abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86754900
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:52 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat noemen ze anticiperen. Als jij niet eens binnen een veilige afstand je voertuig normaal tot stoppen kan brengen zit je sowieso fout.
Ik was al met m'n inhaalmanoeuvre bezig...Zie twee fietsers voor me naast elkaar fietsen totdat meneer even besluit mij te blokkeren.

Sorry hoor maar ik zie moeilijk in hoe ik fout kan zitten :')
Do you think you will walk away untested?
  donderdag 23 september 2010 @ 16:54:48 #27
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86754901
Leg het voor aan de instructeur bij wie je je rijbewijs AM hebt gehaald, en nu maar hopen dat ie hem niet afpakt ;) . Je bent fout , de fietser reed voor jouw , jij hoort afstand te houden en te anticiperen op het overig verkeer.

Ongeveer hetzelfde als in de kofferbak van een auto klappen.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86754921
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Je wou dus iemand inhalen die zelf al aan het inhalen was? Dat heet trippleren. Bij auto's is dat alleen toegestaan als er minimaal 3 rijstroken zijn. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou ook niet toegestaan is.
die fietser fietste naast iemand, was niet aan 't inhalen.
pi_86754951
Je moet geen aannames doen in het verkeer, althans niet teveel.

En als je dat wel doet, moet je niet miepen als het niet goed voor je afloopt.

En verder als tip, blijf van die voorrem af, zoveel mogelijk ^O^
pi_86754975
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:55 schreef Natrium het volgende:

[..]

die fietser fietste naast iemand, was niet aan 't inhalen.
Dan is het ook makkelijk: Met z'n tweeen naast elkaar fietsen is alleen toegestaan als het geen gevaar en/of hinder oplevert. In dit geval (gevaar!) was het dus niet toegestaan.
censuur :O
pi_86755085
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:56 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dan is het ook makkelijk: Met z'n tweeen naast elkaar fietsen is alleen toegestaan als het geen gevaar en/of hinder oplevert. In dit geval (gevaar!) was het dus niet toegestaan.
Ja maar het gevaar werd puur veroorzaakt door zijn beslissing. De weg was meer dan breed genoeg (er kunnen 4 a 5 mensen naast elkaar fietsen in principe). De hinder was de drempel, die voor mij als bromfiets geen enkele hinder is. Ik wil er gewoon omheen omdat dat mag en kan, maar de fietser wil er niet overheen en blokker tijdens mijn inhalen mijn weg.
pi_86755104
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het lijkt mij gewoon een eenzijdig ongeluk. Jij schrok van de fietser en ging vervolgens onderuit. Er heeft geen daadwerkelijke aanrijding plaatsgevonden. De fietser kan dus gewoon doen of zijn neus bloedt en daar zal jij niet veel verandering in kunnen brengen lijkt me zo. [..]
Inderdaad. Het is eenzijdig.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86755114
Heb je getuigen? Anders wordt het een welles-nietes spelletje.
censuur :O
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 september 2010 @ 17:00:04 #34
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_86755125
Waarom was het eerste dat ik in je tekening zag een pik? :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_86755143
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Heb je getuigen? Anders wordt het een welles-nietes spelletje.
zijn vrouw, en twee bouwvakkers maar of die er morgen ook zitten :')...
pi_86755170
Het is trouwens wel zo dat de fietser altijd zo veel mogelijk rechts moet houden, maar daar heeft TS niet veel meer aan.
pi_86755195
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef Natrium het volgende:

[..]

zijn vrouw, en twee bouwvakkers maar of die er morgen ook zitten :')...
Maar dan nog...jij bent gevallen uit 'eigen beweging' om het zo maar te zeggen.
Wellicht als je anders geremd had, minder hard gereden had, betere voertuigbeheersing had gehad (noem maar op), dan was je niet gevallen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 september 2010 @ 17:03:20 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86755242
Wat ik niet begrijp... Waarom is TS van mening dat de fietser niet links om de drempel heen mag en hij wel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86755301
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef Sjeen het volgende:
Wat ik niet begrijp... Waarom is TS van mening dat de fietser niet links om de drempel heen mag en hij wel.
Zoals hierboven gezegd wordt, moet fietser zoveel mogelijk rechtshouden.

Als ik aan 't inhalen ben, moet ik toch echt om de fietser heen. Bovendien is 't niet relevant dat ik om de drempel heen reed. Hij wilde daar perse omheen. Als ik had ingehaald door over de drempel heen rijden (en dus zoveel mogelijk rechts :')) had ik die fietser alsnog geraakt..
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 september 2010 @ 17:06:37 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86755384
Dus als jij pas was gaan inhalen na de drempel, was er niets aan de hand geweest.
pi_86755436
Het betrof dus ook nog een fietser die kinderen achterop en voorop had zitten?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86755445
Als TS die fietser alsnog wil pakken zal hij naar toch de politie moeten?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_86755448
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Dus als jij pas was gaan inhalen na de drempel, was er niets aan de hand geweest.
En dat heeft er mee te maken omdat?

Ook al lager een dode vogel op zijn pad, waar hij met een bocht om heen wilde, deed dezelfde situatie zich voor :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Natrium op 23-09-2010 17:20:17 ]
pi_86755479
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef capricia het volgende:
Het betrof dus ook nog een fietser die kinderen achterop en voorop had zitten?
Ik was te 'upset' om te herrineren of hij een kind achterop had. Wat ik wel weet is dat z'n vrouw naast 'm fietste met een kind achterop.
  Licht Ontvlambaar donderdag 23 september 2010 @ 17:10:35 #45
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86755553
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:08 schreef Natrium het volgende:

[..]

En dat heeft er mee te maken omdat?

Ook al lager een dode op zijn pad, waar hij met een bocht om heen wilde, deed dezelfde situatie zich voor :')
Verkeersinzicht
  donderdag 23 september 2010 @ 17:10:56 #46
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_86755567
quote:
Het lijkt mij gewoon een eenzijdig ongeluk. Jij schrok van de fietser en ging vervolgens onderuit. Er heeft geen daadwerkelijke aanrijding plaatsgevonden. De fietser kan dus gewoon doen of zijn neus bloedt en daar zal jij niet veel verandering in kunnen brengen lijkt me zo. Daarnaast hoor jij ook niet aan de linkerkant de drempel te passeren. Waarom ben je niet gewoon over de drempel gereden? Met 30 km/h lijkt me dat geen probleem of heeft jouw brommer geen vering?
ah, dus bij zulke situaties moet ik dus altijd zorgen dat ik diegene raak.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_86755633
Fietsers zijn zwaar beschermde weggebruikers. Als gemotoriseerd weggebruiker ben je al snel aansprakelijk igv een ongeluk. Dus wees blij dat je hem niet geraakt hebt.

Als je met een rekening naar hem toegaat lacht hij je vast keihard uit. Zou ik wel doen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_86755651
quote:
Het lijkt mij gewoon een eenzijdig ongeluk. Jij schrok van de fietser en ging vervolgens onderuit. Er heeft geen daadwerkelijke aanrijding plaatsgevonden. De fietser kan dus gewoon doen of zijn neus bloedt en daar zal jij niet veel verandering in kunnen brengen lijkt me zo. Daarnaast hoor jij ook niet aan de linkerkant de drempel te passeren. Waarom ben je niet gewoon over de drempel gereden? Met 30 km/h lijkt me dat geen probleem of heeft jouw brommer geen vering?
Zoals ik al zei in dit topic, het had geen verschil gemaakt aangezien de fietser die beslissing al genomen had. Aangezien hij het hele horizontale wegdeel (van bovenaf gezien) opvult met zijn beweging naar links, had ik hem sowieso geraakt. Zijn beslissing is gewoon fout....
pi_86755717
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef Natrium het volgende:

[..]

Zoals ik al zei in dit topic, het had geen verschil gemaakt aangezien de fietser die beslissing al genomen had. Aangezien hij het hele horizontale wegdeel (van bovenaf gezien) opvult met zijn beweging naar links, had ik hem sowieso geraakt. Zijn beslissing is gewoon fout....
Jouw gebrek aan anticipatievermogen eveneens. :*
  donderdag 23 september 2010 @ 17:17:19 #50
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86755825
Bel je verzekeraar eens op met deze vraag of rijd langs het politiebureau, dikke kans dat je daar ook te horen krijgt dat jij fout bent in deze.

Het is zuur dat begrijp ik best , maar het is echt helaas pindakaas. Trouwens als je allrisk verzekerd bent , dan krijg je de schade toch vergoed? En anders moet je morgen gewoon naar de school , de man aanspreken en de verzekeringmaatschappijen het laten uitzoeken. Dan heb je ook vanzelf je antwoord.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')