I blame this lay-outquote:Op donderdag 23 september 2010 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zo, dat duurde ff D. Middagdipje?
Slimquote:Op donderdag 23 september 2010 16:42 schreef D. het volgende:
Het topic was ineens dicht
Ik zat meer dan een minuut op een quickquote knop te drukken en snapte er niets van
*voelt aan voorhoofd*quote:Op donderdag 23 september 2010 16:42 schreef D. het volgende:
Ik zat meer dan een minuut op een quickquote knop te drukken en snapte er niets van
Walrusquote:
KITTEN.quote:
Ik raakte niet oververhit hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*voelt aan voorhoofd*
Beetje heetjes ja
Die nieuwe layout is ook dan ook niet bedoeld voor 35+ kennelijkquote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik raakte niet oververhit hoor
Ik kon gewoon nergens aan afzien dat het topic dicht was
Nee het is een poesje.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je maakt er wel iedere keer een ander dier van
Het poesje zei laatst dat het een walrus was. Ik ga mee. Dus dat is 2 walrus vs 1 poes of 1 zeehond.quote:
Oh lekker kriebelen in m'n nekquote:
Hey wokkertjequote:
Oeeeeeh zoeen wil ik wel.quote:
Wel mijn werk, maar verstand, nee.quote:
Met een hamer en een zaag lukt alles.quote:
quote:
Pas nou op, straks geloven nog meer mensen hetquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef D. het volgende:
Sprekend Poes (op de witte snuit na)
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas nou op, straks geloven nog meer mensen het
Er zou een trein in zitten.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pas nou op, straks geloven nog meer mensen het
quote:
Als de hele layout hem al bekend is denk ik niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef D. het volgende:
Als ik een website wil laten bouwen, vergemakkelijk ik het de bouwer dan als ik een paint aanlever waarop de hele layout te zien is?
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:53 schreef D. het volgende:
Als ik een website wil laten bouwen, vergemakkelijk ik het de bouwer dan als ik een paint aanlever waarop de hele layout te zien is?
quote:
Was ik dat meisje maar.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandeweek keihard gelachen om deze foto:
[ afbeelding ]
Die is ook geniaal ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandeweek keihard gelachen om deze foto:
[ afbeelding ]
Hem/haar is niets bekend. Ik wil een site en heb al in mijn hoofd hoe ie er (ongeveer) uit moet gaan zien.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als de hele layout hem al bekend is denk ik niet.
Ja helleu Obama is echt wel een babe.quote:
Zou dat de boel ook goedkoper maken?quote:
Ja, lay-out heeft niks met het creatieve proces te maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Hem/haar is niets bekend. Ik wil een site en heb al in mijn hoofd hoe ie er (ongeveer) uit moet gaan zien.
Als ik dat paint en bij een websitebouwer aanlever helpt 'm dit dan, of maak ik het juist moeilijker omdat ik precies weet wat ik wil en qua ontwerp niets aan hem over laat?
Moehahaquote:
Goedkoper maken wss niet, maar het is wel onderdeel van hun proces een lay-out maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:59 schreef D. het volgende:
[..]
Zou dat de boel ook goedkoper maken?
Een adres wat ik gevonden heb vraag 1450 euro, maar dan is alles inclusief (ook domeinnaam en alles), maar ik heb alles al behalve iemand die de site bouwt.
Een zakelijke, die vooral informatief zal zijnquote:Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goedkoper maken wss niet, maar het is wel onderdeel van hun proces een lay-out maken.
Wat voor site wordt het?
Ok, met veel pagina's?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef D. het volgende:
[..]
Een zakelijke, die vooral informatief zal zijn
www.ohDjaik.com?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:02 schreef D. het volgende:
[..]
Een zakelijke, die vooral informatief zal zijn
Ahhhhhquote:
www.ddot.netquote:Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat zo'n dubbele punt niet werkt
Beagles sowiesoquote:Op donderdag 23 september 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AhhhhhEen Beagle die met hotdog een Basset wordt
Heb je er eentje?quote:
Jij woktquote:
Ja zo leer je nog eens je mede-TALlers kennen, Die D.quote:
Jepraatteveel.jelijktweleenwijf.spoonquote:Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
houjebekenpakeenkoudbiertjealsikge.com.enben
Kijkmeaanalsikopmijnhoogte.comquote:
Nee, we hadden er vroeger eentje bij mij thuis toen ik nog heel klein was. Maar die is toen onder de auto gekomen.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je er eentje?![]()
Ik ben gek op Bassets![]()
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/dogs/anonymous/bentley_basset_hound_01.jpg_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat is het product, in welke hoek moet ik zoeken?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
In principe voor iedereen, maar mijn produkt niet
Ohquote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, we hadden er vroeger eentje bij mij thuis toen ik nog heel klein was. Maar die is toen onder de auto gekomen..
Ik vind het echt hele mooie honden.
Auto'squote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is het product, in welke hoek moet ik zoeken?
Spoonen, nachtkastjes, wokpannen, pino pingu's, what what?
Ahquote:
quote:
Niet meteen te enthousiast, straks zijn het Lada'squote:
En dan ¤1500,- ervoor vragen?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
5 of 6, maar die kunnen vrijwel dezelfde layout hebben
Vanaf Euro 1450,- heeft u een professionele websitequote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dan ¤1500,- ervoor vragen?
Sjee, zo kan ik ook wel cashen..,
Zoiets betalen wij ook voor het hosten e.d. van onze websitequote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En dan ¤1500,- ervoor vragen?
Sjee, zo kan ik ook wel cashen..,
Dat is normaalquote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef D. het volgende:
[..]
Vanaf Euro 1450,- heeft u een professionele website
inclusief:
ontwerp
5 pagina's
domeinnaamregistratie
e-mail afhandeling
hosting
zoekmachineregistratie
uitgebreide bezoekers statistieken
Forum Opties | |
---|---|