Ja da's het geheime paswoord.quote:
is die tent zo hot?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet naast, is hetzelfde gebouw. En je kunt via Lab Oratory gewoon Berghain binnen, vandaar dat er ook veel leernichteen te vinden zijn in Berghan. Panorama bar is gewoon "de andere zaal" in Berghain.
Werd trouwens getipt om eerst naar Lab Oratory te gaan en dan via die tent Berghain in, want zo vermijd je je de rij van zo'n 3 uur. Maar dat moet je dan wel ff duiven
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik had nog wel eeen superspecialscatsunday gepland staan voor ons!
Jep. Studio 54 achtige taferelen. Of dat nu ook nog zo is....quote:
duiven en dan koeren a la Mareike Helleveeg ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's het geheime paswoord.
"Ja hallo, Lab Oratory. Wie veerbleiben wir denn jetzt?"
En dan je dan Roekoekoe Roekoekoe doet en dat ze je dan binnenlaten
DURVEN!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan niet meer normaal naar dat liedje luisteren. I'm the scatman.
Volgens mij 'durven', maar dan op z'n Jokertjesquote:
ik geloof nooit dat ik veel collega's mee ga krijgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Studio 54 achtige taferelen. Of dat nu ook nog zo is....
Ook niet gaan oproerkraaien in de rij of te baldadig doen. Overal camera's en dan sta je na uren wachten bij de deur en dan is heet meet 1 blik een 1 woord: NEIN. Kun je meteen opzouten.
We hebben er van..... half 2 tot half 5 in de rij gestaan of zo
Maar eenmaal binnen, die eerste blik na de ingang.... it was worth it
Godsklere, 3 uur in de rij. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maar xat wel ff op internet te kijken. Ziet er inderdaad strak uit.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. Studio 54 achtige taferelen. Of dat nu ook nog zo is....
Ook niet gaan oproerkraaien in de rij of te baldadig doen. Overal camera's en dan sta je na uren wachten bij de deur en dan is heet meet 1 blik een 1 woord: NEIN. Kun je meteen opzouten.
We hebben er van..... half 2 tot half 5 in de rij gestaan of zo
Maar eenmaal binnen, die eerste blik na de ingang.... it was worth it
Barbie was weer lekkah bezig met d'r uitspraken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Oh potverpoepels! Ik moet Oh Oh Cherso nog kijken vanaaf!
Met SPLICE en GROWN UP'S gister helemaal vergeten!
Verkeerde topic?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Benny! Ik open zojuist de envelop met de steen! Met een kaart
. Omg wat tof weer
.
Wie is Benny?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Benny! Ik open zojuist de envelop met de steen! Met een kaart
. Omg wat tof weer
.
dat zeg ik toch steedsquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Godsklere, 3 uur in de rij. Ik weet niet of ik dat wel wil. Maar xat wel ff op internet te kijken. Ziet er inderdaad strak uit.
Rik sms'te net of er nog kaarten waren.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat ik veel collega's mee ga krijgen
quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze hebben bezuinigd op de airco.
Ik kan me niet voorstellen dat dat nog een hele dag duurt hoor... er zit alleen maar een string in dat koffertjequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, TV!!!
Houd je koffertje voortaan thuis!
Als het "meezit" kan ik er vanavond echt niet, of met een grote omweg, bij Friso zijn...
En als je 'm scheurt dan ontploft iequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat nog een hele dag duurt hoor... er zit alleen maar een string in dat koffertje
Begin maar vast te reizen dan!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:46 schreef Vlarp het volgende:
Zeg, TV!!!
Houd je koffertje voortaan thuis!
Als het "meezit" kan ik er vanavond echt niet, of met een grote omweg, bij Friso zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |