Op een plek waar de zon niet schijntquote:
Als Mike in mijn kast zou zitten zou ik me een hoedje schrikkenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Onder in de kast? Samen met Mike?
Daar heb je een regenjas voor nodigquote:
mannen met hoeden wel dan?quote:
Ik zou zo'n hoedje graag ondersteboven dragen om het vol te kotsen bij het zien van zo'n outfitquote:Op donderdag 23 september 2010 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
sommige mannen ook dandy's, of dragqueens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh yeahquote:Op donderdag 23 september 2010 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mannen met hoeden wel dan?
Da's johnny Weir toch? Die vind ik echt geweldigquote:Op donderdag 23 september 2010 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
sommige mannen ook dandy's, of dragqueens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt het niet oz op dandy's/quote:Op donderdag 23 september 2010 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou zo'n hoedje graag ondersteboven dragen om het vol te kotsen bij het zien van zo'n outfit
Ik vind een hoed bij een man wel kunnen maar dan moet het wel een échte man zijn ja... en daar schaal ik bovenstaande heren niet op inquote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je hebt het niet oz op dandy's/
Ik droeg ook zo'n hoedje op de middelbare school , was huge Boy George fan, gek he dat ik gepest werd
[ [url=img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif]afbeelding[/url] ][/img]
[ afbeelding ]
[ [url=
http://www.superiorpics.com/pictures2/Boy_George_08590.jpg]afbeelding[/url] ]
graag een voorbeeldplaatje danquote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind een hoed bij een man wel kunnen maar dan moet het wel een échte man zijn ja... en daar schaal ik bovenstaande heren niet op in
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
graag een voorbeeldplaatje dan
Ik word er niet wild van!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef wonderer het volgende:
Wilde ook niet?Nou zeg. Die was nog wel getrouwd en had twee kinderen.
Ja, dat dus. *sop*quote:
Met "échte man" bedoelt ie natuurlijk "knappe man".quote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef wonderer het volgende:
Wilde ook niet?Nou zeg. Die was nog wel getrouwd en had twee kinderen.
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat er een homo slowchat in ONZ staat, betekent dat dat de mods van FOK! homo's onzin vinden![]()
Niet de mods, de admin.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat er een homo slowchat in ONZ staat, betekent dat dat de mods van FOK! homo's onzin vinden![]()
Ja, Eindhoven vinden we ook ONZ.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En als je homo bent én in Eindhoven woont uit eindhoven komt?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, Eindhoven vinden we ook ONZ.
Je hebt het vast zwaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als je homo bent én in Eindhoven woont?
Die animatiefilm met die uilen? Echt?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Owls of Ga'Hoole
Die moet ik zien
Ja!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die animatiefilm met die uilen? Echt?
Eindelijk iemand wiens mond groot genoeg is?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Vlarp het volgende:
OMG de nieuwe Glee!!!!
Ik wil die nieuwe jongen
Ik wil ook zo veelquote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Vlarp het volgende:
OMG de nieuwe Glee!!!!
Ik wil die nieuwe jongen
How many balls do fit in there!?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand wiens mond groot genoeg is?
Sterretjequote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet wie van de 4 Oh Cherso-dudes nu het meest kansloos vind
Mwa, ik vond 'm niet zo hoor. Inderdaad een aparte mond.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Vlarp het volgende:
OMG de nieuwe Glee!!!!
Ik wil die nieuwe jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Met die rare grote waffel?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Vlarp het volgende:
OMG de nieuwe Glee!!!!
Ik wil die nieuwe jongen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Hoedjes topic?Jij kunt het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Gelukkig woon ik 5 minuten van het station dus ik kan me even thuis omkleden... en het concert is ook 5 minuten bij me vandaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Dus je komt in een met bier bekledderd shirtje?
En dan komt ie van friso vandaan met een wijn bekledderd shirt, homo's kennende.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Dus je komt in een met bier bekledderd shirtje?
Zoetewittewijnmetijsvlekken zie je niet zo goedquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dan komt ie van friso vandaan met een wijn bekledderd shirt, homo's kennende.
quote:
Anders heb ik voor niks 26 euro uitgegeven aan een kamer.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat heb ik ook altijd op de dag zelf!
Met Lowlands, concerten, reizen etc.
En als ik dan eenmaal onderweg ben is't over.
Bier gooien is nog tot daar aan toe... maar als mijn shirt gescheurd wordt vallen er klappenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Dat scheelt, want het staat bekend om shirts scheuren en bier gooien
Friso?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Dat scheelt, want het staat bekend om shirts scheuren en bier gooien
Wat is dat voor vaag goedkoop hotelquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders heb ik voor niks 26 euro uitgegeven aan een kamer.
Nee dat was een garpje van Ang3l. Die wilde me in één of andere jeugdherberg neerplempen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is dat voor vaag goedkoop hotel
Niks mis mee... jong vleesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat was een garpje van Ang3l. Die wilde me in één of andere jeugdherberg neerplempen.
In zo'n stay okay ding of zo? Goh... leuk...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dat was een garpje van Ang3l. Die wilde me in één of andere jeugdherberg neerplempen.
Dat jonge vlees zal vast ook wel op Friso zijn.quote:
Je blijft lachen met die Brabo's.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In zo'n stay okay ding of zo? Goh... leuk...
Wat een slechte garp...
Brabantquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je blijft lachen met die Brabo's.
Rib uit je lijf! (kun je jezelf wel beter pijpen)quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders heb ik voor niks 26 euro uitgegeven aan een kamer.
Ik zou een oud shirt aandoen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bier gooien is nog tot daar aan toe... maar als mijn shirt gescheurd wordt vallen er klappen
Budgethotel is geen jeugdherbergquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gaf toch al aan wat het wasquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je blijft lachen met die Brabo's.
Nóg beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rib uit je lijf! (kun je jezelf wel beter pijpen)
In 2003 was het mijn ex nog niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zou je je ex altijd bezoeken?
Dat is eerder een bareback-hostel dan een backpack-hostel?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben wel ergens een backpack-hostel, in de gaystraat zit dat
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is eerder een bareback-hostel dan een backpack-hostel?
Wat een Stroekiesque grapje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is eerder een bareback-hostel dan een backpack-hostel?
En hij lijkt nog wel zo op Steve!quote:
Ja hij is even weg...moest even plassen en je weet hoe lang dat kan duren bij oude mannen.quote:
Op de bank gaat niet meer en in mijn bed slaapt niemand behalve ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Waarom slaap je niet gewoon bij Ang3l op de bank/in bed?
Nou ja, en wat je vanavond weet op te pikken he. We weten allemaal hoe je te werk gaat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de bank gaat niet meer en in mijn bed slaapt niemand behalve ik
Waar slapen al die scharrels en vriendjes van je dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de bank gaat niet meer en in mijn bed slaapt niemand behalve ik
In het bareback-hostel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar slapen al die scharrels en vriendjes van je dan?
Tja, prostaat zo groot als een tennisbal hequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hij is even weg...moest even plassen en je weet hoe lang dat kan duren bij oude mannen.
Nee morgen een grote reunie van de middelbare school.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, en wat je vanavond weet op te pikken he. We weten allemaal hoe je te werk gaat.
Geen idee? Thuis?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En als ze lekker fout zijn en knap stuurt ie ze vanavond door naar mij hoorde ik net.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als ik op weg wil gaan naar het feest de hotelbar en ook wel heel aantrekkelijk uitziet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht dat er al een grote orgie bezig is als ik mijn entree maak
Ik weet waar je zit, dus verwacht dat maar nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als ik op weg wil gaan naar het feest de hotelbar en ook wel heel aantrekkelijk uitziet.
Ik neem een psycholoog mee, dus je kunt er direct over praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
SAJ voor de eerste keer ontmoeten. Dat vind ik eng.
SAJ IS eng!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hem ook nog maar 1x vluchtig gezien, maar ach, wij staan toch al snel ladderzat te shaken op de blokken, he Erike?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je hebt nu al een kater en nog geen druppel gedronken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef Vlarp het volgende:
Echt heh, de dag dat je salaris wordt gestort, en gelijk graaien er al weer bedrijven geld weg
Het is hooguit irritatiequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus je hebt nu al een kater en nog geen druppel gedronken?
Nee, dat doen we pas als alle losers vroeg naar huis zijn gegaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog maar 1x vluchtig gezien, maar ach, wij staan toch al snel ladderzat te shaken op de blokken, he Erike?
O jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat doen we pas als alle losers vroeg naar huis zijn gegaan.
Ik ga zaterdag pas weer naar huis. Dat wordt dus lang wachten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat doen we pas als alle losers vroeg naar huis zijn gegaan.
Ik zal wel moeten aangezien ik niet bij jou mag blijven slapen hequote:
Het erge is dat ik dat beeld nog steeds glashelder op mijn netvlies heb staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog maar 1x vluchtig gezien, maar ach, wij staan toch al snel ladderzat te shaken op de blokken, he Erike?
Van je vrouw niet bedoel je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten aangezien ik niet bij jou mag blijven slapen he
Je mag vast wel op zijn balkon plaatsnemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten aangezien ik niet bij jou mag blijven slapen he
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dat beeld nog steeds glashelder op mijn netvlies heb staan.
SAJ kennende: negatief...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oei, ik weet niet of dat positief of negatief is!
*mompelt iets over een nieuwe bankquote:
Dat was "kunnen" en niet "mogen"quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*mompelt iets over een nieuwe bank
Wat heb jij afgelopen weekend uitgevreten op die bank dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was "kunnen" en niet "mogen"
Alhoewel..... als ik me afgelopen weekend bedenk.... dat wil ik ECHT niet op mijn nieuwe bank hebben!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was "kunnen" en niet "mogen"
Alhoewel..... als ik me afgelopen weekend bedenk.... dat wil ik ECHT niet op mijn nieuwe bank hebben!![]()
![]()
![]()
![]()
met name die fletse ogen zeker, dat uitgebluste...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dat beeld nog steeds glashelder op mijn netvlies heb staan.
Je begint steeds vervelender te worden, wist je dat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met name die fletse ogen zeker, dat uitgebluste...
Je hebt 2 uur geplast, leef je nog wel!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Stroekie het volgende:
Heb ik wat gemist toen ik even gimg plassen ?
Je wordt gewoon langzaam aan een Brabanderquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vlarp het volgende:
"En ik denk aan Brabant, want daar brandt nog licht"
Gatver! Ik zit met Guus in m'n hoofd
Hij zal wel helemaal verrimpeld zijn nu... voor zover dat proces al niet in gang was gezet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt 2 uur geplast, leef je nog wel!?
Beter Guus in je hoofd dan op je nieuwe bank.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vlarp het volgende:
Gatver! Ik zit met Guus in m'n hoofd
amper maar ik sla me vannacht wel door friso heenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt 2 uur geplast, leef je nog wel!?
en harigquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal wel helemaal verrimpeld zijn nu... voor zover dat proces al niet in gang was gezet!
Tof voor je!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vlarp het volgende:
Jippidoo! Ik zit met Guus in m'n hoofd
Beter 10 Brabanders in de lucht dan 1 in de handquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je wordt gewoon langzaam aan een Brabander
Nou je valt wel op verwijfd, dat is niet echt een goed teken voor me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
Steve is nog vrouwelijker, daar val ik op
Een slappe hand ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Verwijfde kerels
Daar krijg ik altijd een slappe van
Ik hoop op een kabelbreuk bij Dordrecht ofzo vanavond!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beter 10 Brabanders in de lucht dan 1 in de hand
Dan hoeft Vlarp in ieder geval niet bang te zijn dat ie zijn vriend aan jou verliest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Verwijfde kerels
Daar krijg ik altijd een slappe van
Wie zegt dat ik Steve verwijfd vind?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan hoeft Vlarp in ieder geval niet bang te zijn dat ie zijn vriend aan jou verliest.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou je valt wel op verwijfd, dat is niet echt een goed teken voor me.
Beter 10 Rotterdammers de lucht in dan de lucht van 1 Rotterdammer in Brabant?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop op een kabelbreuk bij Dordrecht ofzo vanavond!
Kut ze hebben mijn koffertje te vroeg gevondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)til-bij-tilburg.html
be carefull what you wish for, it might come truequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Frisogate XL is een feit.
en ik maar denken dat Kug dit geregeld hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut ze hebben mijn koffertje te vroeg gevonden
Wat is de gate dan precies?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Frisogate XL is een feit.
Die lijkt me best tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19164
Hij komt, hij komt.......
Hij lijkt me zo slecht dat ie weer leuk wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19164
Hij komt, hij komt.......
In smoking enzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo slecht dat ie weer leuk wordt
10 oktober moet ik trouwens naar de premiere van de echte Sinterklaasfilm van dit jaar: Sinterklaas en het Pakjes mysterie.
Ik zal er geen onderdeel van zijn iig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
be carefull what you wish for, it might come true
Uhh, nee. Ik ben geen producent ofzo. Sterker nog, ik heb dit jaar he-le-maal niets gedaan voor de filmquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik ben geen producent ofzo. Sterker nog, ik heb dit jaar he-le-maal niets gedaan voor de film
Ja maar dan kun je nog wel een smoking aantrekkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik ben geen producent ofzo. Sterker nog, ik heb dit jaar he-le-maal niets gedaan voor de film
Premiere is om 10:45 's morgens en speciaal voor kinderen, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je nog wel een smoking aantrekken
Oh dan snap ik wel dat ze jou hebben uitgenodigd, lengtetechnisch gezienquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Premiere is om 10:45 's morgens en speciaal voor kinderen, wat denk je zelf?
Misschien mag je ook wel bij de Sint op schootquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Vlarp het volgende:
Krijg ik tenminste wel een handje pepernoten
tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sta je straks ook om 23.00 uur voor de Effenaar ?
en zingen: de zak van Sinterklaas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel bij de Sint op schoot
Da's een enge nichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel bij de Sint op schoot
quote:Enter the Void is zeker niet voor iedereen, met zijn duistere, hallucinerende en schokkende beelden. Alsof je vast zit in één lange lsd-trip, waarbij de regisseur niet schuwt om seks en geweld expliciet in beeld te brengen. Sommigen zullen moeite hebben met de lange speelduur en de onthutsende wijze waarop Gaspar Noé zijn verhaal heeft geconstrueerd. Het staat echter buiten kijf dat de regisseur hier een buitengewoon originele film heeft afgeleverd, die een onontdekt terrein in de filmische wereld betreedt. Enter the Void is een nieuwe cultklassieker.
Daar moet ik altijd het eerste aan denken bij Sinterklaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe laat moet je beeginnen met opbouwen? Held van de effenaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sta je straks ook om 23.00 uur voor de Effenaar ?
Judith en Ingmar zijn om 13.00 uur begonnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe laat moet je beeginnen met opbouwen? Held van de effenaar
en vergeet jij je club tenue voor vanavond niet ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe laat moet je beeginnen met opbouwen? Held van de effenaar
Heb ik geen, dus wordt lastig hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vergeet jij je club tenue voor vanavond niet ?
je moet zelf het feest aankleden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Judith en Ingmar zijn om 13.00 uur begonnen
had nog aangeboden om te komen helpen maar was blijkbaar niet nodig
wel mag ik vanaf 04.00 tot 04.30 uur aan de slag om Effenaar weer spic en span op te leveren
ben benieuwd of ik ook hoog de zaal in mag om de banners los te halen![]()
en moet mij dus om 21.30 uur aan de kassa melden
Vanaf 23:00quote:
Ik had het idee om er een soort van beshitte sheets neer te hangen, maar dat vonden ze iets TE.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet zelf het feest aankleden?
Dus ik mag alleen achteraf klagen over dat er te weinig lekkere vrijgezellige jongens zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik geen, dus wordt lastig he
Ik ben van de communicatie vooraf en achteraf, niet van de avodn zelf
geen idee wat mij daar te wachten staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet zelf het feest aankleden?
ik heb geen idee wat me te wachten staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk niet dat je dat mag, eerlijk gezegd
Beetje onverantwoord
Maar vanaf 21:30 is toch geen opbouwen meer?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het idee om er een soort van beshitte sheets neer te hangen, maar dat vonden ze iets TE.
Mag ook tijdens hoor, maar dan zeg ik gewoon met pilsje in de hand: je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen achteraf klagen over dat er te weinig lekkere vrijgezellige jongens zijn?
Wat is het thema?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee wat mij daar te wachten staat
jij morgen nog wel naar het hoerenbal?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tis niet de premiere van Fisting Firemen deel 9
Ik ga gewoon haasten met mooi makenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat me te wachten staat
als het belangrijk is praat ik je naderhand wel bij
Nee hoor, is niet nodig. Zonde vaan het shirt.quote:maar ik zal wel melden dat jij nog met spoed een shirt nodig hebt
Volgened keer wild watersports met een zeiltjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tis niet de premiere van Fisting Firemen deel 9
Club Churchquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij morgen nog wel naar het hoerenbal?
moet je dus wel in de oren klinken als een kid in the candy storequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Club Church![]()
Hoerenbal is:
For sluts and pimps, tarts and vicars, drag queens, hustlers, gigolos and
the insane. Spectacular (and not-so-spectacular) shows, kooky guests, the weirder the
better!
Nee, baby-steps. hetero, remember.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij morgen nog wel naar het hoerenbal?
cancel dat ticket maar, want jij gaat gewoon met mij mee naar club Berghain in Berlijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, baby-steps. hetero, remember.![]()
ik ga wel 2 oktober naar BN
[ afbeelding ]
hopelijk laat dat geen kringen achter op m'n lakens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgened keer wild watersports met een zeiltje
dan was je toch gewoon met vlekkenkampioenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hopelijk laat dat geen kringen achter op m'n lakens.
Berlijn? Die leertenten? Waar zie je me voor aan? Je weet toch dat ik heel verlegen ben.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
cancel dat ticket maar, want jij gaat gewoon met mij mee naar club Berghain in Berlijn
Nope Miekequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Berlijn? Die leertenten? Waar zie je me voor aan? Je weet toch dat ik heel verlegen ben.
Niet naast, is hetzelfde gebouw. En je kunt via Lab Oratory gewoon Berghain binnen, vandaar dat er ook veel leernichteen te vinden zijn in Berghan. Panorama bar is gewoon "de andere zaal" in Berghain.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope Mieke
die leertent Lab Orabtory zit er naast
hetzelfde geval voor Panoramabar
die zitten alle 3 in hetzelfde gebouw
maar Berghain is gewoon een zeer respectabele club met een mixed crowd
gezellig met een zachte gayquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.frisofeest.nl
klik zelf maar
En ik had nog wel eeen superspecialscatsunday gepland staan voor ons!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Zullen we het weer gewoon over Sinterklaas hebben?
Xag al de pepernoten liggen bij AH.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Zullen we het weer gewoon over Sinterklaas hebben?
jaaaa, da's nog eens mooi geschreven hequote:
Duiven?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naast, is hetzelfde gebouw. En je kunt via Lab Oratory gewoon Berghain binnen, vandaar dat er ook veel leernichteen te vinden zijn in Berghan. Panorama bar is gewoon "de andere zaal" in Berghain.
Werd trouwens getipt om eerst naar Lab Oratory te gaan en dan via die tent Berghain in, want zo vermijd je je de rij van zo'n 3 uur. Maar dat moet je dan wel ff duiven
Ja da's het geheime paswoord.quote:
is die tent zo hot?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naast, is hetzelfde gebouw. En je kunt via Lab Oratory gewoon Berghain binnen, vandaar dat er ook veel leernichteen te vinden zijn in Berghan. Panorama bar is gewoon "de andere zaal" in Berghain.
Werd trouwens getipt om eerst naar Lab Oratory te gaan en dan via die tent Berghain in, want zo vermijd je je de rij van zo'n 3 uur. Maar dat moet je dan wel ff duiven
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik had nog wel eeen superspecialscatsunday gepland staan voor ons!
Jep. Studio 54 achtige taferelen. Of dat nu ook nog zo is....quote:
duiven en dan koeren a la Mareike Helleveeg ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's het geheime paswoord.
"Ja hallo, Lab Oratory. Wie veerbleiben wir denn jetzt?"
En dan je dan Roekoekoe Roekoekoe doet en dat ze je dan binnenlaten
DURVEN!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan niet meer normaal naar dat liedje luisteren. I'm the scatman.
Volgens mij 'durven', maar dan op z'n Jokertjesquote:
ik geloof nooit dat ik veel collega's mee ga krijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Studio 54 achtige taferelen. Of dat nu ook nog zo is....
Ook niet gaan oproerkraaien in de rij of te baldadig doen. Overal camera's en dan sta je na uren wachten bij de deur en dan is heet meet 1 blik een 1 woord: NEIN. Kun je meteen opzouten.
We hebben er van..... half 2 tot half 5 in de rij gestaan of zo
Maar eenmaal binnen, die eerste blik na de ingang.... it was worth it
Godsklere, 3 uur in de rij. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maar xat wel ff op internet te kijken. Ziet er inderdaad strak uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Studio 54 achtige taferelen. Of dat nu ook nog zo is....
Ook niet gaan oproerkraaien in de rij of te baldadig doen. Overal camera's en dan sta je na uren wachten bij de deur en dan is heet meet 1 blik een 1 woord: NEIN. Kun je meteen opzouten.
We hebben er van..... half 2 tot half 5 in de rij gestaan of zo
Maar eenmaal binnen, die eerste blik na de ingang.... it was worth it
Barbie was weer lekkah bezig met d'r uitspraken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Oh potverpoepels! Ik moet Oh Oh Cherso nog kijken vanaaf!
Met SPLICE en GROWN UP'S gister helemaal vergeten!
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Benny! Ik open zojuist de envelop met de steen! Met een kaart
. Omg wat tof weer
.
Wie is Benny?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Benny! Ik open zojuist de envelop met de steen! Met een kaart
. Omg wat tof weer
.
dat zeg ik toch steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Godsklere, 3 uur in de rij. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maar xat wel ff op internet te kijken. Ziet er inderdaad strak uit.
Rik sms'te net of er nog kaarten waren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat ik veel collega's mee ga krijgen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze hebben bezuinigd op de airco.
Ik kan me niet voorstellen dat dat nog een hele dag duurt hoor... er zit alleen maar een string in dat koffertjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, TV!!!
Houd je koffertje voortaan thuis!
Als het "meezit" kan ik er vanavond echt niet, of met een grote omweg, bij Friso zijn...
En als je 'm scheurt dan ontploft iequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat nog een hele dag duurt hoor... er zit alleen maar een string in dat koffertje
Begin maar vast te reizen dan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, TV!!!
Als het "meezit" kan ik er vanavond echt niet, of met een grote omweg, bij Friso zijn...
Dat wordt dus weer ruzie met je vent vanavond?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat nog een hele dag duurt hoor... er zit alleen maar een string in dat koffertje
Via Utrecht is niet een énorme omweg.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, TV!!!
Neh. Afgewerkt word je vanavond wel.quote:
Nou, als ik naar Utrecht moest via Rotterdam dan was dat minstens een uur langer. Eindhoven-Rotterdam, 70 minuten (direct)quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Via Utrecht is niet een énorme omweg.
Ach je moet maar wat over hebben voor Frisoquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als ik naar Utrecht moest via Rotterdam dan was dat minstens een uur langer. Eindhoven-Rotterdam, 70 minuten (direct)
Eindhoven-Utrecht-Rotterdam 110 minuten (+overstaptijd, ongeveer 10 minuten als je geluk hebt).
Want?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer ruzie met je vent vanavond?
O god, meneer de directeur moet weer 1e klas reizen hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen jullie naar mij zwaaien.
vanuit de 2e klas
ik had het niet over Friso maar over Berghain volgende weekquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rik sms'te net of er nog kaarten waren.
Hij komt een groep van 15 man
Netwerken Stroek. NETWERKEN!
Ja hij lit in een 26 eur hotel, dus had wel geld overquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O god, meneer de directeur moet weer 1e klas reizen hoor![]()
Verpest het nou niet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als ik naar Utrecht moest via Rotterdam dan was dat minstens een uur langer. Eindhoven-Rotterdam, 70 minuten (direct)
Eindhoven-Utrecht-Rotterdam 110 minuten (+overstaptijd, ongeveer 10 minuten als je geluk hebt).
En alleen nutttig in de niet TE drukke spits.quote:
daarvoor gaat hij vast straks whisky drinken bij Mundialquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij lit in een 26 eur hotel, dus had wel geld over
Het is mijn string hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij heeft z'n stringetje laten slingeren in Tilburg!
Tuurlijk. Bij het ene blijf je boven de rivieren, bij het ander kom je in het mooie zuiderlijke landschapquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rotterdam-Utrecht = 40 minuten. Utrecht-Eindhoven=wereldreis...
Dat valt dus reuze meequote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Steve het volgende:
Volgens 9292ov.nl duurt via Utrecht 1 uur en 35 minuten, rechtstreeks 1 uur en 13 minuten.
gelukkig rijdt er in de spits op dit moment elke 10 minuten een intercity vanuit Utrecht naar Eindhovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Steve het volgende:
Volgens 9292ov.nl duurt via Utrecht 1 uur en 35 minuten, rechtstreeks 1 uur en 13 minuten.
Precies. Hij zit te miepen. Als ie niet wil, dan maken wij er wel een feesje van he Steve?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Steve het volgende:
O ja, ook dat nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig rijdt er in de spits op dit moment elke 10 minuten een intercity vanuit Utrecht naar Eindhoven
En anders heb ik nog wel ruimte naast me. Of mag Steve wel op je bank?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Hij zit te miepen. Als ie niet wil, dan maken wij er wel een feesje van he Steve?
tot 1 okt in de spitsquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ook dat nogDat is sinds kort ja
Je begint je string nu al te missen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel belachelijk dat dat koffertje er nog steeds staat... het is een ding van niks en staat er al zeker een uur of 6... als er al een bom inzit is het wel een slecht tijdsmechanisme
Ja ik wil flossen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je begint je string nu al te missen?
Dat moet je je even melden in Tilburg denk ik.quote:
maar die woont tegenwoordig toch in NYC en niet in Berlin ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
HuuuhuuhuuuuDoor al dat Berghain geluk mis ik Jeremy
Nee want dan is Vlarp op tijd vanavond en dan kunnen Ang3l en jij Steve niet genoeg misbruikenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat moet je je even melden in Tilburg denk ik.
Sinds kort ja. Hij was in Aug wel weer in Berlijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die woont tegenwoordig toch in NYC en niet in Berlin ?
kan Anthony er dus helemaal een terigbende van maken thuis in NYCquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
David en Brock komen in november naar Nederland toe!!
Nee, David maakt er een teringzooi van, die heeft nu zijn neef in huis want die bokst ook. Een tournement komkt er aan. Anthony is meer van de opruim, homo he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan Anthony er dus helemaal een terigbende van maken thuis in NYC
als het huis er straks nog maar staat
Die mag zelfs in bed!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En anders heb ik nog wel ruimte naast me. Of mag Steve wel op je bank?
Succes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga op reis..tot straks popjes
tot straksquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga op reis..tot straks popjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |