Een van de briljantste grappen uit de seriequote:
Dat was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef Symer het volgende:
[..]
wtf, dat was me helemaal niet opgevallen
slow down to urinate on your neighbours
Wil je per se NL subs dan? Ik heb gewoon de Britse versiequote:Op zondag 16 januari 2011 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer komt seizoen 1 hier trouwens eens op dvd?
CD-WOW/eBay/Zavvi/The Hut?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb geen creditcard en kon geen goede versie vinden. Had 'm al besteld bij een plek waar je met paypal kon betalen, maar er werd niks geleverd, dus zet m'n hoop nu maar op een eventuele dvd die ik gewoon in de winkel kan kopen.
Die is leuk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:01 schreef Dos37 het volgende:
Deze was geniaal, vooral de Claire/Phil/Gloria/Al Bundy storyline was goed.
Ik vind hem vooral genant, en daardoor moeilijk om naar te kijken.quote:Die met die homo's was minder.
Da's een of andere hippe remake, Shout is een Beatles-nummer - dat 'a little bit louder now' komt gewoon uit het liedje.quote:
Dat viel mij ook meteen op. Niet simpel braaf missionary zoals meestal in Amerikaanse series als er al sex in zit, maar gewoon goed hard aan het sexen in doggystyle.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |