Nou je valt wel op verwijfd, dat is niet echt een goed teken voor me.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
Steve is nog vrouwelijker, daar val ik op
Een slappe hand ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Verwijfde kerels
Daar krijg ik altijd een slappe van
Ik hoop op een kabelbreuk bij Dordrecht ofzo vanavond!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beter 10 Brabanders in de lucht dan 1 in de hand
Dan hoeft Vlarp in ieder geval niet bang te zijn dat ie zijn vriend aan jou verliest.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
Verwijfde kerels
Daar krijg ik altijd een slappe van
Wie zegt dat ik Steve verwijfd vind?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan hoeft Vlarp in ieder geval niet bang te zijn dat ie zijn vriend aan jou verliest.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou je valt wel op verwijfd, dat is niet echt een goed teken voor me.
Beter 10 Rotterdammers de lucht in dan de lucht van 1 Rotterdammer in Brabant?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop op een kabelbreuk bij Dordrecht ofzo vanavond!
Kut ze hebben mijn koffertje te vroeg gevondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)til-bij-tilburg.html
be carefull what you wish for, it might come truequote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Frisogate XL is een feit.
en ik maar denken dat Kug dit geregeld hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut ze hebben mijn koffertje te vroeg gevonden
Wat is de gate dan precies?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En Frisogate XL is een feit.
Die lijkt me best tofquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19164
Hij komt, hij komt.......
Hij lijkt me zo slecht dat ie weer leuk wordtquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=19164
Hij komt, hij komt.......
In smoking enzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij lijkt me zo slecht dat ie weer leuk wordt
10 oktober moet ik trouwens naar de premiere van de echte Sinterklaasfilm van dit jaar: Sinterklaas en het Pakjes mysterie.
Ik zal er geen onderdeel van zijn iig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
be carefull what you wish for, it might come true
Uhh, nee. Ik ben geen producent ofzo. Sterker nog, ik heb dit jaar he-le-maal niets gedaan voor de filmquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik ben geen producent ofzo. Sterker nog, ik heb dit jaar he-le-maal niets gedaan voor de film
Ja maar dan kun je nog wel een smoking aantrekkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik ben geen producent ofzo. Sterker nog, ik heb dit jaar he-le-maal niets gedaan voor de film
Premiere is om 10:45 's morgens en speciaal voor kinderen, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je nog wel een smoking aantrekken
Oh dan snap ik wel dat ze jou hebben uitgenodigd, lengtetechnisch gezienquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Premiere is om 10:45 's morgens en speciaal voor kinderen, wat denk je zelf?
Misschien mag je ook wel bij de Sint op schootquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Vlarp het volgende:
Krijg ik tenminste wel een handje pepernoten
tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sta je straks ook om 23.00 uur voor de Effenaar ?
en zingen: de zak van Sinterklaas.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel bij de Sint op schoot
Da's een enge nichtquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien mag je ook wel bij de Sint op schoot
quote:Enter the Void is zeker niet voor iedereen, met zijn duistere, hallucinerende en schokkende beelden. Alsof je vast zit in één lange lsd-trip, waarbij de regisseur niet schuwt om seks en geweld expliciet in beeld te brengen. Sommigen zullen moeite hebben met de lange speelduur en de onthutsende wijze waarop Gaspar Noé zijn verhaal heeft geconstrueerd. Het staat echter buiten kijf dat de regisseur hier een buitengewoon originele film heeft afgeleverd, die een onontdekt terrein in de filmische wereld betreedt. Enter the Void is een nieuwe cultklassieker.
Daar moet ik altijd het eerste aan denken bij Sinterklaasquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe laat moet je beeginnen met opbouwen? Held van de effenaarquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sta je straks ook om 23.00 uur voor de Effenaar ?
Judith en Ingmar zijn om 13.00 uur begonnenquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe laat moet je beeginnen met opbouwen? Held van de effenaar
en vergeet jij je club tenue voor vanavond niet ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe laat moet je beeginnen met opbouwen? Held van de effenaar
Heb ik geen, dus wordt lastig hequote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vergeet jij je club tenue voor vanavond niet ?
je moet zelf het feest aankleden?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Judith en Ingmar zijn om 13.00 uur begonnen
had nog aangeboden om te komen helpen maar was blijkbaar niet nodig
wel mag ik vanaf 04.00 tot 04.30 uur aan de slag om Effenaar weer spic en span op te leveren
ben benieuwd of ik ook hoog de zaal in mag om de banners los te halen![]()
en moet mij dus om 21.30 uur aan de kassa melden
Vanaf 23:00quote:
Ik had het idee om er een soort van beshitte sheets neer te hangen, maar dat vonden ze iets TE.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet zelf het feest aankleden?
Dus ik mag alleen achteraf klagen over dat er te weinig lekkere vrijgezellige jongens zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik geen, dus wordt lastig he
Ik ben van de communicatie vooraf en achteraf, niet van de avodn zelf
geen idee wat mij daar te wachten staatquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet zelf het feest aankleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |