid getuigen.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:36 schreef sbientje het volgende:
nah, zo erg is het toch helemaal niet? het is niet zo'n voordelige foto en haar ogen kunnen idd wel een lijntje gebruiken, maar verder..
Ik vind dat meer getuige van jouw (en met je vele) enorme onkunde om echte natuurlijke schoonheid te onderscheiden van met make-up en push-up bhs gecreëerde schoonheid.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik schrok er van dat ze zo gewoontjes is in het echt. Nu weet ik natuurlijk wel dat make-up veel kan doen, maar dat iemand die zo van haar uiterlijk profiteert (en ze staat vrijwel elk jaar wel in een 's werelds meest sexy vrouwen-lijstje) eigenlijk helemaal geen noemenswaardig uiterlijk heeft vind ik toch wel van een barf-smiley-waardige nepheid getuigen.
Getuige deze fotoquote:Op maandag 14 februari 2011 17:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat het een combinatie is van vermoeidheid, belichting en stress (haar vriend heeft een ernstig ongeluk gehad). Ik denk, ook op basis van die foto, dat ze er ook zonder make up een stuk beter uit kan zien dan dit.
beetjequote:Op maandag 14 februari 2011 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Getuige deze foto
[ afbeelding ]
OK, misschien een béétje make-up.
Maar ze glimt enormquote:Op maandag 14 februari 2011 17:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
beetjeer zit genoeg voor een halve muur op.
Ik gok op Cam. Hem in een te strakke short is onweerstaanbaarquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef Grunge. het volgende:
Wat een leuke aflevering weer. (Ik wil weten op wie die crush was!)
Ja, dat is waar, maar Mitchell is een gingerquote:Op maandag 14 februari 2011 21:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik gok op Cam. Hem in een te strakke short is onweerstaanbaar
Als ik ook even mag antwoordenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:05 schreef Orbis het volgende:
De actrice achter Clair(e?) was wel lekker op dreef, tijdens de tirade tegen haar moeder op het feestje dacht ik echt even dat de bloedvaten in haar nek zouden knappen.
Verder was het wel een aardige aflevering, niet bijzonder. Fizbo is altijd leuk.
@shiNinG_staR, welke gimmick is 'I got Gloria'? Ik herken hem zo even niet.
Klopt, leuke running gag is datquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Als ik ook even mag antwoordenVolgens mij verwijst dat naar Phil die elke keer als Gloria dreigt te vallen (o.i.d.) roept: I got Gloria! Zo ook vandaag.
Ah, natuurlijk! En ieder antwoord wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:30 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Als ik ook even mag antwoordenVolgens mij verwijst dat naar Phil die elke keer als Gloria dreigt te vallen (o.i.d.) roept: I got Gloria! Zo ook vandaag.
Dat vond ik ook leuk aan deze en vorige aflevering, dat ze dingen terughalen die vorig seizoen gebeurden. Zoals dat koppel dat Claire en Phil speelden op Valentijnsdag. En dit keer Fizbo en die moeder die langs komt voor de verjaardag van Lilly.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm ook iets minder. Maar wel tof dat ze in deze serie zoveel gimmicks uit eerdere afleveringen terughalen. Vorige week ook al met Clive Bixby, nu Fizbo en I got Gloria.
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 enorm vindt tegenvallen in vergelijking met seizoen 1?
Nee hoor. Ik vond vooral Gloria ook tegenvallen. In seizoen 1 was dat accent geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik de enige die seizoen 2 enorm vindt tegenvallen in vergelijking met seizoen 1?
Enorm tegenvallen niet. Dat vind ik overdreven. Maar ik vind het ook wel minder. Waar seizoen 1 een dikke 9 was is seizoen 2 een 8. Al kan dat ook liggen aan het feit dat ik seizoen 1 in een week ofzo had gekeken, dan vallen de mindere episodes altijd minder op dan als je er op moet wachten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Grappig hoe dat per persoon kan verschillen: ik vond de aflevering van vorige week juist een van de leukste tot nu toe in de hele serie. Moest een aantal keer erg lachen (de reactie op Gloria nadat ze die rare stem deed bij het kinderboek, toen Mitchell aan de telefoon zei dat ze in high school zulke freaks hadden gedate en Cam tevoorschijn sprong als clown).quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond dit eerlijk gezegd een van de mindere afleveringen uit de serie so far..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Danzig het volgende:
Ik wist overigens niet dat Gloria eigenlijk een blondine is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |