SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Danny Trejo ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, die machete-gast zit er ook in
nee dacht ik idd ook, maar ik weet neit meer wanneer...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja Danny Trejo ja.
Volgens mij was dit niet de eerste keer.
De pilot was inderdaad erg goed, seizoen 2 vind ik zelf wat tegenvallenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef remlof het volgende:
Net de pilot gezien, best vermakelijk
Ik ga maar eens wat bijlopen met deze serie.
Ik heb alleen nog maar seizoen 1 binnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De pilot was inderdaad erg goed, seizoen 2 vind ik zelf wat tegenvallen
quote:
| 1 2 | 1/05/11 (We.) 9:00 PM ABC (#2-11) Slow Down Your Neighbors 1/12/11 (We.) 9:00 PM ABC (#2-12) Our Children, Ourselves |
Haha ja! Gisteren 209 en 210 gezien.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat armpje van Lilly aan het eide van aflevering 2.10 ik lag blauw![]()
Die was ook goed jaquote:
ik zag het idd ook jaquote:
Jammer inderdaad!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Hij was best aardig maar die oudste dochter zat er niet in. Laatst ook al een keer volgens mij.
wtf, dat was me helemaal niet opgevallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef Empayes het volgende:
[..]
Read again, ook het nummerbord
[ afbeelding ]
Ja? Ik vond 'm erg leuk, ook vooral die verhaallijn met Jay en die suffe mensen "I'm Steph" en dat rare telefoontjequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef BasvB het volgende:
Mindblown![]()
Deze ep was wel minder als vorige week
Die middelste dochter is anders veel vaker niet te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Hij was best aardig maar die oudste dochter zat er niet in. Laatst ook al een keer volgens mij.
Ik mis Dylan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Dos37 het volgende:
Een van de briljantste grappen uit de seriequote:
Dat was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Symer het volgende:
[..]
wtf, dat was me helemaal niet opgevallen
slow down to urinate on your neighbours
Wil je per se NL subs dan? Ik heb gewoon de Britse versiequote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer komt seizoen 1 hier trouwens eens op dvd?
CD-WOW/eBay/Zavvi/The Hut?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb geen creditcard en kon geen goede versie vinden. Had 'm al besteld bij een plek waar je met paypal kon betalen, maar er werd niks geleverd, dus zet m'n hoop nu maar op een eventuele dvd die ik gewoon in de winkel kan kopen.
Die is leuk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef Dos37 het volgende:
Deze was geniaal, vooral de Claire/Phil/Gloria/Al Bundy storyline was goed.
Ik vind hem vooral genant, en daardoor moeilijk om naar te kijken.quote:Die met die homo's was minder.
Da's een of andere hippe remake, Shout is een Beatles-nummer - dat 'a little bit louder now' komt gewoon uit het liedje.quote:
Dat viel mij ook meteen op. Niet simpel braaf missionary zoals meestal in Amerikaanse series als er al sex in zit, maar gewoon goed hard aan het sexen in doggystyle.quote:
ik vond luke ook weer zo grappigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik vond de verhaallijn van Cam & Mitch ook erg leuk hoor. En de kinderen waren deze episode erg grappig. Alex die haar ogen ging wassen met zeep
Deed me wel een beetje denken aan Mitch bij z'n nieuwe baas. Waar hij toen die auto parkeerde op zo'n draaischijf ofzo? Voelde een beetje als inspiratieloos. Maar desalniettemin weer grappig.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik vond de verhaallijn van Cam & Mitch ook erg leuk hoor. En de kinderen waren deze episode erg grappig. Alex die haar ogen ging wassen met zeep
Het nummer dat je in die video hoort is het origineel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Da's een of andere hippe remake, Shout is een Beatles-nummer - dat 'a little bit louder now' komt gewoon uit het liedje.
die reacties van phil ook met dat gesprek tussen claire en gloriaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Deed me wel een beetje denken aan Mitch bij z'n nieuwe baas. Waar hij toen die auto parkeerde op zo'n draaischijf ofzo? Voelde een beetje als inspiratieloos. Maar desalniettemin weer grappig.
Die hele conversatie tussen Claire en Gloria![]()
het feit dat je ze benoemd als homofielen zegt al genoeg jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Jammer van dat lijntje met die homofielen, de rest van de aflevering vond ik wel continu grappig vooral met die kinderen.
Wat heeft dat er mee te maken man, ik kon gewoon zo 1,2,3 niet op de namen komen. Met "homofielen" is toch wel duidelijk wie ik bedoel. De ene aflevering vind ik ze wel grappig de andere niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het feit dat je ze benoemd als homofielen zegt al genoeg ja
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken man, ik kon gewoon zo 1,2,3 niet op de namen komen. Met "homofielen" is toch wel duidelijk wie ik bedoel. De ene aflevering vind ik ze wel grappig de andere niet.
quote:Homofiel wordt door veel homoseksuelen als een verhullend en denigrerend woord beschouwd, een eufemisme dat de seksualiteit ontkent .
Wat een huillies, zo was het in ieder geval niet bedoeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Tim86 het volgende:
Homofiel wordt door veel homoseksuelen als een verhullend en denigrerend woord beschouwd, een eufemisme dat de seksualiteit ontkent .
Phil is briljant, vrijwel al zijn zinnen zijn gewoon precies raak. Fijn ook dat de schrijvers hem niet een 13-in-een-dozijn domme vader hebben gemaakt, hij heeft echt wel zijn heldere momenten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 06:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben hier een week geleden aan begonnen, ben al helemaal bij en vind het heerlijk. Vooral Phil. Ik zie veel overeenkomsten met Michael van The Office en dat vind ik helemaal niet erg.
Misschien vanwege de Superbowl-gekte? Fox heeft deze week ook niets aan series. Ik kan me voorstellen dat de zenders hun eps (en dus reclame-inkomsten) niet willen verspillen als toch niemand kijkt.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:10 schreef Lithia het volgende:
Waarom kwam er geen nieuwe aflevering deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |