Op de bank gaat niet meer en in mijn bed slaapt niemand behalve ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef Great.Expectations het volgende:
Waarom slaap je niet gewoon bij Ang3l op de bank/in bed?
Nou ja, en wat je vanavond weet op te pikken he. We weten allemaal hoe je te werk gaat.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de bank gaat niet meer en in mijn bed slaapt niemand behalve ik
Waar slapen al die scharrels en vriendjes van je dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de bank gaat niet meer en in mijn bed slaapt niemand behalve ik
In het bareback-hostel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar slapen al die scharrels en vriendjes van je dan?
Tja, prostaat zo groot als een tennisbal hequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja hij is even weg...moest even plassen en je weet hoe lang dat kan duren bij oude mannen.
Nee morgen een grote reunie van de middelbare school.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, en wat je vanavond weet op te pikken he. We weten allemaal hoe je te werk gaat.
Geen idee? Thuis?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En als ze lekker fout zijn en knap stuurt ie ze vanavond door naar mij hoorde ik net.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als ik op weg wil gaan naar het feest de hotelbar en ook wel heel aantrekkelijk uitziet.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht dat er al een grote orgie bezig is als ik mijn entree maak
Ik weet waar je zit, dus verwacht dat maar nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik verwacht dat als ik op weg wil gaan naar het feest de hotelbar en ook wel heel aantrekkelijk uitziet.
Ik neem een psycholoog mee, dus je kunt er direct over praten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
SAJ voor de eerste keer ontmoeten. Dat vind ik eng.
SAJ IS eng!quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hem ook nog maar 1x vluchtig gezien, maar ach, wij staan toch al snel ladderzat te shaken op de blokken, he Erike?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je hebt nu al een kater en nog geen druppel gedronken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef Vlarp het volgende:
Echt heh, de dag dat je salaris wordt gestort, en gelijk graaien er al weer bedrijven geld weg
Het is hooguit irritatiequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus je hebt nu al een kater en nog geen druppel gedronken?
Nee, dat doen we pas als alle losers vroeg naar huis zijn gegaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog maar 1x vluchtig gezien, maar ach, wij staan toch al snel ladderzat te shaken op de blokken, he Erike?
O jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat doen we pas als alle losers vroeg naar huis zijn gegaan.
Ik ga zaterdag pas weer naar huis. Dat wordt dus lang wachten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat doen we pas als alle losers vroeg naar huis zijn gegaan.
Ik zal wel moeten aangezien ik niet bij jou mag blijven slapen hequote:
Het erge is dat ik dat beeld nog steeds glashelder op mijn netvlies heb staan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog maar 1x vluchtig gezien, maar ach, wij staan toch al snel ladderzat te shaken op de blokken, he Erike?
Van je vrouw niet bedoel je?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten aangezien ik niet bij jou mag blijven slapen he
Je mag vast wel op zijn balkon plaatsnemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten aangezien ik niet bij jou mag blijven slapen he
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dat beeld nog steeds glashelder op mijn netvlies heb staan.
SAJ kennende: negatief...quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oei, ik weet niet of dat positief of negatief is!
*mompelt iets over een nieuwe bankquote:
Dat was "kunnen" en niet "mogen"quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
*mompelt iets over een nieuwe bank
Wat heb jij afgelopen weekend uitgevreten op die bank dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was "kunnen" en niet "mogen"
Alhoewel..... als ik me afgelopen weekend bedenk.... dat wil ik ECHT niet op mijn nieuwe bank hebben!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was "kunnen" en niet "mogen"
Alhoewel..... als ik me afgelopen weekend bedenk.... dat wil ik ECHT niet op mijn nieuwe bank hebben!![]()
![]()
![]()
![]()
met name die fletse ogen zeker, dat uitgebluste...quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dat beeld nog steeds glashelder op mijn netvlies heb staan.
Je begint steeds vervelender te worden, wist je dat?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met name die fletse ogen zeker, dat uitgebluste...
Je hebt 2 uur geplast, leef je nog wel!?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:04 schreef Stroekie het volgende:
Heb ik wat gemist toen ik even gimg plassen ?
Je wordt gewoon langzaam aan een Brabanderquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vlarp het volgende:
"En ik denk aan Brabant, want daar brandt nog licht"
Gatver! Ik zit met Guus in m'n hoofd
Hij zal wel helemaal verrimpeld zijn nu... voor zover dat proces al niet in gang was gezet!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt 2 uur geplast, leef je nog wel!?
Beter Guus in je hoofd dan op je nieuwe bank.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vlarp het volgende:
Gatver! Ik zit met Guus in m'n hoofd
amper maar ik sla me vannacht wel door friso heenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt 2 uur geplast, leef je nog wel!?
en harigquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal wel helemaal verrimpeld zijn nu... voor zover dat proces al niet in gang was gezet!
Tof voor je!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:02 schreef Vlarp het volgende:
Jippidoo! Ik zit met Guus in m'n hoofd
Beter 10 Brabanders in de lucht dan 1 in de handquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je wordt gewoon langzaam aan een Brabander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |