Wat dat zijn lichamelijke kwaaltjes. Hoef toch niet helemaal te zeggen dat ik me geestelijke prima voel.quote:
Ik zeg Erwin.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Aangeschoten en nu ff kijken of we een lang weekend London kunnen vinden voor een leuke prijs.
Iemand die zich geroepen voelt om dan op mn hond te passen?
Ontspan jezelfquote:
Niet waar!quote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ontspan jezelflekker een heet bad in met een muziekje erbij!
[..]
Niet waar!
OT: Apotheose.
Nog een keer OT: voel me lekker.
Sterkte ermme, ik ken dat maar al te goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:17 schreef Apotheose het volgende:
voel me zwaar naar de klote en duf van een slaappilletje. Net ruzie met mn moeder die op bezoek was over het onerwerp waar ik zo mee zit. En dan doet het me dubbelpijn dat ik haar er ook mee belast , terwijl ik ook gewoon mn verhaal wil doen. En nu dus koppijn.
wat is er morgen?quote:
Heb je ook een andere computer geprobeerd?quote:Op vrijdag 24 september 2010 06:28 schreef scrub_nurse het volgende:
lichtelijk in paniek,mijn USB waar ik álles op heb staan lijkt kapot!!![]()
OMG!!!quote:Op vrijdag 24 september 2010 06:28 schreef scrub_nurse het volgende:
lichtelijk in paniek,mijn USB waar ik álles op heb staan lijkt kapot!!![]()
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 24 september 2010 07:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Wakker worden met een hoofd vol snot is niet, ik herhaal NIET leuk
De helft v/d groepsleden van mijn projectgroepje ontbreekt . Terwijl vandaag zo'n beetje de belangrijkste dag is, omdat de rest van het project gebouwd wordt, op wat er vandaag beslist wordt. Om het even kort te zeggen.quote:
Shit zegquote:Op vrijdag 24 september 2010 09:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De helft v/d groepsleden van mijn projectgroepje ontbreekt . Terwijl vandaag zo'n beetje de belangrijkste dag is, omdat de rest van het project gebouwd wordt, op wat er vandaag beslist wordt. Om het even kort te zeggen.
Is dat zo? Vertelquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:25 schreef kitao het volgende:
.
@F_C , ik ken jou nog geloof ik......
Ik denk, leuk: een bekende die mijn overweldigende persoonlijkheid kan beamen op FOK... Krijg ik ditquote:
toch ken je me wel , ik moest even spitten in je giga-postgeschiedenis.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik denk, leuk: een bekende die mijn overweldigende persoonlijkheid kan beamen op FOK... Krijg ik dit
Nee. Dat epistel wat ik daar heb neergepend kon ik me zo 1, 2, 3 niet heugenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:50 schreef kitao het volgende:
[..]
toch ken je me wel , ik moest even spitten in je giga-postgeschiedenis.
WTO-top alvast voorafgegaan met brandstichtingen.
je gaat me toch niet vertellen dat je dit niet meer weet hč ?
als ik teruglees dan vraag ik me wel eens af waar ik mee bezig was , maar goed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:20 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee. Dat epistel wat ik daar heb neergepend kon ik me zo 1, 2, 3 niet heugen
Flinke omslag binnen 4 uurtjes Flippiee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
Beetje dom, huilerig, geen zin in het weekend, nog minder zin in volgende week, en nog minder zin om vanavond te werken.
ik ookquote:
Hier ook.quote:
Heb wel morgen iets leuks te doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:07 schreef francis998 het volgende:
Sta op het punt uit te barsten. Maar heb er zo geen in. Ik weet dondersgoed waardoor ik me voel zoals ik me voel, maar ik kan er niks aan veranderen.
Ik ga maar ff een aflevering van greys anatomy * candygirlSAME FOR ME! eerder de avond dan
kijken en daarna maar slapen..morgen wel wat te doen,
Wat dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ergens spijt van, maar ik kan er nu niet meer onderuit.Volgende keer toch anders doen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:33 schreef zwartedoos het volgende:
En hoe krijg ik ze nu weer de deur uit
Dit, maar de regenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:17 schreef Flippiee het volgende:
Wakker, prima, zin om wat te gaan doen
hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit, maar de regen
Antiklacht, net Machete gezien. Bazenfilm
Welke kant van het land moet ik op verhuizen?quote:
het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Welke kant van het land moet ik op verhuizen?
Het bleek maar tijdelijk te zijn, ondertussen ook hier een stralend zonnetje.quote:
2 uur terug was het idd heel erg!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit, maar de regen
Antiklacht, net Machete gezien. Bazenfilm
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:04 schreef Peter het volgende:
HVJJN: Slecht, net nieuws over een sterfgeval gehad
Dit dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:40 schreef RealZeus het volgende:
Geil.![]()
![]()
En geen zin in schoonmaken, maar het moet toch gebeuren.
Lekker knallenquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:18 schreef Delan het volgende:
heerlijk! vanavond stappen in de matrixx!!
Dit dus.quote:
overal is koopzondag, ik moet werkenquote:Op zondag 26 september 2010 08:20 schreef scrub_nurse het volgende:
kijken of ik vandaag net zo veel geluk heb als gister (niet hoeven gaan werken) maar die kans zal wel nihil zijn,bovendien zou ik me wel erg gaan vervelen,zo thuis hangend,niks kunnen gaan doen..(of zou er koopzondag zijn)
quote:Op zondag 26 september 2010 08:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
overal is koopzondag, ik moet werken
11uurquote:Op zondag 26 september 2010 09:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
troost je ik zal ook wel gepiept worden...misschien kom ik ff buurten
hoe laat zijn jullie open?
Sterkte buufquote:Op zondag 26 september 2010 10:28 schreef Yuki het volgende:
Nervous Breakdown nummer... euhm... 20 ofzo
Dat vind ik niet meer dan logisch na zo'n berichtquote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Flippiee het volgende:
Lekker emotioneel. Ex collega in ziekenhuis met hartaanval. 18 Jaar. Leuk dat mn humeur zo makkelijk op en neer gaat.
Dankjewelquote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik niet meer dan logisch na zo'n bericht
Sterkte
Eentje die ik ook nog ken?quote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Flippiee het volgende:
Lekker emotioneel. Ex collega in ziekenhuis met hartaanval. 18 Jaar. Leuk dat mn humeur zo makkelijk op en neer gaat.
Denk het wel. Hij kent jou wel iig.quote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eentje die ik ook nog ken?
Sterkte desalniettemin
Sterkte, na zoiets te horen gaat iedereen zijn stemming wel omlaagquote:Op zondag 26 september 2010 12:18 schreef Flippiee het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 26 september 2010 12:26 schreef francis998 het volgende:
[..]
Sterkte, na zoiets te horen gaat iedereen zijn stemming wel omlaag
ik wist eigenlijk niet dat dit een chattopic was , maar ik ben hier pas een dag of drie.quote:Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dan zijn wij natuurlijk benieuwd wat je gaat doen?
En wat moet daarvoor gebeuren?quote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef D-Industries het volgende:
Ik voel me zoen hopelijk straks weer zo
!
Ik wil lieve woorden horen van een hele lieve damequote:
Gister teveel verschillende shots gehadquote:
dat lijkt me idd niet prettig.quote:Op zondag 26 september 2010 15:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gister teveel verschillende shots gehad
same here actually. Zo is het tenminste altijd nog gegaan.. Maar ja, 'in t verleden behaalde resultaten......'quote:Op zondag 26 september 2010 15:37 schreef D-Industries het volgende:
Ik voel me zoen hopelijk straks weer zo
!
Niet doen, is zonde.quote:Op zondag 26 september 2010 17:29 schreef Fems het volgende:
Chagrijnig op mezelf. En dat is onwijs irritant.
hehe hyper hyper:quote:
*arm omheen slaat*quote:Op maandag 27 september 2010 08:20 schreef Natalie78 het volgende:
Ik heb het koud en ben moe.
En een beetje onzichtbaar en unloved.
*Nice*quote:Op maandag 27 september 2010 09:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*arm omheen slaat*
Zowel m'n zoontje als ikzelf hebben beroerd geslapen, met een logisch gevolg voor ons humeur, niet top dus.
Dat klinkt nou eens fijn zo op de maandag. Good for you!quote:Op maandag 27 september 2010 12:56 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel me te gek.![]()
Het heeft lang geduurd maar ineens gaat mijn leven snel de goede kant op.![]()
Of zoals de Little River Band zong:"Time for a cool change."
teveel nadenken is altijd slecht...dat zeg ik uit eigen (hedendaagse) ervaringquote:Op maandag 27 september 2010 13:14 schreef D-Industries het volgende:
Voel mij een ongelofelijke droplul omdat ik altijd maar weer bevestiging zoek bij iemand, zodat ik mij weer beter voel. Teveel nadenken is slecht voor mij
.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef Yuki het volgende:
Gefrustreerd, onrustig, paniekerig, moe, koud, blegh
Ken hetquote:Op maandag 27 september 2010 14:03 schreef francis998 het volgende:
Ik irriteer mezelf gewoon met al mijn gezeik, hetlijkt net of ik het leuk vindt om me zo te voelen. Terwijl dat niet zo is![]()
precies nu gaat het wel iets beter, doordat ik gewoon te moe ben om te kunnen denken...ik lijk net verdoofd..alleen voel ik wel de kouquote:Op maandag 27 september 2010 16:01 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ken hetdoorbijten en hopen dat je je straks weer beter voelt.
Noem me maf maar ik had vanochtend iets heel raars. Ik voelde me enorm kut, zat in een spiraal van negatieve gedachten en ik stond op punt van gek worden. Ging zomaar ineens tot tien tellen in mijn gedachten, nergens anders aan denkend, en mijn gevoelens verdwenenquote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef francis998 het volgende:
[..]
precies nu gaat het wel iets beter, doordat ik gewoon te moe ben om te kunnen denken...ik lijk net verdoofd..alleen voel ik wel de kou
* hand geeftquote:Op maandag 27 september 2010 18:07 schreef Beach het volgende:
En toen was het goede gevoel weer volledig weg.
Vrouwen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* hand geeft
Heel herkenbaar momenteel.
Way to go chick!quote:Op maandag 27 september 2010 11:43 schreef Sylvana het volgende:
trots omdat ik mn tussentoets voor economie heb gehaald![]()
aan de andere kant heb ik veel pijn en moet ik daarom straks naar de huisarts
Kusje voor jouquote:Op maandag 27 september 2010 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* hand geeft
*legt er nog een hand bijquote:Op maandag 27 september 2010 18:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* hand geeft
Greys die kijk 's avonds op de laptop, zonder reclame. Alleen ben nu pas bij 't 2e seizoen..dus heb nog zat te gaan. Maar gisterenavond bijvoorbeeld 3 achter elkaar gekeken...quote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Lekker avondje op de bank met Greys en de Co Assistent
Ja, wel... Wat scheelt er aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |