gelukkig rijdt er in de spits op dit moment elke 10 minuten een intercity vanuit Utrecht naar Eindhovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Steve het volgende:
Volgens 9292ov.nl duurt via Utrecht 1 uur en 35 minuten, rechtstreeks 1 uur en 13 minuten.
Precies. Hij zit te miepen. Als ie niet wil, dan maken wij er wel een feesje van he Steve?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:00 schreef Steve het volgende:
Volgens 9292ov.nl duurt via Utrecht 1 uur en 35 minuten, rechtstreeks 1 uur en 13 minuten.
O ja, ook dat nogquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig rijdt er in de spits op dit moment elke 10 minuten een intercity vanuit Utrecht naar Eindhoven
En anders heb ik nog wel ruimte naast me. Of mag Steve wel op je bank?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Hij zit te miepen. Als ie niet wil, dan maken wij er wel een feesje van he Steve?
tot 1 okt in de spitsquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, ook dat nogDat is sinds kort ja
Je begint je string nu al te missen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:03 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel belachelijk dat dat koffertje er nog steeds staat... het is een ding van niks en staat er al zeker een uur of 6... als er al een bom inzit is het wel een slecht tijdsmechanisme
Ja ik wil flossen!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je begint je string nu al te missen?
Dat moet je je even melden in Tilburg denk ik.quote:
maar die woont tegenwoordig toch in NYC en niet in Berlin ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
HuuuhuuhuuuuDoor al dat Berghain geluk mis ik Jeremy
Nee want dan is Vlarp op tijd vanavond en dan kunnen Ang3l en jij Steve niet genoeg misbruikenquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat moet je je even melden in Tilburg denk ik.
Sinds kort ja. Hij was in Aug wel weer in Berlijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die woont tegenwoordig toch in NYC en niet in Berlin ?
kan Anthony er dus helemaal een terigbende van maken thuis in NYCquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:18 schreef mike_hunt het volgende:
David en Brock komen in november naar Nederland toe!!
Nee, David maakt er een teringzooi van, die heeft nu zijn neef in huis want die bokst ook. Een tournement komkt er aan. Anthony is meer van de opruim, homo he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan Anthony er dus helemaal een terigbende van maken thuis in NYC
als het huis er straks nog maar staat
Die mag zelfs in bed!quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En anders heb ik nog wel ruimte naast me. Of mag Steve wel op je bank?
Succes!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga op reis..tot straks popjes
tot straksquote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ga op reis..tot straks popjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |