Ik stuur m'n verzekeringsmaatschapij wel even een mailtje, kijken wat zij er van vinden.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef tuintegel het volgende:
Bel je verzekeraar eens op met deze vraag of rijd langs het politiebureau, dikke kans dat je daar ook te horen krijgt dat jij fout bent in deze.
Het is zuur dat begrijp ik best , maar het is echt helaas pindakaas. Trouwens als je allrisk verzekerd bent , dan krijg je de schade toch vergoed? En anders moet je morgen gewoon naar de school , de man aanspreken en de verzekeringmaatschappijen het laten uitzoeken. Dan heb je ook vanzelf je antwoord.
(In mijn mening dan...schijnt te verschillen met sommige mensen hier)quote:Op donderdag 23 september 2010 17:31 schreef Flappekz het volgende:
Ik snap iets niet.
In de OP staat dat je hem bijna aanreed. Maar ff later doet die man zn best om zo snel mogelijk weer op te stappen en weg te fietsen? Heb je m nou geraakt, of is hij ff gestopt om te kijken wat er gebeurde ofzo?
Aha, helder.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:33 schreef Natrium het volgende:
[..]
(In mijn mening dan...schijnt te verschillen met sommige mensen hier)
Door zijn beslissing om om de drempel heen te rijden, stond ik op 't punt hem aan te rijden. Door heel hard te remmen raakte ik 'm net niet en kwam ik ten val. Hij stopte even om te vragen of alles ging, alleen ging dit zeer gehaast en toen ik zei 'gaat wel godverdmome' stapte 'ie maar op en reed ie verder.
Waarom trol je hierquote:Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef -jos- het volgende:
TS is kansloos en volgens mij reed de gehaaste TS te hard of hij moet wel een enorme pauperscooter hebben als je niet eens van 30 naar 10 kan remmen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef delinkerfietser het volgende:
TS zat fout.
Ik heb op tijd mijn hand uitgestoken.
Geen idee wat een paddestoel is, maar zoals de tekening aangeeft, is het een vierkante drempel (geen hoge) die het merendeel van de weg opvult, behalve de 2 zijkanten.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat voor drempel was het eigenlijk? Een paddestoel?
whehequote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef delinkerfietser het volgende:
TS zat fout.
Ik heb op tijd mijn hand uitgestoken.
^^ Ook een hele goede opmerking: drempels zijn bedoeld om snelheid te minderen. En als TS dat had gedaan, was er niks gebeurd.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Dus als jij pas was gaan inhalen na de drempel, was er niets aan de hand geweest.
Kan zijn, maar slingeren op de weg is ook een boete overigens.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:57 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Ook een hele goede opmerking: drempels zijn bedoeld om snelheid te minderen. En als TS dat had gedaan, was er niks gebeurd.
Heb je nou je verzekering al gebeld?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Natrium het volgende:
[..]
Kan zijn, maar slingeren op de weg is ook een boete overigens.
Een boete komt pas als er een agent staat, irrelevant dus.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Natrium het volgende:
[..]
Kan zijn, maar slingeren op de weg is ook een boete overigens.
Dat doet TS pas als iedereen in dit topic hem gelijk heeft gegeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je nou je verzekering al gebeld?
Goeie prioteitstellingquote:Op donderdag 23 september 2010 18:06 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dat doet TS pas als iedereen in dit topic hem gelijk heeft gegeven.
Nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heb je nou je verzekering al gebeld?
Als ze opnemen zijn ze nog open....en daar kom je alleen achter als je beltquote:Op donderdag 23 september 2010 18:08 schreef Natrium het volgende:
[..]
Nee.
Mijn eigen maatschappij vergoedt de schade sowieso niet, aangezien ik geen allrisk heb, ik wilde puur bellen om te kijken wat zij er van vinden, maar volgens mij zijn ze nu al dicht.
wilde je rechts inhalen dan? ga eens terug naar schoolquote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Natrium het volgende:
[..]
Rechter fietser heeft geen schuld/invloed in dit.
Ik ging inhalen. Fietser wil rechts om de drempel heen, waarmee hij mijn inhaalroute blokkeert. Oftewel hij hindert mijn inhaalmanoeuvre en brengt mij ten val omdat ik hem anders aanrijd.
Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg heeft voorrang, heet zoiets.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:24 schreef The_End het volgende:
Alle reageerders in dit topic hebben geloof ik een opfriscursus verkeersregels nodig...
De fiets hoort net zoals het overige verkeer zoveel mogelijk rechts te houden. Als de fietser al helemaal naar de linkerkant van de weg zou willen gaan, dan moet hij over zijn schouder kijken, HET ACHTEROPKOMENDE VERKEER VOORRANG VERLENEN en richting aangeven.
De fietser zat fout.
Goedzo Nembrionicje, puntje voor jou.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg heeft voorrang, heet zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |