abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86754165
Vanochtend een ongeluk gehad toen ik op mijn scooter zat. Om het even te schetsen:

grote vierkant in midden = drempel
Rondje = fietser
Vierkant = scooter die ik bestuur
stippellijn = zoals fietser had gewild dat ik had gegaan.

De linker fietser hoorde mij aankomen, en wilde NIET de drempel op, dus besloot snel links v/d weg te gaan rijden zodat ik in 't midden de drempel over kon ''inhalen''. De rechter fietser deed niks (fout).

Ik rijd die kerel dus bijna aan, maar weet nog net heel hard (ik rijd netjes 30) op de remmen te ''springen''. Helaas slipt mijn voorwiel en ga ik onderuit, en zijn hier en daar kappen zwaar beschadigd.

Aangezien ik op tijd moest zijn omdat ik een SE had 10 minuten later, en doordat ik best geschrokken was door wat er gebeurd was, heb ik niet zijn nummer, naam en adres gevraagd. Overigens probeerde de desbetreffende man zo snel mogelijk weer op de fiets te stappen en doorrijden.

Tevens heb ik twee schaafwonden, waarvan 1 op m'n been en die pijn doet bij 't lopen.

Wat moet ik nu doen? Hij bracht zijn kinderen naar school (ik weet welke school, was er dicht in de buurt).. kan ik hem opwachten morgen om alsnog zijn gegevens te vragen zodat ik de rekening door kan sturen?

Alvast bedankt...
Do you think you will walk away untested?
pi_86754219
je moet ook je achterrem gebruiken he.. en later pas bijspringen met je voorrem, en ja.. allemaal in een seconde.
pi_86754268
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef ThePianoMan het volgende:
je moet ook je achterrem gebruiken he.. en later pas bijspringen met je voorrem, en ja.. allemaal in een seconde.
Dat waren m'n reflexen, achterrem is niet voldoende om in 1 seconde stil te staan. De situatie liet het niet toe om uit te rollen ofzo.

Maar dat maakt het niet minder zijn schuld lijkt me ?
pi_86754297
volgens mij ben jij gewoon fout in dit geheel.. als je van achter komt ben je altijd de lul als je niet goed inschat.. dus maw je hebt pech gehad..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_86754336
proberen kan altijd... anders pech gehad denk ik....
pi_86754344
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:41 schreef DAMH het volgende:
volgens mij ben jij gewoon fout in dit geheel.. als je van achter komt ben je altijd de lul als je niet goed inschat.. dus maw je hebt pech gehad..
Pardon :') ? Hij hindert mij bij het inhalen waar ik het volste recht op heb? Bovendien kan ik totaal niet verwachten dat hij even aan de volle linkerkant van de weg gaat rijden ZODAT IK DOOR HET MIDDEN KAN...dat is natuurlijk volstrekte onzin.
pi_86754378
Had gewoon 3 seconden gewacht.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_86754385
TS, waarom denk je dat jij goed zat??
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86754422
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef capricia het volgende:
TS, waarom denk je dat jij goed zat??
Lees het topic? Zie post van mij hierboven?

waarom denk jij dat ik fout zit?
pi_86754430
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef Beach het volgende:
Had gewoon 3 seconden gewacht.
Achteraf is makkelijk lullen..
pi_86754448
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:42 schreef Natrium het volgende:

[..]

Pardon :') ? Hij hindert mij bij het inhalen waar ik het volste recht op heb? Bovendien kan ik totaal niet verwachten dat hij even aan de volle linkerkant van de weg gaat rijden ZODAT IK DOOR HET MIDDEN KAN...dat is natuurlijk volstrekte onzin.
Ik snap het denk ik niet goed...

Dus die ene fietser ging links rijden en de ander deed niets en wie is er nu fout?O nee, ik begreep t niet goed, ik dacht dat je die fietser die niets deed fout noemde... Maar je bedoelde dat ie niets fout deed.

Schrijf dan ook gewoon normaal man!
compact en kleverig.
pi_86754495
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef Natrium het volgende:

[..]

Lees het topic? Zie post van mij hierboven?

waarom denk jij dat ik fout zit?
De fietser ging naar links, en jij kwam achterop door ook naar links te gaan. Dan ben jij toch fout?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86754557
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap het denk ik niet goed...

Dus die ene fietser ging links rijden en de ander deed niets en wie is er nu fout?
Rechter fietser heeft geen schuld/invloed in dit.

Ik ging inhalen. Fietser wil rechts om de drempel heen, waarmee hij mijn inhaalroute blokkeert. Oftewel hij hindert mijn inhaalmanoeuvre en brengt mij ten val omdat ik hem anders aanrijd.
pi_86754599
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:45 schreef capricia het volgende:

[..]

De fietser ging naar links, en jij kwam achterop door ook naar links te gaan. Dan ben jij toch fout?
En waarom gaat de fietser naar links? Hij slaat niet af.. hij blijft op dezelfde weg rijden, maar wil niet over de drempel heen dus gaat aan de linkerkant van de drempel rijden waar ik wilde rijden.
pi_86754613
De scooter zit fout. Naast te weinig afstand houden is het inhalen op een verkeersdrempel natuurlijk ook niet het meest verstandige.
pi_86754660
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:47 schreef Wokkel het volgende:
De scooter zit fout. Naast te weinig afstand houden is het inhalen op een verkeersdrempel natuurlijk ook niet het meest verstandige.
Ik kan om de verkeersdrempel HEEN... omdat hij niet over de drempel wil rijden heeft hij het recht om mijn inhaalactie te blokkeren en ik maar moet wachten? Wat een bullshit.
pi_86754692
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Natrium het volgende:

[..]

Ik ging inhalen. Fietser wil rechts om de drempel heen, waarmee hij mijn inhaalroute blokkeert. Oftewel hij hindert mijn inhaalmanoeuvre en brengt mij ten val omdat ik hem anders aanrijd.
Whehe, en dan is HIJ fout :P

Als je in gaat halen gaat het overige verkeer voor... neem de moeite niet om hem op te sporen, je kan hem niet aansprakelijk stellen. HIJ brengt jou ook niet ten val, dat doe jij zelf. Wat er gebeurd was ALS, daar heeft niemand wat aan en valt ook niet te bewijzen. Nogmaals, bespaar je de moeite :)
pi_86754715
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Natrium het volgende:

[..]

Ik kan om de verkeersdrempel HEEN... omdat hij niet over de drempel wil rijden heeft hij het recht om mijn inhaalactie te blokkeren en ik maar moet wachten? Wat een bullshit.
Jullie wilden toch beiden aan de linkerkant langs de drempel? Dan zie ik niet in waarom de fietser meer fout zou zitten dan jij. Jullie doen hetzelfde.
Alleen kwam jij achterop. En volgens mij zit je daarom fout.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Forum Admin donderdag 23 september 2010 @ 16:50:37 #19
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_86754740
Het lijkt mij gewoon een eenzijdig ongeluk. Jij schrok van de fietser en ging vervolgens onderuit. Er heeft geen daadwerkelijke aanrijding plaatsgevonden. De fietser kan dus gewoon doen of zijn neus bloedt en daar zal jij niet veel verandering in kunnen brengen lijkt me zo. Daarnaast hoor jij ook niet aan de linkerkant de drempel te passeren. Waarom ben je niet gewoon over de drempel gereden? Met 30 km/h lijkt me dat geen probleem of heeft jouw brommer geen vering?
pi_86754784
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Jullie wilden toch beiden aan de linkerkant langs de drempel? Dan zie ik niet in waarom de fietser meer fout zou zitten dan jij. Jullie doen hetzelfde.
Alleen kwam jij achterop. En volgens mij zit je daarom fout.
De fietsers behoeftes spelen toch geen enkele rol? Hij gaat VOL aan de linkerkant van de weg rijden omdat hij de drempel wil vermijden. Ook al wilde ik WEL over de drempel, had ik hem alsnog aangereden.
pi_86754808
Zoals Capricia al zegt de scooter in die situatie is verkeerd bezig.

Fietser kan niet aansprakelijk gestelt worden.. sterker nog je hebt mazzel dat je hem niet aangereden of ten val hebt gebracht dan had je nu een claim aan je broek hangen.

Maar mocht je dat antwoord niet bevallen BEL MET JE VERZEKERING..
pi_86754813
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Natrium het volgende:

[..]

Dat noemen ze anticiperen. Als jij niet eens binnen een veilige afstand je voertuig normaal tot stoppen kan brengen zit je sowieso fout.
pi_86754835
Je hebt mazzel dat je hem niet hebt aangereden aangezien je zelf natuurlijk fout zit.
pi_86754881
Je wou dus iemand inhalen die zelf al aan het inhalen was? Dat heet tripleren. Bij auto's is dat alleen toegestaan als er minimaal 3 rijstroken zijn. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou ook niet toegestaan is.
censuur :O
pi_86754893
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:52 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat noemen ze anticiperen. Als jij niet eens binnen een veilige afstand je voertuig normaal tot stoppen kan brengen zit je sowieso fout.
ja.Zo is dat wel meestal.
Degene die achterop komt is meestal fout.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86754900
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:52 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik was al met m'n inhaalmanoeuvre bezig...Zie twee fietsers voor me naast elkaar fietsen totdat meneer even besluit mij te blokkeren.

Sorry hoor maar ik zie moeilijk in hoe ik fout kan zitten :')
  donderdag 23 september 2010 @ 16:54:48 #27
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86754901
Leg het voor aan de instructeur bij wie je je rijbewijs AM hebt gehaald, en nu maar hopen dat ie hem niet afpakt ;) . Je bent fout , de fietser reed voor jouw , jij hoort afstand te houden en te anticiperen op het overig verkeer.

Ongeveer hetzelfde als in de kofferbak van een auto klappen.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86754921
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Je wou dus iemand inhalen die zelf al aan het inhalen was? Dat heet trippleren. Bij auto's is dat alleen toegestaan als er minimaal 3 rijstroken zijn. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou ook niet toegestaan is.
die fietser fietste naast iemand, was niet aan 't inhalen.
pi_86754951
Je moet geen aannames doen in het verkeer, althans niet teveel.

En als je dat wel doet, moet je niet miepen als het niet goed voor je afloopt.

En verder als tip, blijf van die voorrem af, zoveel mogelijk ^O^
pi_86754975
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef Natrium het volgende:

[..]

die fietser fietste naast iemand, was niet aan 't inhalen.
Dan is het ook makkelijk: Met z'n tweeen naast elkaar fietsen is alleen toegestaan als het geen gevaar en/of hinder oplevert. In dit geval (gevaar!) was het dus niet toegestaan.
pi_86755085
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dan is het ook makkelijk: Met z'n tweeen naast elkaar fietsen is alleen toegestaan als het geen gevaar en/of hinder oplevert. In dit geval (gevaar!) was het dus niet toegestaan.
Ja maar het gevaar werd puur veroorzaakt door zijn beslissing. De weg was meer dan breed genoeg (er kunnen 4 a 5 mensen naast elkaar fietsen in principe). De hinder was de drempel, die voor mij als bromfiets geen enkele hinder is. Ik wil er gewoon omheen omdat dat mag en kan, maar de fietser wil er niet overheen en blokker tijdens mijn inhalen mijn weg.
pi_86755104
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het lijkt mij gewoon een eenzijdig ongeluk. Jij schrok van de fietser en ging vervolgens onderuit. Er heeft geen daadwerkelijke aanrijding plaatsgevonden. De fietser kan dus gewoon doen of zijn neus bloedt en daar zal jij niet veel verandering in kunnen brengen lijkt me zo. [..]
Inderdaad. Het is eenzijdig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86755114
Heb je getuigen? Anders wordt het een welles-nietes spelletje.
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 september 2010 @ 17:00:04 #34
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86755125
Waarom was het eerste dat ik in je tekening zag een pik? :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_86755143
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Heb je getuigen? Anders wordt het een welles-nietes spelletje.
zijn vrouw, en twee bouwvakkers maar of die er morgen ook zitten :')...
pi_86755170
Het is trouwens wel zo dat de fietser altijd zo veel mogelijk rechts moet houden, maar daar heeft TS niet veel meer aan.
pi_86755195
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef Natrium het volgende:

[..]

zijn vrouw, en twee bouwvakkers maar of die er morgen ook zitten :')...
Maar dan nog...jij bent gevallen uit 'eigen beweging' om het zo maar te zeggen.
Wellicht als je anders geremd had, minder hard gereden had, betere voertuigbeheersing had gehad (noem maar op), dan was je niet gevallen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 september 2010 @ 17:03:20 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86755242
Wat ik niet begrijp... Waarom is TS van mening dat de fietser niet links om de drempel heen mag en hij wel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86755301
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef Sjeen het volgende:
Wat ik niet begrijp... Waarom is TS van mening dat de fietser niet links om de drempel heen mag en hij wel.
Zoals hierboven gezegd wordt, moet fietser zoveel mogelijk rechtshouden.

Als ik aan 't inhalen ben, moet ik toch echt om de fietser heen. Bovendien is 't niet relevant dat ik om de drempel heen reed. Hij wilde daar perse omheen. Als ik had ingehaald door over de drempel heen rijden (en dus zoveel mogelijk rechts :')) had ik die fietser alsnog geraakt..
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 september 2010 @ 17:06:37 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86755384
Dus als jij pas was gaan inhalen na de drempel, was er niets aan de hand geweest.
pi_86755436
Het betrof dus ook nog een fietser die kinderen achterop en voorop had zitten?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86755445
Als TS die fietser alsnog wil pakken zal hij naar toch de politie moeten?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_86755448
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Dus als jij pas was gaan inhalen na de drempel, was er niets aan de hand geweest.
En dat heeft er mee te maken omdat?

Ook al lager een dode vogel op zijn pad, waar hij met een bocht om heen wilde, deed dezelfde situatie zich voor :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Natrium op 23-09-2010 17:20:17 ]
pi_86755479
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef capricia het volgende:
Het betrof dus ook nog een fietser die kinderen achterop en voorop had zitten?
Ik was te 'upset' om te herrineren of hij een kind achterop had. Wat ik wel weet is dat z'n vrouw naast 'm fietste met een kind achterop.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 september 2010 @ 17:10:35 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86755553
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Natrium het volgende:

[..]

En dat heeft er mee te maken omdat?

Ook al lager een dode op zijn pad, waar hij met een bocht om heen wilde, deed dezelfde situatie zich voor :')
Verkeersinzicht
  donderdag 23 september 2010 @ 17:10:56 #46
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_86755567
quote:
Het lijkt mij gewoon een eenzijdig ongeluk. Jij schrok van de fietser en ging vervolgens onderuit. Er heeft geen daadwerkelijke aanrijding plaatsgevonden. De fietser kan dus gewoon doen of zijn neus bloedt en daar zal jij niet veel verandering in kunnen brengen lijkt me zo. Daarnaast hoor jij ook niet aan de linkerkant de drempel te passeren. Waarom ben je niet gewoon over de drempel gereden? Met 30 km/h lijkt me dat geen probleem of heeft jouw brommer geen vering?
ah, dus bij zulke situaties moet ik dus altijd zorgen dat ik diegene raak.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_86755633
Fietsers zijn zwaar beschermde weggebruikers. Als gemotoriseerd weggebruiker ben je al snel aansprakelijk igv een ongeluk. Dus wees blij dat je hem niet geraakt hebt.

Als je met een rekening naar hem toegaat lacht hij je vast keihard uit. Zou ik wel doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86755651
quote:
Zoals ik al zei in dit topic, het had geen verschil gemaakt aangezien de fietser die beslissing al genomen had. Aangezien hij het hele horizontale wegdeel (van bovenaf gezien) opvult met zijn beweging naar links, had ik hem sowieso geraakt. Zijn beslissing is gewoon fout....
pi_86755717
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef Natrium het volgende:

[..]

Zoals ik al zei in dit topic, het had geen verschil gemaakt aangezien de fietser die beslissing al genomen had. Aangezien hij het hele horizontale wegdeel (van bovenaf gezien) opvult met zijn beweging naar links, had ik hem sowieso geraakt. Zijn beslissing is gewoon fout....
Jouw gebrek aan anticipatievermogen eveneens. :*
  donderdag 23 september 2010 @ 17:17:19 #50
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86755825
Bel je verzekeraar eens op met deze vraag of rijd langs het politiebureau, dikke kans dat je daar ook te horen krijgt dat jij fout bent in deze.

Het is zuur dat begrijp ik best , maar het is echt helaas pindakaas. Trouwens als je allrisk verzekerd bent , dan krijg je de schade toch vergoed? En anders moet je morgen gewoon naar de school , de man aanspreken en de verzekeringmaatschappijen het laten uitzoeken. Dan heb je ook vanzelf je antwoord.
pi_86756001
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef tuintegel het volgende:
Bel je verzekeraar eens op met deze vraag of rijd langs het politiebureau, dikke kans dat je daar ook te horen krijgt dat jij fout bent in deze.

Het is zuur dat begrijp ik best , maar het is echt helaas pindakaas. Trouwens als je allrisk verzekerd bent , dan krijg je de schade toch vergoed? En anders moet je morgen gewoon naar de school , de man aanspreken en de verzekeringmaatschappijen het laten uitzoeken. Dan heb je ook vanzelf je antwoord.
Ik stuur m'n verzekeringsmaatschapij wel even een mailtje, kijken wat zij er van vinden.

Helaas een allrisk, aangezien die premie per maand/jaar nog duurder is dan de schade die ik opgelopen heb volgens mij :')
  donderdag 23 september 2010 @ 17:24:06 #52
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86756104
Laat je ons de uitkomst weten ,ook als het niet in je voordeel uitpakt..
  donderdag 23 september 2010 @ 17:30:27 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_86756330
Ik ben ook zeer benieuwd wat de verzekeringsmaatschappij hiervan vindt :')

Zoals eerder gezegd is de fietser zeer goed beschermd en bovendien reed jij achter de fietsers.

Ik zeg, accepteer je schade, wees blij dat je die vent niet aanreed en wacht de volgende keer tot je voorbij een verkeershobbel bent :s)
pi_86756361
Ik snap iets niet.

In de OP staat dat je hem bijna aanreed. Maar ff later doet die man zn best om zo snel mogelijk weer op te stappen en weg te fietsen? Heb je m nou geraakt, of is hij ff gestopt om te kijken wat er gebeurde ofzo?
Ik ben van pindavlees
pi_86756451
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik snap iets niet.

In de OP staat dat je hem bijna aanreed. Maar ff later doet die man zn best om zo snel mogelijk weer op te stappen en weg te fietsen? Heb je m nou geraakt, of is hij ff gestopt om te kijken wat er gebeurde ofzo?
(In mijn mening dan...schijnt te verschillen met sommige mensen hier)

Door zijn beslissing om om de drempel heen te rijden, stond ik op 't punt hem aan te rijden. Door heel hard te remmen raakte ik 'm net niet en kwam ik ten val. Hij stopte even om te vragen of alles ging, alleen ging dit zeer gehaast en toen ik zei 'gaat wel godverdmome' stapte 'ie maar op en reed ie verder.
pi_86756522
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:33 schreef Natrium het volgende:

[..]

(In mijn mening dan...schijnt te verschillen met sommige mensen hier)

Door zijn beslissing om om de drempel heen te rijden, stond ik op 't punt hem aan te rijden. Door heel hard te remmen raakte ik 'm net niet en kwam ik ten val. Hij stopte even om te vragen of alles ging, alleen ging dit zeer gehaast en toen ik zei 'gaat wel godverdmome' stapte 'ie maar op en reed ie verder.
Aha, helder.

Je kunt idd het beste even je verzekering bellen om te kijken of je uberhaupt kans maakt op vergoeding van de reparatie aan je scooter.

Maar zoals al vaker hier genoemd, vrees ik dat je pech hebt. Het is een klotesituatie :{
Ik ben van pindavlees
pi_86756642
Wat voor drempel was het eigenlijk? Een paddestoel?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86756645
TS is kansloos en volgens mij reed de gehaaste TS te hard of hij moet wel een enorme pauperscooter hebben als je niet eens van 30 naar 10 kan remmen.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_86756703
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef -jos- het volgende:
TS is kansloos en volgens mij reed de gehaaste TS te hard of hij moet wel een enorme pauperscooter hebben als je niet eens van 30 naar 10 kan remmen.
Waarom trol je hier :?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86756756
TS zat fout.
Ik heb op tijd mijn hand uitgestoken.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:51:33 #61
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_86757015
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef delinkerfietser het volgende:
TS zat fout.
:D
pi_86757075
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat voor drempel was het eigenlijk? Een paddestoel?
Geen idee wat een paddestoel is, maar zoals de tekening aangeeft, is het een vierkante drempel (geen hoge) die het merendeel van de weg opvult, behalve de 2 zijkanten.
pi_86757084
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef delinkerfietser het volgende:
TS zat fout.
whehe :')

Maar 't blijft kut ;(
pi_86757264
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef Sjeen het volgende:
^^ Ook een hele goede opmerking: drempels zijn bedoeld om snelheid te minderen. En als TS dat had gedaan, was er niks gebeurd.
pi_86757404
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

^^ Ook een hele goede opmerking: drempels zijn bedoeld om snelheid te minderen. En als TS dat had gedaan, was er niks gebeurd.
Kan zijn, maar slingeren op de weg is ook een boete overigens.
pi_86757457
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Natrium het volgende:

[..]

Heb je nou je verzekering al gebeld?
Ik ben van pindavlees
pi_86757547
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Natrium het volgende:

[..]

Een boete komt pas als er een agent staat, irrelevant dus.
Jij hebt niet goed geanticipeerd, en hebt daar zelf de schade van.
pi_86757567
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Dat doet TS pas als iedereen in dit topic hem gelijk heeft gegeven.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_86757589
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dat doet TS pas als iedereen in dit topic hem gelijk heeft gegeven.
Goeie prioteitstelling ^O^
Ik ben van pindavlees
pi_86757645
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Nee.

Mijn eigen maatschappij vergoedt de schade sowieso niet, aangezien ik geen allrisk heb, ik wilde puur bellen om te kijken wat zij er van vinden, maar volgens mij zijn ze nu al dicht.
pi_86757932
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef Natrium het volgende:

[..]

Nee.

Mijn eigen maatschappij vergoedt de schade sowieso niet, aangezien ik geen allrisk heb, ik wilde puur bellen om te kijken wat zij er van vinden, maar volgens mij zijn ze nu al dicht.
Als ze opnemen zijn ze nog open....en daar kom je alleen achter als je belt
Ik ben van pindavlees
  donderdag 23 september 2010 @ 18:19:28 #72
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_86757998
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Natrium het volgende:

[..]

wilde je rechts inhalen dan? ga eens terug naar school :')
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_86758152
Alle reageerders in dit topic hebben geloof ik een opfriscursus verkeersregels nodig...

De fiets hoort net zoals het overige verkeer zoveel mogelijk rechts te houden. Als de fietser al helemaal naar de linkerkant van de weg zou willen gaan, dan moet hij over zijn schouder kijken, HET ACHTEROPKOMENDE VERKEER VOORRANG VERLENEN en richting aangeven.

De fietser zat fout.
  donderdag 23 september 2010 @ 18:26:51 #74
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_86758212
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef The_End het volgende:
Alle reageerders in dit topic hebben geloof ik een opfriscursus verkeersregels nodig...

De fiets hoort net zoals het overige verkeer zoveel mogelijk rechts te houden. Als de fietser al helemaal naar de linkerkant van de weg zou willen gaan, dan moet hij over zijn schouder kijken, HET ACHTEROPKOMENDE VERKEER VOORRANG VERLENEN en richting aangeven.

De fietser zat fout.
Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg heeft voorrang, heet zoiets.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_86758305
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg heeft voorrang, heet zoiets.
Goedzo Nembrionicje, puntje voor jou.
pi_86758410
TS is gewoon fout dus. Lekker makkelijk
pi_86758443
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:33 schreef Adames het volgende:
TS is gewoon fout dus. Lekker makkelijk
Nee, de TS heeft gewoon gelijk.. 8)7

Als het waar zou zjin wat jullie stellen, dan zou het ubehaupt onmogelijk zijn om iemand in te halen, want de persoon voor je kan zo maar opeens aan de linker kant van de weg gaan rijden.... 8)7

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2010 18:36:07 ]
pi_86758574
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef The_End het volgende:

De fietser zat fout.
Volgens mij ben jij de eerste in dit topic die dat ook vindt :')

Ohja en op die posthierboven, dat 'rechts' moet natuurlijk 'links' zijn.
Rechts inhalen, hoe dom denk je wel niet dat i kben :D
pi_86758589
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:34 schreef The_End het volgende:

[..]

Nee, de TS heeft gewoon gelijk.. 8)7
TS moet net zoals de fietser zelf gewoon rechts rijden. Hij besluit om in te halen. De fietser besluit om ook in te halen en gaat voor TS rijden. Omdat TS vanwege zijn haast te hard rijdt moet hij hard remmen, dit doet hij verkeerd door uit paniek de voorrem te gebruiken en komt ten val zonder dat de fietser er voor hem aanraakt.
Daarnaast is TS gemotoriseerd en de fietser niet.
Wat de fietser deed was zeker niet handig, maar je kan hem nergens op pakken.
pi_86758652
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:37 schreef Adames het volgende:

[..]

TS moet net zoals de fietser zelf gewoon rechts rijden. Hij besluit om in te halen. De fietser besluit om ook in te halen en gaat voor TS rijden. Omdat TS vanwege zijn haast te hard rijdt moet hij hard remmen, dit doet hij verkeerd door uit paniek de voorrem te gebruiken en komt ten val zonder dat de fietser er voor hem aanraakt.
Daarnaast is TS gemotoriseerd en de fietser niet.
Wat de fietser deed was zeker niet handig, maar je kan hem nergens op pakken.
DE FIETSER HAALT NIET IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES |:( |:( |:( |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')