Ik vond hem ook tegenvallen, maarja, het kan niet altijd goed zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Heel erg matige aflevering dit keer.Bijna Modern Family onwaardig Niet één keer echt hard gelachen. Zelfs Phil was niet grappig dit keer.
ik kon er ook wel om lachen hoor.. Geen schateren, maar toch was t best grappig (gelukkig hebben we deze niet uitgekozen voor een modern family meetquote:Op donderdag 4 november 2010 10:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond 'm wel leuk! Wel één van de mindere idd, maar alsnog beter dan menig andere comedyserieMoest wel lachen om die stemmetjes van Lily en het andere commercial-kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh neeemorgen is er geen nieuwe aflevering ivm een of andere awarduitreiking
.
Was niets mis mee inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 16:43 schreef Dos37 het volgende:
Die Gloria zag er trouwens wel weer te lekker uit in die jurk
Ik moest ook heel hard lachen om dat pistool en het terug zetten van de 'dislocated shoulder'. En om het huilmoment van Phil en dochters in de auto. Vond het een leuke afleveringquote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef sbientje het volgende:
hij was weer echt superlachenGloria met dat pistool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |